Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
Woeps, wat een organisatie :unsure:

Hier is nog niets gemaakt, ik plan morgen kort na de middag te vertrekken uit wvlaanderen. Eerst nog bezoekje aan de Okay enzo

Mensen die willen meerijden mogen altijd pmen fzo.

Milfhunter

Legacy Member
wa is nu de makkelijkste manier om een fles sterke de wei op te krijgen ? dubbele bodem ofzo ergens ?

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
we vertrekken nu. Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiba!!

Cya there

Tiim

Legacy Member
Controleren ze je rugzak echt? Want als ik dat al moet beginnen opendoen... damn.
Alee maar kben dan ook eens wakker ^^

felixdraait

Legacy Member
Timmo70 zei:
Controleren ze je rugzak echt? Want als ik dat al moet beginnen opendoen... damn.
Alee maar kben dan ook eens wakker ^^

Ik ben nog nooit door die controle geraakt zonder dat ze mijn rugzak controleren. Zwaar klote, want dan is uw tent, uw stoeleken, uw mat, enz allemaal los en kunde daar mee beginnen zeulen.

Soit, toch wa -genoeg- geslapen vannacht, heb al goesting om te vertrekken (binnen een uur of 3).

't Amusement iedereen!

n9ne

Legacy Member
shiiiiiiiit ik ga zo beginnen kreften als ze mijnen kabas willen opendoen ze !

Tiim

Legacy Member
forn9 zei:
shiiiiiiiit ik ga zo beginnen kreften als ze mijnen kabas willen opendoen ze !

Tschijnt daje daar eerst 4 uur in de rij ga mogen zweten en datje dan nog keer je rugzak moet laten controleren xd Kga slecht komn.

The.pinguin

Legacy Member
TimVerleyen zei:
wa is nu de makkelijkste manier om een fles sterke de wei op te krijgen ? dubbele bodem ofzo ergens ?

je neemt een trui met zo'n zak vanvoor. Je steekt de fles in die zak en je bindt de trui rond je middel. Nog nooitproblemen gehad met deze truk.

Conqie

Legacy Member
tomhuveners zei:
nen trui met dees weer!!! :D

"jama meneer, das voor men flessen te verbergen"

Als gij mij ziet moogt ge ook altijd is goeiendag zeggen, wijle zitten vooral op't main podium compleet in't zwart.

Zedd Zorandar

Legacy Member
forn9 zei:
shiiiiiiiit ik ga zo beginnen kreften als ze mijnen kabas willen opendoen ze !

lol gewoon op 't gemakske rustig uwen tas aanbieden enzo, ik heb op geen één festival mijnen tas moeten open doen tot nu toe :p

en gisterenavond net voor ek men pc uit ging zetten begint er ene op msn tegen mij, had em toch wel ni iemand gevonden voor mij om mee naar pukkelpop te gaan zeker :D, toch ni gans alleen gaan, vertrekken wel pas vanavond omda em nog moet werken vandaag, but hey zit dan toch al ni alleen in den auto :D

tomh

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
"jama meneer, das voor men flessen te verbergen"

Als gij mij ziet moogt ge ook altijd is goeiendag zeggen, wijle zitten vooral op't main podium compleet in't zwart.

wa moet ge doen?

coap

Legacy Member
seg da ticket ,is da oke als ge da zwart wit afprint?


Tis bijna zo ver ::d:d:d:d

Conqie

Legacy Member
tomhuveners zei:
wa moet ge doen?

camera-assistent é, in dees geval houdt het gewoon in met achter de cameraman te lopen, en kabels in't oog te houden.


Is er nu al iets vast ivm die suprise-act, TCV nog altijd?

tomh

Legacy Member
stel u voor heel de tent staat vol spanning te wachten op TCV en 2fabiola springt het podium op :unsure:


:rofl:


of eender welke andere kutband
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan