Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Druckz

Legacy Member
Wat is je gestoordste feestje ooit?

Bij mij was dat een soort goa in een leegstaande flessenfabriek. Schranz-actige muziek, veeeel druggy people, geschifte projectiebeelden, ...

Uiteindelijk is de politie binnengevallen: hup licht aan, iedereen buiten en de politie stond machteloos :D

Dj San

Legacy Member
Coole thread.

Met dertig man feesten op authentic House music in een cafeetje in Deinze met Mc/Dj Tyree Cooper tot in de vroege uurtjes.

[BAT]krikke

Legacy Member
tja, ik ben niet zo'n feestbeest dus nog ni vele extreme dingen meegemaakt.
koffiehuisje van dour dan maar (vlakbij la petite maison dans la prairie)

0m3g4

Legacy Member
een drum & bass feestje ergens waar ze aan het neuken waren in de toiletten...in mijn zattigheid kon ik er nog wel extreem om lachen, nu ik er op terug denk vond ik het eigenlijk goor gezien de toestand van die toiletten...

Tazz_

Legacy Member
zo veel echt schitterende feestjes heb ik niet echt gehad, maar 1 van de betere was zo een 2-3tal jaar geleden, in de zomer in een feesttent, met een 3000 man, harde muziek.. en eentje dat er eigenlijk ook wel bijhoort, vorige week in kokorico met coone, ghost & marcky, allereerste keer dat er daar harddance/hardstyle door de speakers kwam, maar twas wel vet in orde, geluid was magnifiek goed.. zeker voor herhaling vatbaar :D

tikketim

Legacy Member
bwa wa is gestoord en wa ni eh :p
zoals nen kerel die van een toren boxen , 4-5 meter hoog zich voorover laat vallen in het publiek
gelukkig stond da publiek klaar om em op te vangen ma wa als da ni is ? :cool:

dr.salt

Legacy Member
dnb feesje in duitsland ( bonn ) enkele maanden geleden , gigantisch goeie dj's , zot veel volk , über belichting en ja ... die mensen zaten daar lijnen te trekken neffest de flikken die daar toezicht deden :p zo fucked up da feesje :p

metaphore

Legacy Member
barbeque bij een vriend
uiteindelijk 4 dagen feesten ... met gemiddeld constant 17 man aanwezig ofzo
iedereen lag te drinken/ smoren/ slapen/ barbeque/ playstationen/ film te zien/ te babbelen/ te crasen in heel da huis ... iedereen zat vrij dicht

der was €300 wiet ingekocht en nog een vette stapel bakken + leuke voorraad sterke drank

Was echt het leukste dat ik heb meegemaakt ... super chill op sommige momenten, op andere momenten super heftig
Dit jaar gaan we het normaal proberen te evenaren

EclipX

Legacy Member
Ongeveer zoals Metaphore, had ongeveer 200€ wiet gekocht, paar vrienden & vriendinnen uitgenodigd op een zaterdag, was gewoon pure fun, non stop-smoking, op de lekkere techno & schranz muziek ^^

Met de trein naar Pro-Jekt & Footworxx & Kozzmozz geweest, was pure fun, maar ook een heel erg druggy nacht :p

PBO

Legacy Member
[BAT]krikke zei:
tja, ik ben niet zo'n feestbeest dus nog ni vele extreme dingen meegemaakt.
koffiehuisje van dour dan maar (vlakbij la petite maison dans la prairie)

feestje bij de greg misschien??? :p

XoN`-

Legacy Member
goh denk dat da combat skillz moet zijn geweest, da was 12u aan een stuk schranz in Zazou in Lier.

Toen was schranz nog ni zo heel bekend eigl mr was wel supper lineup

Kvitta, viper xxl, sandy warez, ....

Opt eind was da psies speedcore, echt zot

Druggy feesje wel

Net zoals ILT 2 jaar geleden in de red room met: rush, dave clarke, pet duo & amok waar pet duo rush & dave & amok naar huis heeft gespeeld met een supper set !

Tiefschwarz, monika electronica id petrol was ok wel lekker

Roni size in petrol was subliem !

Vr de rest the bassment in motion int spiraal zoals altij lekker.

EclipX

Legacy Member
Pet duo.... :music: :love:

Paar dagen geleden hebben ze btw nieuwe vinyl gereleased

Pet_Duo_-_Four_Fingers_EP_(INFLICTED007)-Vinyl-2006-DFM


Nu zondag draaien ze op Pro-Jekt & Sven Wittekind komt ook :) :love:

GMotha

Legacy Member
Ze hebben mij eens een vampire-party binnen gekregen. Welja, geen woorden aan vuilmaken zeker.

CFK

Legacy Member
ten days off 3jaar geleden ofzo, overdreven zattigheid, overdreven scheefheid en een vol icc

verder al onze barbeques in sleine en mijn eigen poolparty's natuurlijk
(vanaf 6u beginnen apperitieven, ondertussen zwemmen in mijn zwembad, té veel drank aanwezig, té veel wiet aanwezig, tegen 9u beginnen barbecueen tot een stuk in de nacht iedereen zat/scheef en zo doorgaan tot de volgende middag :))

ComputerVISTA

Legacy Member
Elke keer ik bezopen breezers uit of van men boksen moest sleuren of beschten dj's die dachten dat die rode lampjes voor de show zijn :sop:

JohnDodger

Legacy Member
Drugscontrole in Cocoon , man man ... :sad: Dan staan daar buiten van die junkies met zo (O.0) ogen te dansen en dat terwijl er gene muziek is.

Ether

Legacy Member
metaphore zei:
barbeque bij een vriend
uiteindelijk 4 dagen feesten ... met gemiddeld constant 17 man aanwezig ofzo
iedereen lag te drinken/ smoren/ slapen/ barbeque/ playstationen/ film te zien/ te babbelen/ te crasen in heel da huis ... iedereen zat vrij dicht

der was €300 wiet ingekocht en nog een vette stapel bakken + leuke voorraad sterke drank

Was echt het leukste dat ik heb meegemaakt ... super chill op sommige momenten, op andere momenten super heftig
Dit jaar gaan we het normaal proberen te evenaren



Bwa, da zijn zo van die dingen die zo goed als niet te evenaren zijn e :) Das gewoon zo van die onverwachte dingen die dan uiteindelijk extreem lekker zijn..
Pukkelpop vorig jaar was anders ook vrij gestoord qua scheefheid/zattigheid, 4 dagen aan een stuk
Italië reis met school was ook vrij hard feesten.. En natuurlijk kampioenenfeest vorig jaar met de voetbal :woohoo:

Sabe

Legacy Member
PBO zei:
feestje bij de greg misschien??? :p


true true :rofl:


mjah nee, eumz ik denk 5/11/2005 ... ricardo villalobos at fuse, 4 uur set van hem en echt zo'n zot feesje ; D !
4 a 5 uur echt constant zitte geven en dan echt MEGA kapot zijn ^^
ma ik was volledig in de ban van die muziek ... music is echt gelijk drugs ^^

Inv`

Legacy Member
der was zo is een feestje, en er was muziek, en ik danste daar keihard op :):)

echt geschift :crazy: :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan