Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nunak

Legacy Member
Bekos zei:
Kopen jullie je eten en drank eigenlijk op voorhand of op woensdagmiddag?

Is er trouwens een (goedkoop) winkeltje in de buurt van het terrein of kan ik net zo goed naar Hasselt gaan?

Milfhunter

Legacy Member
Timmo70 zei:
Dat is toch niet voor Europa?
Hier een filmpje van de pukkelpop countdown: YouTube - Pukkelpop 2009 - The Countdown

Niet voor Europa ? klinkt toch niet goed voor europa ook zenne

PLACEBO have today announced they have been forced to postpone their
forthcoming tour of North America after their lead singer, Brian Molko,
collapsed on stage at Summer Sonic Festival in Osaka, Japan.
Brian had picked up a virus in Asia which, coupled with jet lag and exhaustion,
caused the problem after the first song.

Brian is now back home in London recovering, but has been ordered by his
doctors to take a 6 week long period of rest.


Waarom zouden ze dan pukkelpop wel doen ? fikse boetes ?

tomh

Legacy Member
Bekos zei:
Is er trouwens een (goedkoop) winkeltje in de buurt van het terrein of kan ik net zo goed naar Hasselt gaan?

in hasselt is ne AS adventure, en in de blokker hadde ze plooistoelkes voor 8euro

memorexxx

Legacy Member
shiftyke zei:
in den decathlon heb ik van die driepootjes zien staan, voor 5 euro ofzo

Nooooooo, die niet kopen, ge gaat uw eigen vervloeken dat ge geen 5€ meer hebt gegeven voor een deftig stoeleke, die 3-pootjes zijn vervloekt. Ze zitten rotslecht, gaan megasnel kapot, en als ge niet oppast zakt der zo'n pootje in de grond en gaade megahard op uw bek :p

nTFs

Legacy Member
Tuninboy zei:
De specialact, is dan toch iemand anders ?

Ik denk 2 Fabiola.

21ep1nb.jpg


Mij lijkt de kans dus héél groot dat ze de dag erna op PP staan.

Of toch niet... :

http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericID=550&articleID=DMF17082009_020

Holocene

Legacy Member
Weet niet waar je het vandaan haalt, maar Them Crooked Vultures staan niet op de affiche...
is wat hij zei...
En technisch gezien staan ze ook niet op de affiche..er staat "surprise act"

salontafel

Legacy Member
Gromme zei:
De ticketten die je per email ontvangt. Die worden ter plekke ingescand? Want ik wil die doorsturen naar mij vriendin omdat ik ze zelf niet kan afprinten.

Hoe is het eigenlijk met de camping op woensdag. Ben aan het denken om woensdag avond na het werk al te gaan. Heb je dan nog voldoende ruimte of moet je dan al echt wringen? Vorig jaar geweest maar dan de dag zelf op de caming gegaan. Toen hebben we wel moeten zoeken voor een plekje. Al bij al is de caming ook mijn minst favoriete gedeelte.


Savonds toekomen is het beste, controle minimaal, opt gemakske n plek wel iets verder, of je hebt camping Heidestrand 2 km van de festivalsite, handig als je met auto bent. grtz

Gromme

Legacy Member
salontafel zei:
Savonds toekomen is het beste, controle minimaal, opt gemakske n plek wel iets verder, of je hebt camping Heidestrand 2 km van de festivalsite, handig als je met auto bent. grtz

Bedankt. Hoogstwaarschijnlijk gaan we woensdag avond.

cassie821

Legacy Member
Timmo70 zei:
Ik hoop stiekem dat The Prodigy komt als suprise act. Dat is mijn all-time favorite ^^
Ze spelen de dag erna op lowlands dus zou toch kunnen? :D

GIGS

tent is te klein voor hun

sparco

Legacy Member
Welke bus moest je ook al weer pakken om naar de carrefour te gaan via het station van hasselt? :)

GeeMPie

Legacy Member
weet er iemand of er donderdagnamiddag nog plaats gaat zijn op de camping?
ik was vanplan om enkel donderdag te gaan en dan te maffen op camping die nacht^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan