Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tynoesj

Legacy Member
Ik ga samen met mijne maat, maar zou graag samen bij een groep meisjes zitten diek ken, maar die vertrekken vroeger... Zij komen een uur vroeger aan ofzo (10u), dus wij kunnen niet onze tent bij elkaar zetten? Ik ben nog nooit op een festival geweest dus weet niet hoe dat toekomen is...

Das waarschijnlijk één dikke rij waar niet geapprecieerd wordt als ge 20m voorsteekt? :p En bij het plaatsen van de tent zelf is 't ook niet evident plaats open te houden veronderstel ik?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
tynoesj zei:
Ik ga samen met mijne maat, maar zou graag samen bij een groep meisjes zitten diek ken, maar die vertrekken vroeger... Zij komen een uur vroeger aan ofzo (10u), dus wij kunnen niet onze tent bij elkaar zetten? Ik ben nog nooit op een festival geweest dus weet niet hoe dat toekomen is...

Das waarschijnlijk één dikke rij waar niet geapprecieerd wordt als ge 20m voorsteekt? :p En bij het plaatsen van de tent zelf is 't ook niet evident plaats open te houden veronderstel ik?

heb hetzelfde probleem als u, ik heb mij tent gewoon meegegeven aan groep mensen
zij gaan die dan opzetten voor mij :p

tynoesj

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
heb hetzelfde probleem als u, ik heb mij tent gewoon meegegeven aan groep mensen
zij gaan die dan opzetten voor mij :p
Probleem is dak 2 tenten heb :(

edit: chilllllll den tinus heeft het kunnen regelen :DDDDDD

Conqie

Legacy Member
damn é, nog morgen vroeg snel oordopkes vinden en zien dak beetje propere kleding vind :unsure:

Misschien best doorgaan van villa vanthilt naar de crew-camping, een dag op voorhand. iemand enig idee hoe ver dat is?

UrbanusVanAnus

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
damn é, nog morgen vroeg snel oordopkes vinden en zien dak beetje propere kleding vind :unsure:

Misschien best doorgaan van villa vanthilt naar de crew-camping, een dag op voorhand. iemand enig idee hoe ver dat is?

villa vanthilt ligt zeker aan dusart-plein?
om de 5 minuten is daar een bus naar het station

Unpro

Legacy Member
tynoesj zei:
Ik ga samen met mijne maat, maar zou graag samen bij een groep meisjes zitten diek ken, maar die vertrekken vroeger... Zij komen een uur vroeger aan ofzo (10u), dus wij kunnen niet onze tent bij elkaar zetten? Ik ben nog nooit op een festival geweest dus weet niet hoe dat toekomen is...

Das waarschijnlijk één dikke rij waar niet geapprecieerd wordt als ge 20m voorsteekt? :p En bij het plaatsen van de tent zelf is 't ook niet evident plaats open te houden veronderstel ik?
Camping is toch pas open om 12u dus is er geen probleem?:p

Conqie

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
villa vanthilt ligt zeker aan dusart-plein?
om de 5 minuten is daar een bus naar het station

ah crap, das nog met den trein en al? Ik dacht dat dat misschien een paar km'tjes stappen was :p

tomh

Legacy Member
da registreren is voor als ge u ticket kwijt geraakt da ge u naam en u pas laat zien en toch binnenmoogt..
-
villa vanthilt is op dusart ja.. daar rijde pendelbuskes naar station, en van daaruit naar pkp..
ma als ge met trein komt, stap dan af in in kiewit en nie hasselt, dan zijde op 200m van de camping +-

UrbanusVanAnus

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ah crap, das nog met den trein en al? Ik dacht dat dat misschien een paar km'tjes stappen was :p

aan hasselt station vertrekt om de 15 min een bus naar festivalterrein

Tiim

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
damn é, nog morgen vroeg snel oordopkes vinden en zien dak beetje propere kleding vind :unsure:

Misschien best doorgaan van villa vanthilt naar de crew-camping, een dag op voorhand. iemand enig idee hoe ver dat is?

ze delen toch oordopkes uit dit jaar?

Conqie

Legacy Member
Timmo70 zei:
ze delen toch oordopkes uit dit jaar?

Jah, we kregen er ook hoor, maar die zuigen echt apenkloten :p
Wel goed indien je niks anders hebt, maar voor goeie geluidskwaliteit moet je't niet doen.

Ether

Legacy Member
tynoesj zei:
Ik heb:
8x 0.33L Tao
4x 0.5L Cola
4x 0.5L Aquarius

Amai gij ga serieus dorst hebben :x Ze voorspellen btw morgen en overmorgen tropische temperaturen, dus tussen al de alcohol door zeker genoeg water drinken!

Ik heb mee:
1x 1L ricard
1x 70cl vodka
1x 70cl whiskey
fruitsap en cola voor bij de laatste 2
en 24 pils
Maat van me heeft water mee en voor de rest koop ik da op de camping, 3l voor 1 bonnetje is mooi gedaan van de organisatie.

Jack Malibu zei:
Da is dan toch het voordeel van met den auto te gaan ze. Ge gaat eerst gewoon om u bandje, dan gade uw tenten halen en zet ge die op en dan pas gaat ge achter de rest van u gerief.

Dit jaar ook opnieuw met de auto (enfin ik rij mee), kzou nie anders meer willen :)

Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

Ik ga altijd naar die wc's aant station, tis mss wel 50c betalen maar ze worden wel na iedere 'beurt' gekuist.

eddie

Legacy Member
blijkbaar is pukklepop eerste festival waar Vitalic zijn nieuw Live concept presenteert!
wordt volgens mij zo'n massieve bom :love:

Milfhunter

Legacy Member
Ether zei:
Ik ga altijd naar die wc's aant station, tis mss wel 50c betalen maar ze worden wel na iedere 'beurt' gekuist.


dus als gij moet kakken gaat ge tot aan het station ? in kiewit dan ? zijn daar wc's ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja idd willek ook wel is weten. waar ligge die dan want ik dacht da kiewit gewoon zo'n statio nwas zonder gebouwtje aan :p naast de weg bij sommige huizen die zo kraampjes opstellen staan ook dixis die er nog wel deftig uit zien :)

xDama

Legacy Member
Hoe zit het feitelijk met de controle op de camping? Worden rugzakken gecontroleerd op blikken/flessen? Want anders ga ik hier nog het een en het ander moeten overkappen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan