Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aXl_

Legacy Member
EclipX zei:
Pet duo.... :music: :love:

Paar dagen geleden hebben ze btw nieuwe vinyl gereleased

Pet_Duo_-_Four_Fingers_EP_(INFLICTED007)-Vinyl-2006-DFM


Nu zondag draaien ze op Pro-Jekt & Sven Wittekind komt ook :) :love:

Als je zo iets zegt, dan moet je niet de release group van de vinyl rip in de filename zetten :unsure:

Verivalta

Legacy Member
silenced @ silo
bom gezelschap , zalige muziek & teveel drugs

nieuwjaar , breakin science @ londen
wicked dj's , mc's , partypeople en superlocatie

en nog veel fucked up shiz ma deze 2 steken er zeker bovenuit :music:

Re@V0r

Legacy Member
EclipX zei:
Pet duo.... :music: :love:

Paar dagen geleden hebben ze btw nieuwe vinyl gereleased

Pet_Duo_-_Four_Fingers_EP_(INFLICTED007)-Vinyl-2006-DFM


Nu zondag draaien ze op Pro-Jekt & Sven Wittekind komt ook :) :love:

hopelijk is witte dan al ontnuchterd van vorig weekend :scream:

Slipsnot

Legacy Member
Laatste nieuwjaar:) Eerst zelf ff gaan draaien met kameraden, daarna nog ff op café, en dan naar bar.a.bar.. Zalig feestje :) Veel zatte mense,en veel drug people ma soit :D

De SkeEvN

Legacy Member
gestoorde feesjes zijn die feesjes die vol me klein kinders loopt ....
+16 FTW o//

TRFluffy

Legacy Member
vorige week vrijdag.

gewoon fuif van Pitzemburg is burning... beste feestje dak al gehad heb ze...
wel allround muziek, maar gewoon echt goeie sfeer... super gebalanceerd tussen commerciele electro en andere hitjes... weinig r'nb (die dan meestal nog leuke nummertjes waren) ..

af en toe drum&bass en dan om kwart na drie effe een kwartier KEIHARD jumpen op goeie frenchtek...

echt super dj die wist waar em mee bezig was in het allround gedoe

-=]*Triple-X*[=-

Legacy Member
tikketim zei:
bwa wa is gestoord en wa ni eh :p
zoals nen kerel die van een toren boxen , 4-5 meter hoog zich voorover laat vallen in het publiek
gelukkig stond da publiek klaar om em op te vangen ma wa als da ni is ? :cool:
Was da op Pukkelpop? Bij de Boiler room & dance hall?

Cartek

Legacy Member
-footworkxx van in oktober.
-timewarp in duitsland, buiten aan een klein tentje, in de avond, de zon was aant ondergaan, keigoe muziek, echt zalig.
- en natuurlijk dour niet te vergeten op de paddos staan feesten, compleet weg van de wereld. no troubles, only magic...

morph123

Legacy Member
project hardcore 2 of 3 jaar geleden eerste editie in gent.fantastisch feestje maar nog nooit zoveel scheef volk bijeen gezien.

en in de the-site waren het ook alle weken gestoorde feestjes,spijtig dat het nu gesloten is want was wel lachen.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Inv` zei:
der was zo is een feestje, en er was muziek, en ik danste daar keihard op :):)

echt geschift :crazy: :crazy:
seg zotten Berre, stopt ne keer met den Inv` zn account te hacken!

Inv`

Legacy Member
TRFluffy zei:
vorige week vrijdag.

gewoon fuif van Pitzemburg is burning... beste feestje dak al gehad heb ze...
wel allround muziek, maar gewoon echt goeie sfeer... super gebalanceerd tussen commerciele electro en andere hitjes... weinig r'nb (die dan meestal nog leuke nummertjes waren) ..

af en toe drum&bass en dan om kwart na drie effe een kwartier KEIHARD jumpen op goeie frenchtek...

echt super dj die wist waar em mee bezig was in het allround gedoe
gij waart daar ook?

like what the fook, wat zijn u connecties met mechelen/pitzemburg?

en ik heb maar 1 dnb liedje gehoord

coap

Legacy Member
optredeke thuis met zelf gemaakt popdium wat close friends , bangelijk bbq en al.
Ook met ne maat thuis tuinkot afgemaakt en feesje ingegeven opt einde zat iedereen in zen ondergoed int zembad te feesten.

...

dinge die ge zelf organiseert of prive zijn zijn meestal het coolst imo

TRFluffy

Legacy Member
Inv` zei:
gij waart daar ook?

like what the fook, wat zijn u connecties met mechelen/pitzemburg?

en ik heb maar 1 dnb liedje gehoord

wtf! :p gij moet zowat de enige zijn die nie weet da mijn lief in Mechelen woont...

na de Jump heeft em rond kwart voor 3 nog dnb gespeeld. In de vroege avond ook, Barcelona. ma da was een andere dj toen.

Die tweede was STUKKEN beter gewoon. ken hem nie, maar hij was echt wel goed.

BongZrGooD

Legacy Member
Al twee paginas, en nog niets noemenswaardig gestoord...

Groetjes,
BongZ

Waren de 80's dan toch the wild years???

NinjaTune

Legacy Member
bwa nie specifiek één, al veel supervette feesjes gedaan. Het laatste dat ik echt nog es vet vond was toch wel dave clarke @ fuse, mede omdat het de eerste keer fuse was en de sfeer in die keet echt wel uber is ivm met andere keten.

Inv`

Legacy Member
TRFluffy zei:
wtf! :p gij moet zowat de enige zijn die nie weet da mijn lief in Mechelen woont...

na de Jump heeft em rond kwart voor 3 nog dnb gespeeld. In de vroege avond ook, Barcelona. ma da was een andere dj toen.

Die tweede was STUKKEN beter gewoon. ken hem nie, maar hij was echt wel goed.
wie is da, misschien ken ik die
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan