Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timmo70 zei:Controleren ze je rugzak echt? Want als ik dat al moet beginnen opendoen... damn.
Alee maar kben dan ook eens wakker ^^
forn9 zei:shiiiiiiiit ik ga zo beginnen kreften als ze mijnen kabas willen opendoen ze !
TimVerleyen zei:wa is nu de makkelijkste manier om een fles sterke de wei op te krijgen ? dubbele bodem ofzo ergens ?
tomhuveners zei:nen trui met dees weer!!!![]()
forn9 zei:shiiiiiiiit ik ga zo beginnen kreften als ze mijnen kabas willen opendoen ze !

, toch ni gans alleen gaan, vertrekken wel pas vanavond omda em nog moet werken vandaag, but hey zit dan toch al ni alleen in den auto 
conquerpoy_123 zei:"jama meneer, das voor men flessen te verbergen"
Als gij mij ziet moogt ge ook altijd is goeiendag zeggen, wijle zitten vooral op't main podium compleet in't zwart.
tomhuveners zei:wa moet ge doen?