Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KN-StrideR

Legacy Member
ben van bier overgeschakeld naar bacardi / cola ... had mezelf overschat met het aantal bonnetjes dus geen last gehad van het bier tekort.

Ort liep daar ook nog rond, foto's te maken van het volk.
Ook effe op podium gekropen om te gaan loeren hoe die mannen hun draaiwerk deden.
Vond da wel tof da die zich daar eigelijk niks van aantrokken en gewoon doordraaiden. Wij zijn rond 5u doorgegaan; blijkbaar al goe zo zijn we de drukte aan de vestiaire misgelopen.

neomitochondria

Legacy Member
@ gentille: lol:crazy:, me uw vallende ster:)

kan waar zijn, who will know.

mijn verhaal hierboven al eens gelezen:p

Gentille

Legacy Member
neomitochondria zei:
@ gentille: lol:crazy:, me uw vallende ster:)

kan waar zijn, who will know.

mijn verhaal hierboven al eens gelezen:p


yep yep :p
Mijn maat heeft ook die ster gezien ( hij was ook wel beschonken :p ) maar ben er heilig van overtuigd dat het echt was anders zou ik wel héél scheef geweest zijn :crazy:

boaz

Legacy Member
radio soulwax was idd zeer zotjes, maar valt ni te klassere onder "gestoordste feestje" e :)..
Kstond btw ook helemaal vooraan, ik moest mijn arm maar uitstrekke of ik raakte david :bow: (bij stu-bru puntuit stond ik ook gans vooraan ma dan aan de kant van diene drummer)..opeens tijdes 2 many dj's zat diene drummer van soulwax naast mij te geve :p..
en logisch da de prijze zo duur ware..tzijn de culture club prijze wa e :)
Kvond het wel wa "margi" da da volk opeens op het podium stormde bij 2 many dj's..erol alkan was ook super maar diene midnight mike zat gelijk onder de drugs..zo wit en apatisch da diene zat te draaie..

Ether

Legacy Member
boaz zei:
radio soulwax was idd zeer zotjes, maar valt ni te klassere onder "gestoordste feestje" e :)..
Kstond btw ook helemaal vooraan, ik moest mijn arm maar uitstrekke of ik raakte david :bow: (bij stu-bru puntuit stond ik ook gans vooraan ma dan aan de kant van diene drummer)..opeens tijdes 2 many dj's zat diene drummer van soulwax naast mij te geve :p..
en logisch da de prijze zo duur ware..tzijn de culture club prijze wa e :)
Kvond het wel wa "margi" da da volk opeens op het podium stormde bij 2 many dj's..erol alkan was ook super maar diene midnight mike zat gelijk onder de drugs..zo wit en apatisch da diene zat te draaie..


De 2de dj van de avond, da was toch Jonasty e? Of was da Midnight Mike, kweet nu nie meer.. Die begon zo wa opt gemak, maar naar het einde toe vondek die z'n set toch knallen..

boaz

Legacy Member
Ether zei:
De 2de dj van de avond, da was toch Jonasty e? Of was da Midnight Mike, kweet nu nie meer.. Die begon zo wa opt gemak, maar naar het einde toe vondek die z'n set toch knallen..
2de dj was midnight mike..was ni zo'n goede set.
jonasty was eerst en na midnight mike wast tomas andersson (kvond zijn washing up maar ne anti climax ma zijne stoli boli en hip date maakte het goe :)!)

Bontus

Legacy Member
XoN`- zei:
kvraag me af hoe ge u grenzen kunt leren kennen age ni 'over' u grens zijt geweest.
Als ge uw grenzen kent, kunde u keer op keer zat drinken zonder ziek te worden. De ene avond gade stoppen op 8 pinten den andere avond drinkt ge er 15 en allebei fris de dag nadien.
Ik ben dus nog nooit 'over' men grens geweest. Gisteren cocktailfeestje gedaan, mijn idee om de tequila boven te halen voor zo'n 30 man shots, en diegene die gaan kotsen kunde er voor de shots al uithalen.

PATS!

Legacy Member
reteiP zei:
Als ge uw grenzen kent, kunde u keer op keer zat drinken zonder ziek te worden

Na een fuif was ik bij ne maat blijven slapen maar ik was zwaar doorgegaan op die fuif. Ik heb da als er op een fuif slechte muziek wordt gedraaid naar men zin dan begin ik te veel te drinken om er wa in te komen. Maar wa nog erger is: dan begin ik van alles door elkaar te drinken. Goe om een lang verhaal kort te maken: ik was straalbezopen. De eerste black-out kwam tijdens de fuif zelf.

Derachter, juist voor we vertrokken, was de black-out ff voorbij. Da zal toen rond 6 uur geweest zijn.

We waren te voet naar het huis van menne maat gegaan, op straat wilde ik beginnen vechten met nen andere maat van mij die ook al wa op had en juist voor de deur van het huis van maat 1 kreeg ik nen black-out voor de rest van de nacht. Ik herinner mij alleen de flarden waarbij ik zwaar heb overgegeven in die kamer (et kwam zo snel op dak geen tijd had om noar de wc te goan). Volgende schooldag bleek dat men maten ne foto hadden gemaakt van mij in men bloot gat, liggend naast de wc: ik was blijkbaar in slaap gevallen op de wc toen ik aant kakken was.

De fuif zelf was niks maar ik was zo gestoord doorgegaan dak er mij zelfs niks meer van herinner, ik kan mij alleen baseren op de verhalen van men maten (en diene foto :p ). Ik ken men grenzen sindsdien want ik ben vanaf dan al meerdere zat geweest maar dan op en prettige manier (zonder het overgeven dus :p)

PS: de volgende dag stonk die kamer zo hard dat et nie normaal was en had ik zo ne reuzekater dat ik nauwelijks kon bewegen zonder flauw te vallen.

Dit was dus men verhaal, nie echt een gestoord feestje moar eerder als reply op reteiP (en een wijze les voor al de wannabe-alcoholisten) ; ik vraag me af hoe ge u grenzen kunt kenne als ge nog nooit derover zijt gegaan.

KN-StrideR

Legacy Member
soit, mijn meest gestoorde feestje:

Reden: zomaar
locatie: mijn kamer met wat vrienden
attributen: drank.... VEEL drank :)

details: blurry

gevolg: alcoholvergiftiging :)

plexus

Legacy Member
Waarom vernoemt hier niemand de Gentse Feesten? Da's 10 dagen aan een stuk 1 groot feest.

De laatste dag van de Gentse Feesten vorig jaar was echt de moeite. Vertrokken om 16u, eerst een terraske doen. Dan 's avonds naar wat optredens, Polé Polé enzo. Na afsluiting daar de halve drankvoorraad gevonden, dronken we de vodka-bacardi-pisang-pasoa-tequila cocktail uit een emmer :) Daarna naar de Vlasmarkt gesukkeld, en nog tot 11u Irish Coffees zitten drinken. Dan was't daar ook gedaan, nog frietjes gaan eten en om 13u gaan pitten.

En meest gestoorde feest qua muziek / belichting / kwaliteit dat ik heb gedaan is zeker Dancevalley 2004. Ongeloofelijk goed geamuseerd, en eigenlijk wel een leuk concept dat dit steeds overdag in openlucht is (en 't zonnetje scheen gelukkig!). Enig minpuntje: Drank en eten was vree duur.

Ether

Legacy Member
boaz zei:
2de dj was midnight mike..was ni zo'n goede set.
jonasty was eerst en na midnight mike wast tomas andersson (kvond zijn washing up maar ne anti climax ma zijne stoli boli en hip date maakte het goe :)!)


Ah, twas dan Midnight Mike, mja, kvond het einde van z'n set wel meevallen :)
Z'n washing up vond ik ook jammer dat em da bikke verklote mja :)

Toevallig geen idee waar er foto's online zullen komen? Of iemand anders?


En ja, vorig jaar Gentse Feesten (alle ja, eigenlijk 10 days off) was ook nog vrij zot; tot rond 6u in de vooruit gezeten, derna nog een uur of 3 gaan onnozel doen op de vlasmarkt, was wel leuk :)

boaz

Legacy Member
Ether zei:
Ah, twas dan Midnight Mike, mja, kvond het einde van z'n set wel meevallen :)
Z'n washing up vond ik ook jammer dat em da bikke verklote mja :)

Toevallig geen idee waar er foto's online zullen komen? Of iemand anders?


En ja, vorig jaar Gentse Feesten (alle ja, eigenlijk 10 days off) was ook nog vrij zot; tot rond 6u in de vooruit gezeten, derna nog een uur of 3 gaan onnozel doen op de vlasmarkt, was wel leuk :)
http://www.free-tickets.be/ -> pictures (tzijn er wel ni veel..)

gentse feesten zijn ook altij zot..
festivals..daar kunne ook zotte feestjes zijn, zowel in de tent als op de weide enz..
feestjes georganiseerd door mate enz..kotfeestjes enz
oeveel gestoorde feestjes zijn er wel..

Spliffsnatcher

Legacy Member
Sven vath die tussen het volk kwam staan en niet doorhad dat zijn plaat aan het aflopen was, lag strijk.

Kozzmozz in het kuipje is gewoon legendarisch al is het maar voor het vele scheve volk

arena in de pottelberg, claude young die met zijn handen ellebogen en voorhoofd begint te scratchen

Alle feestjes in de silo, waar de djs smorgens spontaan beginnen mee te feesten

NATURE ONE en sonnemondsterne alleen al voor het zicht vanop die berg.

nightscapes en festivibe omdat ze onbekend waren bij het jonnyvolk

Slechtste feest ooit reverze, ik wilde al niet gaan maar tegen gratis entree zeg je nooit nee. Geen sfeer, belachelijke dansstijlen, lelijke vrouwen, en ghost die zelf komt verkondigen hoe makkelijk het geld rapen is met zo makkelijk te draaien, alleen maar respect voor de man. Als ik in zijn plaats was zou ik er ook geen problemen mee hebben om zoveel idioten geld af te luizen :)

animo

Legacy Member
breakcore gives me wood :p binnekort weer.. *flyer*
+ sommige momenten op dour of int spiraal.. silo is ook da shit ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan