Archief - Rammstein - Rosenrot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chimmy

Legacy Member
stuart__little zei:
commercieel is niet per sé slecht
true
stuart__little zei:
integendeel: als iets goed is, word het door velen beluisterd, en zo onstaat mond aan mond reclame, wordt het bekend, en wordt het commercieel.
zo zou ik het toch ook weer niet stellen.

Howitzer

Legacy Member
stuart__little zei:
commercieel is niet per sé slecht.

integendeel: als iets goed is, word het door velen beluisterd, en zo onstaat mond aan mond reclame, wordt het bekend, en wordt het commercieel.


dus: commercieel = goed :)

Commercieel wordt gezien als 'slecht' omdat sommige groepen zich aanpassen aan wat het publiek zogezegt wilt, en dat haat ik persoonlijk.
Als een groep zich aanpast aan het publiek, verliest het zijn eigen touch, juist die touch die het zo speciaal maakte..

[EDIT:] Ben hier juist die plaat eens aan 't beluisteren, en ze lijkt echt goed, maar ik vond Mutter toch wel beter..
(Mijn all-time favoriet van vanaf ze uitkwam, als ik die beluister kan ik zo depri, droevig, opgefokt en blij tegelijk worden..
Maar nu is 't vooral melancholiek naar een paar jaar terug dat ik constant opzette)

MyDyingBride

Legacy Member
fr][st][ zei:
nfaa is right

korn en slip is for kiddies
Hun doelgroep zal wel voor de jongeren onder ons zijn, maar hun fans zijn allesbehalve allemaal 'kiddies'

Hetzelfde geldt overigens voor rammstein

Bosvos

Legacy Member
Thorens zei:
Ach, dat werd van Laibach (Rammstein's grote voorbeeld) ook beweerd en die zijn zo hard anti-nazi dat het geen naam heeft.
ja maar zij lopen altijd rond in hun legeroutfits (duits of russisch dunno...)

dus als ge ze niet kent trekt ge daar al direct conclusies uit he...

ik ken ze wel en ben grote fan :p

Code_X9

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
En het is niet mogelijk dat hij ze gewoon slecht vind?
Ikzelf ben ze eigenlijk al geruime tijd beu, na Herzeleid enkel maar bergaf gegaan.

als je zegt muzikaal zal het wel weer slecht zijn, betekent dat al dat je iets beoordeeld dat je nog niet beluisterd hebt. Kleuters zeggen ook dat alles kakka is als ze het nog niet geproeft hebben.

sluysen

Legacy Member
fr][st][ zei:
omg , engelse vertalingen ?

das lame

da geeft mensen die geen duits kunnen ook een kans ervna te genieten , da mag niiiieeeeee

strax gaan al die korn kiddies ernaar luisteren

ik gebruik die site regelmatig

maar alleen om te kijken als de liekes gaan over wa ik dervan kan uitmaken...

Bosvos

Legacy Member
sluysen zei:
ik gebruik die site regelmatig

maar alleen om te kijken als de liekes gaan over wa ik dervan kan uitmaken...
ik ook, ik versta m'n Duits maar zo nen uitgebreide woordenschat hebbek nu ok ni ;)

forloRn_

Legacy Member
Chimmy zei:
Hoeveel foto's van rammstein ik ook te zien krijg, ik vind ze keer op keer bangelijk. Zelfs als ze gekleed zijn als nerds: reise reise

Daarvoor hebben ze de mosterd bij de film Falling Down gehaald. Goede film, overigens.

stuart__little

Legacy Member
forloRn_ zei:
Daarvoor hebben ze de mosterd bij de film Falling Down gehaald. Goede film, overigens.

idd das een zalige film.
had die foto nog nie gezien, maar is sprekend van die film gehaald :)

NeFerMeTu

Legacy Member
fr][st][ zei:
omg , engelse vertalingen ?

das lame

da geeft mensen die geen duits kunnen ook een kans ervna te genieten , da mag niiiieeeeee

strax gaan al die korn kiddies ernaar luisteren
Manneke, ge kunt een stukske zagen...

sluysen

Legacy Member
fr][st][ zei:
Heb ik u persoonlijk beledigt op eender welke manier ?
nee
Houd uw commentaar dan aub voor uzelf.
:ironic:
kunne wij van jou ook zeggen hé..

NeFerMeTu

Legacy Member
fr][st][ zei:
Heb ik u persoonlijk beledigt op eender welke manier ?
nee
Houd uw commentaar dan aub voor uzelf.
Wel aangezien ik zelf ook naar Korn en Slipknot luister: ja.
Ik heb nu eenmaal een brede muzieksmaak die redelijk wat genres omvat en dat daar enkele groepen tussenzitten die ook door een jonger publiek gesmaakt worden, verandert niets aan mijzelf zou ik zo denken.
Jij bent trouwens nog de domste van al: mensen die normaal over groepen als Korn en Slipknot klagen dat ze voor kiddies zijn, zijn dan nog wel realistisch genoeg om te weten dat Rammstein door quasi hetzelfde publiek beluisterd wordt en dat ze dus ook maar tegen Rammstein moeten zijn (indien ze wat consequent willen blijven).
Nu ga je natuurlijk beweren dat Rammstein ook door volwassen beluisterd wordt, wel: Korn en Slipknot dus ook.
Dus ofwel ben je een narrowminded idioot en doe je dit een beetje consequent ofwel hou je je domme pointless (en offtopic trouwens) opmerkingen voor jezelf...

sluysen

Legacy Member
@fr][st][

omdat bepaalde groepen door kinderen (jongeren) beluisterd worden zijn ze plots nie goe genoeg meer fzo? :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan