Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blyss

Legacy Member
Zouden er dit jaar weer problemen zijn met zo'n E-tickets of niet? Vorig jaar had een maat problemen enzo, en nu heeft mijn vriendin zo'n E-ticket dusja.

Conqie

Legacy Member
Blyss zei:
Zouden er dit jaar weer problemen zijn met zo'n E-tickets of niet? Vorig jaar had een maat problemen enzo, en nu heeft mijn vriendin zo'n E-ticket dusja.

Neen, geen problemen.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
morge dik feest op de camping ja!
pft, wie gaat er nu naar die boiler? :p

Gromme

Legacy Member
Morgen gaat mijn vriendin de combi-tickets ophalen. Heb al een deel van mijne zak gemaakt maar voor de rest (slaapzak,...) heb ik geen zin. Heb zo een tentje nu van Jupiler. Ons vader heeft dat meegenomen van Werchter. :-)

Hoe houden jullie eigenlijk jullie drank koel? Ik wou een frigoboxje meenemen maar ja op't einde van de dag zijn die koudhouders al helemaal terug warm natuurlijk.

Is er nog wat plaats morgenavond tegen een uur of 10? Dan komen we namelijk aan. Er is al wel volk present en die gingen proberen om plek vrij te houden maar naar't schijnt niet zo makkelijk.

Qua eten ben ik er ook nog niet uit omdat we geen gasvuurke hebben ofzo.

tomh

Legacy Member
Gromme zei:
Morgen gaat mijn vriendin de combi-tickets ophalen. Heb al een deel van mijne zak gemaakt maar voor de rest (slaapzak,...) heb ik geen zin. Heb zo een tentje nu van Jupiler. Ons vader heeft dat meegenomen van Werchter. :-)

Hoe houden jullie eigenlijk jullie drank koel? Ik wou een frigoboxje meenemen maar ja op't einde van de dag zijn die koudhouders al helemaal terug warm natuurlijk.

Is er nog wat plaats morgenavond tegen een uur of 10? Dan komen we namelijk aan. Er is al wel volk present en die gingen proberen om plek vrij te houden maar naar't schijnt niet zo makkelijk.

Qua eten ben ik er ook nog niet uit omdat we geen gasvuurke hebben ofzo.

ja tegen 10 ligt ge al redelijk ver overt midde ofzo denk ik..
ma plaats houde moe wel lukke ze

antHraxx

Legacy Member
Met een dagticket, mag je de dag voordien al smorges vroeg naar daar afzakke? =D

shiftyke

Legacy Member
boiler feestjes zijn leuk tot de dj zijn schijven op zijn, 2 jaar geleden was dat al om 00u !

felixdraait

Legacy Member
Gromme zei:
Hoe houden jullie eigenlijk jullie drank koel? Ik wou een frigoboxje meenemen maar ja op't einde van de dag zijn die koudhouders al helemaal terug warm natuurlijk.

Qua eten ben ik er ook nog niet uit omdat we geen gasvuurke hebben ofzo.

Elke dag als ge wakker zijt naar de kraantjes gaan en uwe frigobox vullen met water. Zo krijgde uw pintjes terug drinkbaar.

Gasvuurken is ook obligatory!

Fuck, ik kan nooit slapen den dag voor een festival, en ik moet mijn valies nog maken :crazy:

tomh

Legacy Member
moest het hier nog nie gepost zijn:
Fans zal het zeker al ter ore gekomen zijn: Brian Molko, de zanger van Placebo, kreeg vorige week een appelflauwte op het podium van Summer Sonic festival in Japan.

De combinatie van het drukke tourschema en een jetlag werden hem eventjes te veel.

Hoewel Placebo hun aanstaande Noord-Amerikaanse tour hebben uitgesteld, is Molko er intussen volledig bovenop en kregen wij van hun management de formele bevestiging dat de band zal aantreden op Pukkelpop. Placebo gaf op zaterdag trouwens al een razende performance weg op het Sziget Festival in Budapest.

Placebo is op vrijdag 21 augustus headliner op de Pukkelpop Main Stage.

xDama

Legacy Member
Olé, mijn kabas is gemaakt, mijn drank is merendeels overgekapt en ik denk dat ik alles meeheb voor 4 dagen feest!

Nu nog een chill treinritje en PKP09 kan officieel beginnen!

JackM

Legacy Member
Sebiet men men drank in den diepvries gaan steken en dan men nest in. Om 7u al opstaan om rond 9u bij men maat toe te komen in gent en vandaar met den auto naar kiewit.

Als ge tijdens pukkelpop ne gast met ne 10 days off tshirt tegenkomt, 98% kans da ik het ben, dus spreek mij es aan é :p

Hf en doe geen dingen die ik ook nie zou doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan