Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fr][st][ zei:Omdat hun tekskten op geen fluit trekken , jij mag van mij van korn en slip vinden wat je wil das uw vrije keuze, ik vind ze crap , ji jvind rammstein kut ? mooizo fijn voor je , maar ik ga u daarvoor geen beledigingen naar het hoofd gooien :ironic: ...
en over die "brede smaak" ... ik ben thuis in zeer veel genres , punkrock , oude punk , metal ( een heel klein beetje ) , house ( zwoel deephouse, funk en disco house ) , elektro en drumm and base. Dus daar waar ji jdacht dat ik waarschijnlijk een van die 1 group only dudes ben heb je het mis.
Ik weet ook waarover ik spreek want ik ken korn en slip goed genoeg om erover te oordelene, en heb ze elks meermaals live gezien , dat geeft mij dus het recht om er een mening over te hebben...
Punt blijft echter , dat jij me dus persoonlijk aangevallen hebt , en ik u niet ...
Wat was dat nu ook weer over slip en kiddies ?![]()
En als ge hierover nog eens wilt reageren doe het dan in pm zodat de thread geen close krijgt en andere mensen ook nog een kans hebben te posten.
Jij hebt iedere korn/slipknot beluisteraar beledigd, so please man, ga ergens anders zielig doenfr][st][ zei:2de keer, omdat oa hun tekskten op geen fluit trekken , er zijn zoveel dingen waaraan ik me erger bij die groepen , dat heeft echter hier geen plaats maar in de "ik haatkorn en slip"- thread.
Punt is dat je me gelijk moet geven over het feit dat jij mij persoonlijk aangevallen hebt , ik heb me daartoe niet verlaagd.![]()
Dat zullen er veel zijnMyDyingBride zei:Jij hebt iedere korn/slipknot beluisteraar beledigd, so please man, ga ergens anders zielig doen

dat doet er niet toedisturbed_mind zei:Dat zullen er veel zijn
j/k

Best wel.disturbed_mind zei:Dat zullen er veel zijn
j/k
er zijn dan ook weer veel kinderen/jongeren die naar the sex pistols luisteren om te zeggen van "kijk naar mij ik luister naar de bekendste punkband en ik voel me stoer"fr][st][ zei:nene , meneer heeft een brilletje nodig , ik heb gezegd dat ik deze bands slecht vind omdat hun teksten imo kinderachtig zijn , alsook hun stijl en hoe ze zich on stage gedragen.
iets dat me bij die bands dan ook opgevallen is is de leeftijdsgroep die ernaar luisterd , kiddies , maar ik zou nooit een band niet graag mogen omwille van hun publiek.
Ik vind het geweldig dat er bv nog jeugd bestaat die the doors of the sex pistols kennen en wrschnlk goed vinden .

Reply of the yearfr][st][ zei:... hoezo ? IK heb alle luisteraars van korn kiddies genoemd ...

Wa_denkte zei:Er is nog geen topic over, bij deze is dat opgelost.
Uw commentaar/mening over deze nieuwe cd van Rammstein?
Ik heb er maar een woord voor: aanrader!
TheAntropoid zei:Bv Feuer Frei ( zeiden de soldaten toen ze een granaat smeten )

God_Of_Death zei:feuer frei= open vuur (zoals in fussileren?)
verkeerde vertaling? En dan nog, niet alleen duitsers fussileerden...
Damn, die spelen gewoon gerne met vuur, is da zo raar![]()
TheAntropoid zei:Ze flirten toch ook soms wel met het nazi verleden van hun land zin.
Bv Feuer Frei ( zeiden de soldaten toen ze een granaat smeten )
Ohne Dich ( nen video over begklimmers & vriendschap - zon films werden redelijk veel gemaakt tijdens het nazi regime - toch in het begin dervan )
Links ...
Verder vinnek ze echt wel ongelooflijk goed ( Mutter cd is voor mij den besten - Zwitter mutter adios etc..



altijd sterke clips trouwens vind ikff mijn mening nudat ik het album ook beluisterd heb: een grote dampende hoop stront...vloet zei:eerste cd die ik had van hun was mutter
dan reise reise , en nu dan rosenrot
( de eerste moet ik mij nog aanschaffe )
mutter vind ik nog altijd de beste van die 3 die ik heb.
kvind rosenrot zeker geen slechte cd, maar mutter kan hij bij mij ni verslaan![]()
)