Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Milfhunter

Legacy Member
het weer ziet er trouwens nog beter uit, Donderdag bakken aan 34 graden maar geen onweer, VRIJ en ZAT ideaal festivalweer @ 21 en 22 graden

-Steve-

Legacy Member
Timmo70 zei:
Ik ben er al helemaal klaar voor , alleen nog mijn slaapzak ergens een plaatsje geven hmm.. xd Als beginneling moetek nog even denken :p

Draagt die slaapzak gewoon zo?

sQuare

Legacy Member
ik las toevallig de achterkant van men ticket, en erstaat dat je het ticket moet registreren op de site. moèt je dit echt doen. vorige jaren moest dit toch niet?
grts

Unpro

Legacy Member
TimVerleyen zei:
het weer ziet er trouwens nog beter uit, Donderdag bakken aan 34 graden maar geen onweer, VRIJ en ZAT ideaal festivalweer @ 21 en 22 graden
Idd gelukkig dat het alleen woensdag en donderdag is, op werchter was het zo 4 dagen lang afzien :sad:

Glade

Legacy Member
Weet er toevallig iemand ng ofda er vorig jaar nen kebab op pp was ? ik zen da dus elemaal vergete he :p

demon326

Legacy Member
evil_konijn zei:
Is er een supermarkt op wandelafstand van de camping?

Ja, gewoon de weg volgen tot het eerste grote kruispunt(niet het geen aan de weide) en dan de eerste weg links in gaan en de weg volgen en ge kunt niet missen :unsure:

Rivfader

Legacy Member
sQuare zei:
ik las toevallig de achterkant van men ticket, en erstaat dat je het ticket moet registreren op de site. moèt je dit echt doen. vorige jaren moest dit toch niet?
grts

Ik denk van wel ja.

coap

Legacy Member
merci vo de ja's :D zou ik woensdag een ticket kopen aan de ingang?(tot wat uur?) of wat raden jullie aan om nog aan een ticket te komen?

felixdraait

Legacy Member
coap zei:
merci vo de ja's :D zou ik woensdag een ticket kopen aan de ingang?(tot wat uur?) of wat raden jullie aan om nog aan een ticket te komen?

Veel gemakkelijker dan het gewoon zelf afdrukken gaat het niet worden denk ik hoor...

ANIMAL

Legacy Member
benny zei:
Ja, gewoon de weg volgen tot het eerste grote kruispunt(niet het geen aan de weide) en dan de eerste weg links in gaan en de weg volgen en ge kunt niet missen :unsure:

Dr is toch zo ne supermarktdinges op de camping? =)

-Steve-

Legacy Member
Staan er daar ook kraamkes zoals op Werchter op de straten? En kunt ge daar ergens roltabak kopen?

@mach1en: ², die gast draait serieus door. :p

coap

Legacy Member
vraagje , da online bestellen ziet er goed uit ma 2 vraagjes

1 : zou bankcontact snel genoeg gaan (ik ziet bij dexia) en zal da zo instant gaan ?
2 : Moet ge da ticket in kleure afprinten?

Holocene

Legacy Member
SteveDB zei:
Staan er daar ook kraamkes zoals op Werchter op de straten? En kunt ge daar ergens roltabak kopen?

@mach1en: ², die gast draait serieus door. :p

Ni zoveel zoals op Werchter, aangezien je gewoon de straat moet oversteken, maar er zijn wel enkele praktisch bij de ingang.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

aan de kerk van kiewit is zo'n buurthuis en die stellen (vorig jaar toch) hun toiletten open. moet er wel wa voor betalen ma da doe'k met plezier.

op werchter stond er ook welgeteld 1 rijdend toilet tussen de parking en A2 camping, ik wandelde er zelfs vanaf de wei graag naar toe om te gaan schijten al koste het mij dan nog 50c. nothings owns a toilet with water under your ass xD

UrbanusVanAnus

Legacy Member
sQuare zei:
ik las toevallig de achterkant van men ticket, en erstaat dat je het ticket moet registreren op de site. moèt je dit echt doen. vorige jaren moest dit toch niet?
grts

denk wel dat het moet
echt veel moeite is het niet, behalve dat lange nummer overtypen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan