Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Pff fuck man, al die bagage da ik weer meeheb :/
Ne trekkerrugzak, slaapzak + tent (maar kan ek wslk aan men rugzak hangen), 2 persoonsluchtmatras + pomp (geen idee hoe ek da nog ga meenemen), eten en drank en dan nog zo ne klapstoel :p
Da gaat nogal een feest worden om daar een paar keer te gaan aanschuiven aan diene camping.

tuesadorable

Legacy Member
En ge zijt dan nog geen vrouw. Ik weet niet of ik nu modebewust moet gaan doen of niet, godverdorie! ;-)

Milfhunter

Legacy Member
tuesadorable zei:
En ge zijt dan nog geen vrouw. Ik weet niet of ik nu modebewust moet gaan doen of niet, godverdorie! ;-)

bikini he ! no doubt bout that !

Ether

Legacy Member
GeeMPie zei:
weet er iemand of er donderdagnamiddag nog plaats gaat zijn op de camping?
ik was vanplan om enkel donderdag te gaan en dan te maffen op camping die nacht^^

Tuurlijk, de camping van pukkelpop is echt gigantisch.
Zelfs als je de zaterdag toekomt is er nog meer als genoeg plaats.

Ether

Legacy Member
tomhuveners zei:

Kheb da blijkbaar mis op, kzal m'n vraag dan anders stellen;

Mag je blikken meenemen op de camping ja of neen?
Want ik herinner mij dat het vorig jaar niet mocht (enfin ik dacht 6 per persoon maar das niet juist blijkbaar hehe)

Tuninboy

Legacy Member
salontafel zei:
Savonds toekomen is het beste, controle minimaal, opt gemakske n plek wel iets verder, of je hebt camping Heidestrand 2 km van de festivalsite, handig als je met auto bent. grtz

This 4/5 km zenne, & ter is e zwembad ect.

Relevation

Legacy Member
Vraagje--> het is de eerste keer dat ik naar pkp ga en nu vroeg ik me af wat ik zeker niet mag vergeten mee doen.

tomh

Legacy Member
tent, stoel, gasvuurke, geld, kleren, douchegerief, een pet ofzo (met dees weer) slaapzak, matras, alchohol, water, ticket

tynoesj

Legacy Member
Nog eens vragen: Ik kan hier vanuit 't hol van pluto de trein nemen en als vervoersbewijs mijn pukkelpop ticket gebruiken éh? :p

tuesadorable

Legacy Member
Enkel dat treinticket dat je hebt uitgeprint. In het terugkeren is je pukkelpopkaart wel je bewijs.

tomh

Legacy Member
tynoesj zei:
Nog eens vragen: Ik kan hier vanuit 't hol van pluto de trein nemen en als vervoersbewijs mijn pukkelpop ticket gebruiken éh? :p

ge moet eens lezen wat er op u ticket staat :p

felixdraait

Legacy Member
tuesadorable zei:
Enkel dat treinticket dat je hebt uitgeprint. In het terugkeren is je pukkelpopkaart wel je bewijs.

Efkes nuanceren: als ge uw ticket in bvb. de Fnac hebt gekocht (klinkende naam 'hardticket' geven ze eraan geloof ik) kunde wel gewoon met dat ticket de trein nemen (wel alleen naar Kiewit, niet naar Hasselt bvb).

Vandaag nog eens achter een stoeleke gaan kijken. Mijn vorig kwam van bij Blokker voor €8, maar ben het dus 'kwijtgeraakt' op Werchter. Blokker gecheckt en daar hebben ze er geen meer, vind het ook zo stom om dan €18 te geven in de AS Adv. terwijl die stoelekes quasi exact hetzelfde zijn.

Straks ook nog wa inkopen doen!

Valkyrion

Legacy Member
Chokri heeft nu bevestigd dat het niet TCV wordt? Staat in het nieuwsblad...

tomh

Legacy Member
neenee, hij zegt dat hij het niet weet, dus kan hij ook nie wete da die het niet zijn.:p

Kid_C

Legacy Member
Valkyrion zei:
Chokri heeft nu bevestigd dat het niet TCV wordt? Staat in het nieuwsblad...

Het is wel TCV, hij zei "ze staan niet op de affiche". En in feite staan ze er ook niet op...
Dat stuk is genomen uit een chatsessie op hun website, als je dat leest ga je zien dat ze (Het Nieuwsblad) de verkeerde conclusies trekken of de lezers op het verkeerde spoor willen brengen.

Valkyrion

Legacy Member
Ahzo, maar eigluk hoop ik toch dat ze het niet zijn, kzou ze enorm graag zien maar dan offspring laten vallen? :sad:

Valkyrion

Legacy Member
Tuurlijk zijn ze groter (beter), maar ge verliest er sowieso een, en is da acht nie te doen voor naar TCV te gaan en dan derachter nog door te lopen naar offspring?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan