Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
camera-assistent é, in dees geval houdt het gewoon in met achter de cameraman te lopen, en kabels in't oog te houden.


Is er nu al iets vast ivm die suprise-act, TCV nog altijd?

Gij slaapt ook op de medewerkers camping?

Al gedaan? Ik vrees dat er minder leute zal zijn als op de grote camping.

Zedd Zorandar

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
camera-assistent é, in dees geval houdt het gewoon in met achter de cameraman te lopen, en kabels in't oog te houden.


Is er nu al iets vast ivm die suprise-act, TCV nog altijd?

gij stond ook op werchter en les ardentes zeker, op les ardentes stond ek echt vaak vanvoor, maar ja als ge ni weet hoe gij der uit ziet kunde moeilijk goeiendag zeggen, en ga daar ook ni staan roepen waar is de conquer XD

Holocene

Legacy Member
Surprise act is mss 7 worlds collide..Maar toch hoop ik op them crooked vultures

edit:
http://www.myspace.com/7worldscollide

Met leden van Radiohead, Wilco ,KT Unstal & de stichter The Smiths

WAAROM? - Wilco speelt met deze groep.
- Het is een supergroep
- opbrengsten van deze groep gaan naar: Oxfam International

Conqie

Legacy Member
Asserti zei:
Gij slaapt ook op de medewerkers camping?

Al gedaan? Ik vrees dat er minder leute zal zijn als op de grote camping.
Yup, vorig jaar lag ik daar ook, das megaaaa saai :p
Zedd Zorandar zei:
gij stond ook op werchter en les ardentes zeker, op les ardentes stond ek echt vaak vanvoor, maar ja als ge ni weet hoe gij der uit ziet kunde moeilijk goeiendag zeggen, en ga daar ook ni staan roepen waar is de conquer XD
Yup, op les ardentes gelukkig maar ene dag
Nogal ne kleine gast doch atletisch gebouwd :cool:, kort zwart haar.

Recipe4hate

Legacy Member
Ik heb 2 jaar op de medewerkerscamping geslapen. Da's inderdaad enorm saai, maar tis nodig. Na een ganse dag daar bezig te zijn, had ik echt slaap nodig, anders haalde ik dag 3 niet.

Conqie

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Ik heb 2 jaar op de medewerkerscamping geslapen. Da's inderdaad enorm saai, maar tis nodig. Na een ganse dag daar bezig te zijn, had ik echt slaap nodig, anders haalde ik dag 3 niet.

oordopkes :cool:

T0M

Legacy Member
Kan ik met een dagticket van donderdag, de nacht van donderdag op vrijdag doorbrengen op de camping. Of word ik dan tegengehouden indien ik na middernacht de camping wil betreden?

MacZoid

Legacy Member
met bvb een dagticket van zaterdag kunde vrijdagavond al op de camping en zelfs op het festival terrein vanaf een uur of 12-1

Zedd Zorandar

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Yup, vorig jaar lag ik daar ook, das megaaaa saai :p

Yup, op les ardentes gelukkig maar ene dag
Nogal ne kleine gast doch atletisch gebouwd :cool:, kort zwart haar.

ge had ook gewoon kunnen zeggen klik op mijnen last.fm link :P

eddie

Legacy Member
The.pinguin zei:
je neemt een trui met zo'n zak vanvoor. Je steekt de fles in die zak en je bindt de trui rond je middel. Nog nooitproblemen gehad met deze truk.

ik steek het altijd in mijn mouw van m'n jasje en doe dan of ik aan het bellen ben met die arm :p (zeg zo wa van "jaja ik kom nu juist binnen, ze zijn mij ff aant controleren, waar staat gij?...")

heeft altijd al gewerkt.

Conqie

Legacy Member
Asserti zei:
wou er net kopen, maar nergens gevonden.. Wil er wel deftige, herbruikbare.

Sterke twijfel over welke camping ik zal nemen

heb ook lang zitten zoeken, dan maar naar hoorcentrum gegaan: hadden ze enkel van die oordopkes voor zware machines, bon beter dan niks

Oliv112

Legacy Member
Ik ben helaas niet aan een combiticket geraakt voor pukkelpop.
Hoe zeker mag ik er van zijn dat er morgenvroeg (donderochtend) nog combi's zullen zijn aan de kassa?

InFuZi0n

Legacy Member
Heb er net nog een gehaald in New Music in Genk (Stationsstraat 24).
Volgens de site zijn er ook nog in de Giga Swing in Hasselt..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
live vanop de camping se :) fuck man tis heet! nog warmer als werchter dag 1 precies :x

wat ik nu al kan concluderen is da pp organisatorisch toch een stukske zuigt ze. echt veel te weinig kassa's open voor die bandjes te geven. het systeem van de camping met da touw zo tegen houden is ook zo achterhaalt als wat... nuja we liggen echt pal vooraan, je loopt op onze tent als ge de camping op komt :D

de hamster

Legacy Member
ge beseft toch dat dat nie de beste plek is als ge echt van plan zijt om een paar uur te pitten op die 3 dagen ?;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan