Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
Die marquee gaat gewoon stampvol staan voor die suprise act dus tenzij da je daar meer als een uur op voorhand wil gaan staan ga je niet veel zien van die suprise act denk ik :)

Dat, + het feit dat indien het TCV is, ik er toch geen enkel liedje van ga kennen, doet me serieus overwegen om er gewoon geen aandacht aan te schenken.

Bl4ckburn

Legacy Member
sinds dit jaar staan de E-tickets op naam voor pukkelpop , nu zit ik met een probleem dat ik niet kan gaan ..... maar zou dit ticket dan willen doorverkopen aan een maat ..... weet iemand of het mogelijk is om die naam op dat ticket te veranderen?

mtm

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
sinds dit jaar staan de E-tickets op naam voor pukkelpop , nu zit ik met een probleem dat ik niet kan gaan ..... maar zou dit ticket dan willen doorverkopen aan een maat ..... weet iemand of het mogelijk is om die naam op dat ticket te veranderen?

Ik heb tot nu toe nog geen enkel event gezien die effectief pascontrole doet, dus geef dat gewoon door...

Bl4ckburn

Legacy Member
@tomhuveners .... mja heb bijna 2 dagen geleden al een mail gestuurd via daar ... maar nog altijd niets terug gehad .

@mTm : neen heb ook nog geen event gezien waar dit zo is ..... maar voor alles een eerste keer zeker :)

n9ne

Legacy Member
Ether zei:
Kheb da blijkbaar mis op, kzal m'n vraag dan anders stellen;

Mag je blikken meenemen op de camping ja of neen?
Want ik herinner mij dat het vorig jaar niet mocht (enfin ik dacht 6 per persoon maar das niet juist blijkbaar hehe)

Op de camping zijn verboden: glas (met uitzondering van medicatie en parfumartikelen), waterpijp, spades, gereedschappen om hekken los te maken, tangen en steeksleutels, rollend materiaal met uitzondering van hulpmiddelen voor andersvaliden, ontvlambare vloeistoffen, barbecues, kaarsen, toortsen, vuurwerk en steekvoorwerpen.
Generatoren, aggregaten en muziekinstallaties zijn niet toegestaan en zullen aan de ingang bewaard worden. Steek je tent niet in brand, brandstichting is een misdrijf en erg gevaarlijk.
Wapenbezit en drugbezit is bij wet verboden. Bij vermoeden van bezit worden de ordediensten zonder uitzondering onmiddellijk verwittigd.

Meepakken die handel dus.

JohnDodger

Legacy Member
Vala sé, mn tassen zijn gepakt, tent is in orde en proper.
Zo'n gooitentje is toch vrij gemakkelijk, zeker nu ik weet hoe ge da moet opplooien :p Kga da voor iedereen moete doen die bij ons ligt omda ik de enige ben die da weet :lol:
Morge om 11 uur aan inkom :woohoo:

Tiim

Legacy Member
Relevation zei:
Vraagje--> het is de eerste keer dat ik naar pkp ga en nu vroeg ik me af wat ik zeker niet mag vergeten mee doen.

Paar pagina's terug heeft iemand een lijstje gezet die je kan afdrukken.
Je moet maar even zoeken ;)

Weet iemand eigenlijk hoe ik die opgooitent aan mijn zak moet hangen want kvind nogal irri om heeltijd bij te dragen xd

Placebo zal wel spelen op Pukkelpop:

Fans zal het zeker al ter ore gekomen zijn: Brian Molko, de zanger van Placebo, kreeg vorige week een appelflauwte op het podium van Summer Sonic festival in Japan.

De combinatie van het drukke tourschema en een jetlag werden hem eventjes te veel.

Hoewel Placebo hun aanstaande Noord-Amerikaanse tour hebben uitgesteld, is Molko er intussen volledig bovenop en kregen wij van hun management de formele bevestiging dat de band zal aantreden op Pukkelpop. Placebo gaf op zaterdag trouwens al een razende performance weg op het Sziget Festival in Budapest.

memorexxx

Legacy Member
reavX zei:
TCV >>>>>>>>>>>>>>>> offspring

kweenie é

Of totaaaaal nie :) Kheb nog geen enkel liedjes gehoord van de overdreven hype TCV, dus voor hetzelfde geld is het megaslecht, ze hebben als band nog niets bewezen, offspring daarintegen... maarja, al was het dat Kurt Cobain uit het graf opstond en Nirvana als suprise act ging spelen, kzou nog naar offspring gaan ...

-Steve-

Legacy Member
memorexxx zei:
Of totaaaaal nie :) Kheb nog geen enkel liedjes gehoord van de overdreven hype TCV, dus voor hetzelfde geld is het megaslecht, ze hebben als band nog niets bewezen, offspring daarintegen... maarja, al was het dat Kurt Cobain uit het graf opstond en Nirvana als suprise act ging spelen, kzou nog naar offspring gaan ...

Als ge ze nog niet zien spelen hebt, kunt ge ook niet weten dat de hype overdreven is. ;)

Ge liegt! :p

felixdraait

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Mss is de surpriseact een 3e keer deus :doc:

:D

Zit er trouwens een concept achter het feit dat ze twee keer spelen, of komt het gewoon daarop neer?

memorexxx

Legacy Member
SteveDB zei:
Als ge ze nog niet zien spelen hebt, kunt ge ook niet weten dat de hype overdreven is. ;)
Neen toch niet, ge weet niet wavoor iets dat het gaat zijn, kbedoel tkan evengoed de nieuwe Limp Bizkit zijn qua stijl, of whatever. Khaat ook het overdreven doorzichtig marketingspel hierrond : "oooooeeeeh wij zijn megavedetten die samen een bandje beginnen, mysterie mysterie, dit moette gezien hebben" :puke:


SteveDB zei:

Bwa, kzou wel ies effkes gaan piepen in die tent, gewoon omdak ne zombie wel ies zou willen zien, en dan rap terug naar offspring...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan