Archief - Rammstein - Rosenrot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeFerMeTu

Legacy Member
stuart__little zei:
ff een beetje OFFTOPIC, maar ook ivm RAMMSTEIN.

ik heb gehoord van iemand van mijn werk, die rammstein 6 jaar geleden ofzo hier in belgië heeft gezien, toen ze ietwat nog ' minder' bekend waren, en hij zei me,
dat er zo één van die kerels, zich stond te masturberen op z'n optreden,
en klaarkwam voor dat publiek!

allé ja, wtf toen ik dit hoorde dacht ik van "komaan gast, ik kan veel geloven maar zo'n dingen echt nie hé", en die kerel bleef doodserieus, en zei dat je op zo'n concerten soms de gekste dingen ziet....


wa denken jullie; kan dat? of heeft iem. misschien het zelf ook gezien een jaar of 6 terug ....

Dat wordt van Marilyn Manson en Slipknot ook al beweerd...

No Fun At All

Legacy Member
stuart__little zei:
ff een beetje OFFTOPIC, maar ook ivm RAMMSTEIN.

ik heb gehoord van iemand van mijn werk, die rammstein 6 jaar geleden ofzo hier in belgië heeft gezien, toen ze ietwat nog ' minder' bekend waren, en hij zei me,
dat er zo één van die kerels, zich stond te masturberen op z'n optreden,
en klaarkwam voor dat publiek!

allé ja, wtf toen ik dit hoorde dacht ik van "komaan gast, ik kan veel geloven maar zo'n dingen echt nie hé", en die kerel bleef doodserieus, en zei dat je op zo'n concerten soms de gekste dingen ziet....


wa denken jullie; kan dat? of heeft iem. misschien het zelf ook gezien een jaar of 6 terug ....


het klopt enigszins

sja erm , hun live acts waren vroeger idd een beetje 'harder' als nu :p
daar kon dien debiele manson of slipkut nog iet van leren :p


enneu , danku voor het complimentje ;)

NeFerMeTu

Legacy Member
Thorens zei:
Van mij beweren ze dat ook... Maar ik ben onschuldig! :unsure:
Lol. :)

maar zoals Silverbol zegt, het is hoogstwaarschijnlijk die act met de dildo die beetje opgeblazen is.

stuart__little

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Dat wordt van Marilyn Manson en Slipknot ook al beweerd...
wat beweren?

van slipknot is geen waar zenne , want ik heb die al 2 keer gezien op grasspop, en het enige wa daar van masturberen gebeurt is dien chris feign met z'n lange neus, die azo heen en weer gaat over z'n neus (nose masturbation) majah :woohoo:

galadriaN

Legacy Member
Vind hem beter als Reise Reise maar minder dan de vorige. Ik mis de solo's van flake een beetje ( sehnsucht, du hast ). Vind wel dat de teksten terug van hoger niveau zijn in tegenstelling tot Mutter ( die dan wel meer up tempo is ). Vind persoonlijk benzin een van de minste van het album, mann gegen mann, wo bist du en stirbt nicht vor mir vallen dan weer wel in de smaak.

maar al bij al, misschien is het nostalgie maar ook voor mij blijven sehnsucht en herzeleid de beste cds.

:offtopic: het liedje met het "sperma" is buck dich. En alter mann is nog altijd mijn all time favoriet rammstein lied.

No Fun At All

Legacy Member
das dus wat ik daarvoor bedoelde, ze boeten in in hun tempo ,maar we krijgen er volwassenheid en een hoger niveau voor terug , en diegenen die dit kunnen appreciëren ( like me ) zijn volgens mij de echte rammstein fans die zo'n evolutie allang zagen aankomen.

op reise reise stonden trouwens ook een paar sterke staaltjes van lyrics ( i kdenk aan dalai lama en stein um stein )

Thorens

Legacy Member
No Fun At All zei:
das dus wat ik daarvoor bedoelde, ze boeten in in hun tempo ,maar we krijgen er volwassenheid en een hoger niveau voor terug , en diegenen die dit kunnen appreciëren ( like me ) zijn volgens mij de echte rammstein fans die zo'n evolutie allang zagen aankomen.
Voila! Nagels & koppen!

FuLcRuM

Legacy Member
No Fun At All zei:
das dus wat ik daarvoor bedoelde, ze boeten in in hun tempo ,maar we krijgen er volwassenheid en een hoger niveau voor terug , en diegenen die dit kunnen appreciëren ( like me ) zijn volgens mij de echte rammstein fans die zo'n evolutie allang zagen aankomen.

op reise reise stonden trouwens ook een paar sterke staaltjes van lyrics ( i kdenk aan dalai lama en stein um stein )


Idd, Stein Um Stein is na Spiel mit Mihr mijn favo nummer.

Reise Reise was tot nu toe het beste album imo, Rosenrot en Mutter hangen samen op de 2de plaats...

OT: Heb van gisteren met tat. van Rammstein :)

NeFerMeTu

Legacy Member
stuart__little zei:
wat beweren?

van slipknot is geen waar zenne , want ik heb die al 2 keer gezien op grasspop, en het enige wa daar van masturberen gebeurt is dien chris feign met z'n lange neus, die azo heen en weer gaat over z'n neus (nose masturbation) majah :woohoo:
My point exactly. Er gebeurt iets op het podium en het wordt meteen buiten proportie opgeblazen en dan krijg je verhalen dat de band satanistische offers doet, dat ze masturberen over het publiek, etc etc.

De Jos

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Dat wordt van Marilyn Manson en Slipknot ook al beweerd...

En net zoals ze van marilyn manson beweren dat hij niet wou spelen voor dat het publiek kleine puppy's afslacht.


:ironic: Mensen die boeiend willen zijn.

sluysen

Legacy Member
De Jos zei:
En net zoals ze van marilyn manson beweren dat hij niet wou spelen voor dat het publiek kleine puppy's afslacht.


:ironic: Mensen die boeiend willen zijn.

idd, als mensen iet willen zeggen, en ze willen interessant lijken, blazen ze direct het hele verhaal op

om het met een spreekwoord te zeggen: van een mug een olifant maken...

sir oinksalot

Legacy Member
fr][st][ zei:
een van de ergste geruchten over rammstein was dat ze neonazi appreciaties hadden , dat straaldne ze ook wel een beetje uit maar toch , tzijn zo'n lieve jongens ;)
doet me denken aan de manne van sepultura die slayer ervan beschuldige nazi's te zijn (vanwege hun logo's en angel of death enzo) terwijl die manne van sepultura vroeger zelf altijd shirts met swastikas aanhadden enzo

syndrom

Legacy Member
sir oinksalot zei:
doet me denken aan de manne van sepultura die slayer ervan beschuldige nazi's te zijn (vanwege hun logo's en angel of death enzo) terwijl die manne van sepultura vroeger zelf altijd shirts met swastikas aanhadden enzo


Angel of death wat een nummer

Chimmy

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ben door deze cd de vorige cd's ook eens gaan uitchecken
en man ik moet zeggen dat die eigenlijk verdomd goed zijn (had vroeger altijd zo'n ingesteldheid van commercieel=brol, man wat heb ik gemist!)
Tis ongeveer door rammstein dat mijn muziek van ultracommercieel naar alternatief is omgesprongen. Akkoord, rammstein is wat aan de commerciele kant, maar ze maken elke keer opniew beesten van platen.

stuart__little

Legacy Member
commercieel is niet per sé slecht.

integendeel: als iets goed is, word het door velen beluisterd, en zo onstaat mond aan mond reclame, wordt het bekend, en wordt het commercieel.


dus: commercieel = goed :)

Thorens

Legacy Member
fr][st][ zei:
een van de ergste geruchten over rammstein was dat ze neonazi appreciaties hadden , dat straaldne ze ook wel een beetje uit maar toch , tzijn zo'n lieve jongens ;)
Ach, dat werd van Laibach (Rammstein's grote voorbeeld) ook beweerd en die zijn zo hard anti-nazi dat het geen naam heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan