Holocene
Legacy Member
straathond zei:ge beseft toch dat dat nie de beste plek is als ge echt van plan zijt om een paar uur te pitten op die 3 dagen ?;-)
bwa ik lag daar ook vorig jaar en niet echt problemen gehad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
straathond zei:ge beseft toch dat dat nie de beste plek is als ge echt van plan zijt om een paar uur te pitten op die 3 dagen ?;-)
Tah_b00nz0r zei:live vanop de camping sefuck man tis heet! nog warmer als werchter dag 1 precies
![]()
wat ik nu al kan concluderen is da pp organisatorisch toch een stukske zuigt ze. echt veel te weinig kassa's open voor die bandjes te geven. het systeem van de camping met da touw zo tegen houden is ook zo achterhaalt als wat... nuja we liggen echt pal vooraan, je loopt op onze tent als ge de camping op komt![]()
Vonz zei:alle combi-tickets uitverkocht heb ik gehoord?
TimVerleyen zei:Boiler is dubbel zo groot !!!
nTFs zei:Dus ook dubbel zo warm.
Gromme zei:Ik ga zo goed als zeker niet meer naar PKP.
Geen tickets meer kunnen bemachtigen in VVK en @ kassa ineens pak duurder en betaal ook voor de vriendin. En naar't schijnt al dik schijte op de caming (plaats). Heb hoofd en halspijn....
Ik zag er echt naar uit maar pfffff
