KN-StrideR
Legacy Member
ben van bier overgeschakeld naar bacardi / cola ... had mezelf overschat met het aantal bonnetjes dus geen last gehad van het bier tekort.
Ort liep daar ook nog rond, foto's te maken van het volk.
Ook effe op podium gekropen om te gaan loeren hoe die mannen hun draaiwerk deden.
Vond da wel tof da die zich daar eigelijk niks van aantrokken en gewoon doordraaiden. Wij zijn rond 5u doorgegaan; blijkbaar al goe zo zijn we de drukte aan de vestiaire misgelopen.
Ort liep daar ook nog rond, foto's te maken van het volk.
Ook effe op podium gekropen om te gaan loeren hoe die mannen hun draaiwerk deden.
Vond da wel tof da die zich daar eigelijk niks van aantrokken en gewoon doordraaiden. Wij zijn rond 5u doorgegaan; blijkbaar al goe zo zijn we de drukte aan de vestiaire misgelopen.
, me uw vallende ster

(bij stu-bru puntuit stond ik ook gans vooraan ma dan aan de kant van diene drummer)..opeens tijdes 2 many dj's zat diene drummer van soulwax naast mij te geve