Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou zoiets dus thuis NOOIT toelatenBaloo zei:Welja
Mijn huis was toen ook niet te genieten ....
Heb heel de dag opgekuist .
Das wel het enige nadeel na zo een VET feestje.
Voor wat hoort wet ...
De leute !
Bram

.
) idee om een flesje sterke drank van 40 graden te kopen..., dus wij terug naar de nightshop achter zo'n klein flesje sterke drank. dat hebben we dan uitgedronken op een bankje en mijn hoofd had nog nooit zo erg gedraaid, we konden nog amper recht staan..., ik had nog goesting achter zo'n flesje sterke drank
, maar gelukkig mijn neef niet meer
, ineens lagen we gewoon in langestraat van oostende een beetje te slapen op de grond omdat het echt zo erg was.
, ik dan weer naar buiten en dan naar zijn zuster gebelt om ons te komen ophalen.
.
, dan natuurlijk kwam net mijn moeder naar boven om nog eens te komen kijken naar mij
ad: , natuurlijk zei stronte vies, ik moest naar de badkamer en me gaan wassen en nieuwe onderbroek aandoen en al.
, na veel afzien lag ik dan in mijn bed te slapen.
, ik had echt zo'n kater lik geen 1, m'n kop stond op ontploffen, ik overal mee op de markt, zo wit als een lijk. uiteindelijk zijn we dan in een cafeetje gegaan om iets te drinken. ik had een cola gedronken, daarna moest ik met mijn moeder nog achter een jas in de C & A. in de C & A, voelde ik opeens die cola weer opkomen
, gelukkig had mijn ma een zakje mee, ik daarin weer gekotst, maar het zakje was doorzichtig
.
, het kon mij allemaal niet meer schelen en heb er gewoon doorgelopen.
en ik heb er een goede les uit geleerd: DRINK GEEN STERKE DRANK en sindsdien heb ik nog altijd geen sterke drank meer gedronken.:applause:
)
zo wat op 10 cm van hen gestaan terwijl ze aan het draaien waren , echt een van de zotste muziekervaringen dak heb meegemaakt)
)
mja
)bt belgium zei:Gestoordste feestje:
zonder twijfel gisteren in het ICC in gent
Radio soulwax:
- soulwax nite version
- erol alkan
- Thomas Andersson
- 2many dj's
-...
Hoogtepunten:
-Soulwax die de hele zaal in hogere sferen bracht (vanop eerste rij meegemaakt = woooooaaa)
-2many dj's die het publiek zo ophitst dat het op het podium kruipt (ook hier op eerste rijzo wat op 10 cm van hen gestaan terwijl ze aan het draaien waren , echt een van de zotste muziekervaringen dak heb meegemaakt)
uiteindleijk ging het feestje gewoon door met stuk of 50 op het podium (tot de security ons eraf kreeg)
-minpunt mss wel het einde , voelde echt aan als een anti-climax omdat het veel te vroeg gedaan wasmja
hoe dan ook beste feestje datk ooit heb meegemaakt (nie datk er al zoveel heb meegemaakt)



Kheb het er voor over.Ether zei:Ik stond zo'n 5 meter van het podium, en kmoet zeggne, geniaal feestje!
Echt heerlijk.. Da op da podium vondek nu net iets minder, gewoon omdak er dan nix meer van kon zien mja
Tot hoe lang heeft da feitelijk geduurd? Ben rond 5u vertrekken ik..
/edit: wel belachelijk dat rond 4u al het bier op was, voor zo'n organisatie zou da toch nie mogen e..
En ja, schandalig dure prijzen mjaKheb het er voor over.
dan zijn da al twee problemen minder.TRFluffy zei:nuja, ik drink, rook en smoor niet. Ik moet toch wel een heleboel lol missen
kuch

) het was een heldere nacht en maat rijd voorop en ik roep zo naar hem "wete wat er nu zot zou zijn? Een vallende ster" die woorden waren nog niet volledig uitgesproken en plots een vuurbol aan de hemel van een vallende ster, ik met mijn mond open van verbazing blijven fietsen, ga overkop in het veld tussen de aardappelen en daar heb ik 10 min liggen lachen als een klein kind totdat mijn maat mij weer heeft opgeraapt. Ik was helemaal onder de indruk van die vallende ster. Thuisgekomen kruip ik in mijn bed en ja ik voelde het komen, ik snel naar de badkamer, wc was te ver dus maar in het bad kotsen, mijn ma komt kijken en tijdens het kotsen door " ma ik heb een vallende ster gezien" ze draaide eens met haar ogen en gng weer slapen, tot op de dag van vandaag geloofd ze mij nog niet 
bt belgium zei:Drankvoorraadje verstoppen ergens buiten édan zijn da al twee problemen minder.
Om 5.45 ofzo is da redelijk abrupt gestopt, met veel ergernis en opstopping an de vestiaire tot gevolg...