Bigbuddha
Legacy Member
Ooit in "The mansion" geweest in Amsterdam. Mijn vriendin had me meegesleurd naar een realease party van de rock?band Kane. Nu ja, gratis eten, drinken. Altijd leuk. Half bekend nederland zat daar aan de martini's. Katja Schuurman was de lekkerste
Niets anders dan die cd van Kane door de boxen. Echt saai. Tot dat de leadzanger van Kane de micro nam en zei dat hij een "vriendje" had meegebracht die voor wat fun ging zorgen. Ging er zo'n mannetje achter de draaitafels staan die "Sander Kleinenberg" bleek te heten. Best wel een bekende DJ. Beestig hoe die Progressive house met electro wist te versmelten. Dat toch een uur of 3-4. Grappig hoe een BNer(bekende Nederlander - waarvan ik bijna niemand kende) zich laat gaan als er echte alcohol(Duvel, Jupiler) geschonken wordt.
Normaal vind ik dat vip gedoe maar niets, maar dit was gelukkig nog iets geweldig geworden.
Niets anders dan die cd van Kane door de boxen. Echt saai. Tot dat de leadzanger van Kane de micro nam en zei dat hij een "vriendje" had meegebracht die voor wat fun ging zorgen. Ging er zo'n mannetje achter de draaitafels staan die "Sander Kleinenberg" bleek te heten. Best wel een bekende DJ. Beestig hoe die Progressive house met electro wist te versmelten. Dat toch een uur of 3-4. Grappig hoe een BNer(bekende Nederlander - waarvan ik bijna niemand kende) zich laat gaan als er echte alcohol(Duvel, Jupiler) geschonken wordt.

Normaal vind ik dat vip gedoe maar niets, maar dit was gelukkig nog iets geweldig geworden.




, man ik heb daar afgezien.

