Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
Ooit in "The mansion" geweest in Amsterdam. Mijn vriendin had me meegesleurd naar een realease party van de rock?band Kane. Nu ja, gratis eten, drinken. Altijd leuk. Half bekend nederland zat daar aan de martini's. Katja Schuurman was de lekkerste ;)
Niets anders dan die cd van Kane door de boxen. Echt saai. Tot dat de leadzanger van Kane de micro nam en zei dat hij een "vriendje" had meegebracht die voor wat fun ging zorgen. Ging er zo'n mannetje achter de draaitafels staan die "Sander Kleinenberg" bleek te heten. Best wel een bekende DJ. Beestig hoe die Progressive house met electro wist te versmelten. Dat toch een uur of 3-4. Grappig hoe een BNer(bekende Nederlander - waarvan ik bijna niemand kende) zich laat gaan als er echte alcohol(Duvel, Jupiler) geschonken wordt. ;)
Normaal vind ik dat vip gedoe maar niets, maar dit was gelukkig nog iets geweldig geworden.

Anoniem07

Legacy Member
Ground Zero in Niel

Dat was een zaaltje van 5m op 6m.
Bomvol mensen, en dan schranz muziek.
Iedereen ging uit de bol. Was echt bangelijk !
Die sfeer, iedereen amuzeerde zich en was aan het dansen.
Zo klein, maar zo zalig...

Re@V0r

Legacy Member
Cartek zei:
-footworkxx van in oktober.

die van november bedoel je dan :confused:
was idd zalig feestje :)


ot: arkus P's bday party vorig jaar... zaligste feestje ooit imo

Skullbasher_31

Legacy Member
PunkDudez zei:
Ground Zero in Niel

Dat was een zaaltje van 5m op 6m.
Bomvol mensen, en dan schranz muziek.
Iedereen ging uit de bol. Was echt bangelijk !
Die sfeer, iedereen amuzeerde zich en was aan het dansen.
Zo klein, maar zo zalig...

??
5 op 6, das mijn slaapkamer:o

dee9

Legacy Member
30 m² :wtf:

das zo groot as mijn kot, daar kan misschien 8 man in feesten

Druckz

Legacy Member
manneen

ik bedoel niet het vetste of bangelijkste feestje

maar GESTOORDSTE feestje

Anti-flag

Legacy Member
gestoorde feestjes zijn de feestjes die meestal ni echt verwacht zijn:)

kherinner mij simpel verjaardagsfuifke met 30 man ofzo , da uitdraaide op een enorm scheef feestje door overmatig drank/drugs gebruik. Twas in zo een boers caféeke , en echt iedereen liep daar hard te flashen:) eerste en laatste keer da daar ooit een feestje is gegeven.

en ook veel feestjes bij mensen thuis , die wel redelijk uit de hand gelopen zijn:) da vind ek meestal de leukste feestjes ook

neomitochondria

Legacy Member
bij mij op 100 dagen, ongeloofelijk goed geamuseerd, massas gedronken, een pint of 15 en nachtje doorgetrokken.

dan de volgende dag moest ik nog optreden in de show op school en al:eek: , ik heb zeer an mijn maag en koppie en was ongeloofelijk moe:p , man ik heb daar afgezien.

ook nog die avond zelf om 4 uur hadden we met een bendje van een stuk of 6 man naar school geweest en er waren daar kippen, we hebben die kippen ook lastig zitten vallen:D

the_vee

Legacy Member
Footworxx_02 20/11/2003 (als ik mij goed herinner)

Sven Wittekind
DJ Amok

toen der tijd 1 vd eerste schranz partys

compleet uit den haak staan gaaaaaan op beukende schranz, was super toen! deed al geruime tijd techno feestjes en dan kwamen eindelijk die duitsers eens doorbuizen...

the_vee

Legacy Member
Footworxx_02 20/11/2003 (als ik mij goed herinner)

Sven Wittekind
DJ Amok

toen der tijd 1 vd eerste schranz partys

compleet uit den haak staan gaaaaaan op beukende schranz, was super toen! deed al geruime tijd techno feestjes en dan kwamen eindelijk die duitsers eens doorbuizen...

ShoveS

Legacy Member
den enigste die hier al echt iets gestoord heeft gepost is den Inv` , de rest praat gewoon over goei feestjes

Fraa

Legacy Member
Al veel zotte feeskes meegemaakt, maar als ik er eentje moet uitkiezen ist dr toch eentje waar ik zelf gespeeld heb.

30/09/05: Silence@Silo, Leuven

Een quasi uitverkochte Silo, dikke sfeer, allemaal young talent dj's, cheap drinks, goodies, vette lights, vip area, etc ...
Misschien niet zo speciaal qua drug addicts of politie invallen, maar dat hoeft ook ni echt vindk... ben daar ni zo'n fan van ;)
Gewoon een vette avond met goeie muziek & een dikke vibe!

En dr is nog eentje geweest, waar ik zelf dan niet gespeeld heb maar waar ik op uitgenodigd was vorig jaar.
Namelijk de Coca Cola Create Your Night aan't kanaal in Brussel.
Iedereen kent de zogenaamde wedstrijd wel & ik moet zeggen da't een dik feest was!
Veel BV's, gratis zuip, gratis inkom, mooie inkleding... DJ's zoals Starski & Tonic in een toch rare locatie.
De locatie zelf zag er langs buiten een soort loods uit, maar 1 keer binnen een totaal andere wereld. Beneden weet ik't nie meer echt wat de inkleding juist moest voorstellen, maar boven stonden er overal bedden & infuuszakskes die uit't plafond kwamen & dergelijke... Heel gek in ieder geval :)

Greetzzz

F@T LiL' PiGGy

Legacy Member
was eens op hove live aan't rondlopen met een goede vriend,beetje alcohol op. Maw sociaal genoeg om aan random people 'all you need is love' te groeten, maar toen kreeg m'n vriend een telefoontje van de vader en zat ik te wachten. Net dan krijg ik twee handen om m'n zij die dichter en dichter om mij komen. Ik wil eventjes melden dat ik overgewicht ben/heb/whatever en daardoor heb ik tesamen met m'n semi lang haar een girlish figure samen met de gepaste vetborstjes en dus een second later ruik ik z'n alcoholstem fluisteren in m'n oor "mag ik u trakteren op een pintje?"
ik vertelde terug "dat mag,maar eigenlijk ben ik van't zelfde geslacht!" waardoor z'n handen ineens verdwenen van m'n zij en hij glimlachend wegging met een 'geeft niet,ik wil toch nog trakteren',duidelijk voor de grap en verontschuldigend voor zijn fout. Die avond heb ik hem veel keren lastiggevallen met te vragen of hij me nog wou trakteren.

Hmgrwngd

Legacy Member
Plaatselijk boerefuifke:

Verleid worden door een 45-jaar oude geshminkte doos. :x

Dat is echt veel geschifter dan alle OD'ers, freaks en zotten tesamen.

Ether

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Plaatselijk boerefuifke:

Verleid worden door een 45-jaar oude geshminkte doos. :x

Dat is echt veel geschifter dan alle OD'ers, freaks en zotten tesamen.


Lol, aar binnen gedraaid? :p Iemand dak ken heeft da ook keer gehad, wel iets jonger + ze was nog vrij lekker, maar toch, daar wordt nog veel mee gelachen :lol:

Paar jaar terug ook wel keer zo'n gestoord feestje gehad bij e maat thuis, massa's sterke drank, da was daar toch een heel zatte boel, ook redelijk wa spugers enzo maar jah :)

Hmgrwngd

Legacy Member
Ether zei:
Lol, aar binnen gedraaid? :p

Mja, het ging als volgt:

Die vrouw van 45 stond daar zo alleen te dansen, en ik ga ernaartoe, en merk een afschuwelijke geur op.
Ik zeg haar doodserieus: "je hebt lekker parfum op"
En ik zever nog wat verder.

Ondertussen komt mijn maat erbij, en zegt hij da ik op oudere vrouwen val. :x

ANd then the horrible event took place. :sad:
I felt raped ... :p

Flipkikker

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Mja, het ging als volgt:

Die vrouw van 45 stond daar zo alleen te dansen, en ik ga ernaartoe, en merk een afschuwelijke geur op.
Ik zeg haar doodserieus: "je hebt lekker parfum op"
En ik zever nog wat verder.

Ondertussen komt mijn maat erbij, en zegt hij da ik op oudere vrouwen val. :x

ANd then the horrible event took place. :sad:
I felt raped ... :p

dat is ziek ! :p

dammit :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan