Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
nja, ik hou er niet van te kotsen.

en losbandigheid... als ik een gangbang wil vraag ik dat gewoon. moet ik eerst niet iedereen zat of stoned te voeren...

... eh... I wish

Baloo

Legacy Member
FLuff :p niet iedereen is zo gestoord als u als ze nuchter zijn eh :)

En kotsen .... jah hoort erbij eh :d

Bram

^^pathfinder^^

Legacy Member
Baloo zei:
Welja :p

Mijn huis was toen ook niet te genieten ....

Heb heel de dag opgekuist .
Das wel het enige nadeel na zo een VET feestje.
Voor wat hoort wet ...

De leute !
Bram
ik zou zoiets dus thuis NOOIT toelaten :)

neomitochondria

Legacy Member
het slechtste wat mij bevallen was, was eens een avondje zwaar uitgaan in Oostende. het is al een jaar of 3 geleden ook denk ik, ik was 16 jaar en ik m'n neef hadden goesting om ons een goed dronken te drinken.

dus eerst en vooral op café een cocktailtje drinken, iets met pisang erin denk ik.

daarna waren we aan het twijfelen wat we konden doen, toen zagen we een nightshop en kochten we een bottel vodka orange, die we dan op het strand gingen uitdrinken. nadat deze bottel leeg was waren we natuurlijk al helemaal goed aan het lachen en in de wind:) .

toen kwam ik op het (geniale:s ) idee om een flesje sterke drank van 40 graden te kopen..., dus wij terug naar de nightshop achter zo'n klein flesje sterke drank. dat hebben we dan uitgedronken op een bankje en mijn hoofd had nog nooit zo erg gedraaid, we konden nog amper recht staan..., ik had nog goesting achter zo'n flesje sterke drank:s , maar gelukkig mijn neef niet meer:p , ineens lagen we gewoon in langestraat van oostende een beetje te slapen op de grond omdat het echt zo erg was.

ik dacht er ineens aan dat we nog onze bus moesten gaan halen, gelukkig was de bushalte niet ver, maar ik heb mijn neef dus echt letterlijk moeten sleuren ernaartoe, omdat hij amper op z'n benen kon staan.

uiteindelijk daar aangekomen, begon het..., de bus stopte ik stapte zo banane zoals geen 1 op en had een ticketje gekocht en m'n neef begon te kotsen voor die bus en hij mocht er natuurlijk niet meer op:) , ik dan weer naar buiten en dan naar zijn zuster gebelt om ons te komen ophalen.

tijdens de auto rit naar huis heb ik ook enkele keren aan hen moeten vragen om te stoppen en dan de deur van de auto open te doen en dan ook kotsen natuurlijk..:p .

dan kwam ik thuis... mijn moeder was natuurlijk nog op, ik gewoon vlug goeiedag zeggen en dan vlug naar boven, ik stond te trillen op mijn benen. eens ik in mijn bed geploft was, voelde ik het al opkomen... ik heb gewoon mezelf ondergekotst in mijn bed en onder mijn laken en was echt te lam om te bewegen:( , dan natuurlijk kwam net mijn moeder naar boven om nog eens te komen kijken naar mij:sad: , natuurlijk zei stronte vies, ik moest naar de badkamer en me gaan wassen en nieuwe onderbroek aandoen en al.

het schijnt dat ik dan gewoon die nieuwe onderbroek in de vuilbak gesmeten heb:D , na veel afzien lag ik dan in mijn bed te slapen.

de volgende dag moest ik met mijn moeder mee naar de markt mee voor stref:cry: , ik had echt zo'n kater lik geen 1, m'n kop stond op ontploffen, ik overal mee op de markt, zo wit als een lijk. uiteindelijk zijn we dan in een cafeetje gegaan om iets te drinken. ik had een cola gedronken, daarna moest ik met mijn moeder nog achter een jas in de C & A. in de C & A, voelde ik opeens die cola weer opkomen:eek: , gelukkig had mijn ma een zakje mee, ik daarin weer gekotst, maar het zakje was doorzichtig:unsure: .

ik dan dat zakje naar een vuilnisbak brengen, maar ik moest door de kapellestraat lopen, de drukst bezochte winkelstraat van oostende:), het kon mij allemaal niet meer schelen en heb er gewoon doorgelopen.

dat was zowat mijn verhaal:) en ik heb er een goede les uit geleerd: DRINK GEEN STERKE DRANK en sindsdien heb ik nog altijd geen sterke drank meer gedronken.:applause:

TRFluffy

Legacy Member
al doende leert men!

ik heb het nooit meegemaakt, maar uw verhaal is dus waarom ik het nie doe

Bontus

Legacy Member
kotsverhalen =/= gestoord feestje

kotsen, nog nooit moeten doen ikzelf en ben er ook al 20. Ken je grenzen!

Ether

Legacy Member
Bwa, den een spuugt al wa rapper dan den anderen ook e...

Zo echt kotsen van de drank hebbek nog nie veel gehad, wel alsek in m'n bed kruip dat het begint te draaien, maar kheb daar gewoon vrij rap last van (alhoewel, de laatste tijd is da heeeeel veel verbeterd :) )

sneax

Legacy Member
te veel om te vertellen maar der komt veel kots drank en vooral lachten dansen en plezier bij :)

bandarlog

Legacy Member
Gestoord ala 'zie hoe stoer', 'zie hoe zielig', 'zie hoe stom' of 'zie hoe overdreven en ziek'?

Als het de laatste categorie is: Fullmoon 2005 in Duitsland. 2 doden en veel meer wrakken, iedereen verzopen in de regen en na anderhalve week nadat het gedaan was was er nog volk niet thuis geraakt. Drank was daar wel het minste van het probleem. Sommige mensen waren daar al 5 nachten wakker voordat de watersluizen opengingen. Veel tenten werden achtergelaten. Ik ga nooit meer... Ben te oud voor negatief gestoorde feesten.

XoN`-

Legacy Member
kvraag me af hoe ge u grenzen kunt leren kennen age ni 'over' u grens zijt geweest.

Bertold

Legacy Member
Gestoordste feestje:
zonder twijfel gisteren in het ICC in gent
Radio soulwax:
- soulwax nite version
- erol alkan
- Thomas Andersson
- 2many dj's
-...

Hoogtepunten:
-Soulwax die de hele zaal in hogere sferen bracht (vanop eerste rij meegemaakt = woooooaaa :love: )

-2many dj's die het publiek zo ophitst dat het op het podium kruipt (ook hier op eerste rij :p zo wat op 10 cm van hen gestaan terwijl ze aan het draaien waren , echt een van de zotste muziekervaringen dak heb meegemaakt)
uiteindleijk ging het feestje gewoon door met stuk of 50 op het podium (tot de security ons eraf kreeg :sop: )

-minpunt mss wel het einde , voelde echt aan als een anti-climax omdat het veel te vroeg gedaan was :( mja

hoe dan ook beste feestje datk ooit heb meegemaakt (nie datk er al zoveel heb meegemaakt :p )

KN-StrideR

Legacy Member
bt belgium zei:
Gestoordste feestje:
zonder twijfel gisteren in het ICC in gent
Radio soulwax:
- soulwax nite version
- erol alkan
- Thomas Andersson
- 2many dj's
-...

Hoogtepunten:
-Soulwax die de hele zaal in hogere sferen bracht (vanop eerste rij meegemaakt = woooooaaa :love: )

-2many dj's die het publiek zo ophitst dat het op het podium kruipt (ook hier op eerste rij :p zo wat op 10 cm van hen gestaan terwijl ze aan het draaien waren , echt een van de zotste muziekervaringen dak heb meegemaakt)
uiteindleijk ging het feestje gewoon door met stuk of 50 op het podium (tot de security ons eraf kreeg :sop: )

-minpunt mss wel het einde , voelde echt aan als een anti-climax omdat het veel te vroeg gedaan was :( mja

hoe dan ook beste feestje datk ooit heb meegemaakt (nie datk er al zoveel heb meegemaakt :p )


He... ik stond daar ook :D
Jaja, die dewaele jongens kunnen er wat van. sfeer op da feestje was echt ongeloofelijk.

was er van't begin (tocht a'pen -> gent beetje overschat) en 'tkwam nogal traag op gang , maar zo rond een uur of half1 is wel alles losgebarsten en was het feesten gelijk de beesten.

Ether

Legacy Member
Ik stond zo'n 5 meter van het podium, en kmoet zeggne, geniaal feestje! :D
Echt heerlijk.. Da op da podium vondek nu net iets minder, gewoon omdak er dan nix meer van kon zien mja :p
Tot hoe lang heeft da feitelijk geduurd? Ben rond 5u vertrekken ik..


/edit: wel belachelijk dat rond 4u al het bier op was, voor zo'n organisatie zou da toch nie mogen e..
En ja, schandalig dure prijzen mja :) Kheb het er voor over.

Bertold

Legacy Member
Ether zei:
Ik stond zo'n 5 meter van het podium, en kmoet zeggne, geniaal feestje! :D
Echt heerlijk.. Da op da podium vondek nu net iets minder, gewoon omdak er dan nix meer van kon zien mja :p
Tot hoe lang heeft da feitelijk geduurd? Ben rond 5u vertrekken ik..


/edit: wel belachelijk dat rond 4u al het bier op was, voor zo'n organisatie zou da toch nie mogen e..
En ja, schandalig dure prijzen mja :) Kheb het er voor over.

Drankvoorraadje verstoppen ergens buiten é ;) dan zijn da al twee problemen minder.
Om 5.45 ofzo is da redelijk abrupt gestopt, met veel ergernis en opstopping an de vestiaire tot gevolg...

Gentille

Legacy Member
Vorig jaar ook iets zot meegemaakt, we wisten niet wat te doen op een zaterdagavond er waren geen fuiven in de buurt dus zijn we gewoon iets gaan drinken int stad. In het café toegekomen beginnen bier drinken had er al een stuk of 4-5 op totdat een maat van mij binnenwandelde en vroeg om eentje te gaan smoren, wij naar buiten, sigaarke gebold en hup we waren vertrokken. Terug binnengekomen in het café, volledig scheef ben ik weer beginnen drinken dat ik er zelf de tel bij kwijt geraakte, het was de één na de andere, twas net alsof ik limonade aan het drinken was. Toen zijn we maar naar huis gefietst ( ik ga altijd weg met de fiets :p) het was een heldere nacht en maat rijd voorop en ik roep zo naar hem "wete wat er nu zot zou zijn? Een vallende ster" die woorden waren nog niet volledig uitgesproken en plots een vuurbol aan de hemel van een vallende ster, ik met mijn mond open van verbazing blijven fietsen, ga overkop in het veld tussen de aardappelen en daar heb ik 10 min liggen lachen als een klein kind totdat mijn maat mij weer heeft opgeraapt. Ik was helemaal onder de indruk van die vallende ster. Thuisgekomen kruip ik in mijn bed en ja ik voelde het komen, ik snel naar de badkamer, wc was te ver dus maar in het bad kotsen, mijn ma komt kijken en tijdens het kotsen door " ma ik heb een vallende ster gezien" ze draaide eens met haar ogen en gng weer slapen, tot op de dag van vandaag geloofd ze mij nog niet :p

Dieleman_F

Legacy Member
Fuif vrijdag begonnen ze opeens pornostukjes te projecteren :rofl:

Ether

Legacy Member
bt belgium zei:
Drankvoorraadje verstoppen ergens buiten é ;) dan zijn da al twee problemen minder.
Om 5.45 ofzo is da redelijk abrupt gestopt, met veel ergernis en opstopping an de vestiaire tot gevolg...


Mocht je eigenlijk vrij naar binnen & buiten lopen? Kwou het niet proberen mja, kheb toch nie zoveel gedronken dus ja..

KN-StrideR

Legacy Member
ben van bier overgeschakeld naar bacardi / cola ... had mezelf overschat met het aantal bonnetjes dus geen last gehad van het bier tekort.

Ort liep daar ook nog rond, foto's te maken van het volk.
Ook effe op podium gekropen om te gaan loeren hoe die mannen hun draaiwerk deden.
Vond da wel tof da die zich daar eigelijk niks van aantrokken en gewoon doordraaiden. Wij zijn rond 5u doorgegaan; blijkbaar al goe zo zijn we de drukte aan de vestiaire misgelopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan