Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
er zijn trouwens 2 campings ! en als die vol zit kan je nog terecht op de kinderboerderij

demon326

Legacy Member
TimVerleyen zei:
er zijn trouwens 2 campings ! en als die vol zit kan je nog terecht op de kinderboerderij

De kinderboerderij is toch al snel nen KM van de weide af se :p

demon326

Legacy Member
TimVerleyen zei:
true, maar zullen wel pendelen zeker

Daar komt zogoed als geen verkeer langs, en de bussen gaan daar niet verder dan kiewit vliegveld of de kinderboerderij zelf :unsure:

fiqm

Legacy Member
Voor degene die er al zijn, vragen ze je paspoort bij het tonen van de tickets, om je bandje te krijgen?

Gromme

Legacy Member
Ik ga er een nachtje over slapen. Mss dat ik me morgen terug goed voel met veel zin. En normaal zijn er dan ook nog combi-tickets over hé. Ze blijven even duur maar als mijn goesting hoog is dan is dat niet erg. Nu ontbreekt elke feeling.

Oliv112

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ga er een nachtje over slapen. Mss dat ik me morgen terug goed voel met veel zin. En normaal zijn er dan ook nog combi-tickets over hé. Ze blijven even duur maar als mijn goesting hoog is dan is dat niet erg. Nu ontbreekt elke feeling.

Ik hoop dat er nog combi's zijn :D

Gromme

Legacy Member
Ik weet dat er vandaag nog zijn. En blijkbaar zijn ze nooit helemaal uitverkocht dus normaal wel.

Gromme

Legacy Member
Kan het nergens op het forum vinden maar tot hoe laat kan je s'avonds nog een ticket kopen?

Chalk

Legacy Member
Aan het inpakken voor morgen vroeg te vertrekken. Trein om 08.04 :D
Aankomst om 09.37

João

Legacy Member
Weet iemand of er nog dagtickets voor zaterdag te koop zijn in FNAC Leuven of JJ Records Leuven?

En is de prijs nu omhoog gegaan of hoe zit het nu?

sermon

Legacy Member
Ik heb een ticket online besteld, maar in de mail dat ik heb gekregen zit geen pdf of iets dat lijkt op een ticket, in de mail staat alleen dat de betaling aanvaard is. Ga ik het ticket nog krijgen of hoe moet ik met dat papier naar de kassa gaan?
Via de helpdesk krijg ik niets te horen want deze zijn toe.

DeepKick

Legacy Member
Eerst krijg je mail met bevestiging van je bestelling. Wat later krijg je een bevestiging van betaling en in die mail zit normaal je pdf met ticket :)

MacZoid

Legacy Member
juist terug :) tentje al gesmeten en vandaag nog goed thuis slapen.
wij kwamen aan om 8u en toen zaten wij al hard achteraan. juist op het einde van die bomen aan die beek. er waren toen nog 2 kamping sectors leeg. en toen we naar de auto wandelden zagen we nog een massa campeerders aankomen.

camping ligt dus VOL !

REDNIK

Legacy Member
alleh man, surieus fwa? festival is eigenlijk nog nie begonnen en camping zou al vol zitten? anyway, wij zoeken er morgen rond 10uur voormiddag aan te komen, hoopelijk vinden we nog een goeie plek :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan