Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holocene

Legacy Member
straathond zei:
ge beseft toch dat dat nie de beste plek is als ge echt van plan zijt om een paar uur te pitten op die 3 dagen ?;-)

bwa ik lag daar ook vorig jaar en niet echt problemen gehad.

eddie

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
live vanop de camping se :) fuck man tis heet! nog warmer als werchter dag 1 precies :x

wat ik nu al kan concluderen is da pp organisatorisch toch een stukske zuigt ze. echt veel te weinig kassa's open voor die bandjes te geven. het systeem van de camping met da touw zo tegen houden is ook zo achterhaalt als wat... nuja we liggen echt pal vooraan, je loopt op onze tent als ge de camping op komt :D

goed, dan is het wss op u tent dat ik zal spauwen

shiftyke

Legacy Member
eddie zei:
goed, dan is het wss op u tent dat ik zal spauwen

burn.tif

REDNIK

Legacy Member
wij gaan pas tegen morgen 10uur, maak er geen probleem van dat we meer vanachter liggen. Paar uren slapen is voor mij wel ne must om 3 dagen ten vollen van het festival te genieten :P. En ene dag van 30+ graden is al meer als genoeg :D

Gromme

Legacy Member
Ik ga zo goed als zeker niet meer naar PKP.

Geen tickets meer kunnen bemachtigen in VVK en @ kassa ineens pak duurder en betaal ook voor de vriendin. En naar't schijnt al dik schijte op de caming (plaats). Heb hoofd en halspijn....

Ik zag er echt naar uit maar pfffff

Milfhunter

Legacy Member
Gromme zei:
Ik ga zo goed als zeker niet meer naar PKP.

Geen tickets meer kunnen bemachtigen in VVK en @ kassa ineens pak duurder en betaal ook voor de vriendin. En naar't schijnt al dik schijte op de caming (plaats). Heb hoofd en halspijn....

Ik zag er echt naar uit maar pfffff

ik weet nog iemand met 1 vrijdagticket die het verkoopt voor 70euro, weet niet wat jij zoekt

netn

Legacy Member
Als er mensen zijn die nog ticket voor zaterdag hebben (enkel)... PM me alsjeblieft!

daarnaast ook even polsen: is het de moeite om tot ginds te rijden en te checken indien ze aan de deur verkopen?? ik kom van brugge, en 2 uur rijden doe ik niet om voor een lege kassa te staan :)

Gromme

Legacy Member
Ik wou combi-ticket gaan...tot hoe laat kan je eventueel nog aan de kassa terecht. En is het de moeite om morgen pas te gaan? Dan kan je helemaal niet meer op de caming zekers.

Mss als ik nog van gedachte verander want ik wou heel graag gaan maar 't is alles bij elkaar ineens een stukje duurder geworden en nog wat dingen... kak kak kak.

Recipe4hate

Legacy Member
Is de camping echt zo vol? Daar geloof ik eigelijk geen sikkepit van.

Gromme

Legacy Member
Naart schijnt van mensen die er zijn, hoor ik 'zeggen' dat het al goed vol zit.

shiftyke

Legacy Member
2 jaar terug kwam mijn broer pas aan de laatste dag met zijn tentje en die had nog plaat door, weliswaar heeeeelemaal achteraan mr ja das logisch

Pred

Legacy Member
waren er nu eigenlijk 2 campings of nie?

en ja zo'n camping lijkt altijd wel "goed vol" te zijn, das gigantisch groot en niemand gaat vanachter kijken of daar nog plek is als die z'n tent al opgezet heeft :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan