Flipkikker
Legacy Member
Hmgrwngd zei:true storyad:
ik leef met je mee

flirt int vervolg met wat jongere, welriekende schoonheden

wie weet gebeurt hetzelfde ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmgrwngd zei:true storyad:


Flipkikker zei:ik leef met je mee
flirt int vervolg met wat jongere, welriekende schoonheden
wie weet gebeurt hetzelfde ^^

)da_diablo zei:en de 2 weken daarvoren ook al met een ******* die hij totaal nie kende in zo een rnb keet waar we om 6u nog binnensukkelden
da_diablo zei:erm, nen maat van mij spant de kroon
en de 2 weken daarvoren ook al met een ******* die hij totaal nie kende in zo een rnb keet waar we om 6u nog binnensukkelden
metaphore zei:barbeque bij een vriend
uiteindelijk 4 dagen feesten ... met gemiddeld constant 17 man aanwezig ofzo
iedereen lag te drinken/ smoren/ slapen/ barbeque/ playstationen/ film te zien/ te babbelen/ te crasen in heel da huis ... iedereen zat vrij dicht
der was €300 wiet ingekocht en nog een vette stapel bakken + leuke voorraad sterke drank
Was echt het leukste dat ik heb meegemaakt ... super chill op sommige momenten, op andere momenten super heftig
Dit jaar gaan we het normaal proberen te evenaren



Overal was der wel iets te doen, goeie muziek, schrale spellekes, grappige verhalen 
gelachen?Ether zei:Iemand dak ken heeft da ook keer gehad, wel iets jonger + ze was nog vrij lekker, maar toch, daar wordt nog veel mee gelachen![]()
Hehehe.computer xp zei:dj's die dachten dat die rode lampjes voor de show zijn![]()


geen id, mijn naam is bernard schuermans, zit in evergem op school, woon in sleine en ben actief in onzen jeugdcafee den orbit...Finarfin zei:Ken ik u? Ik ben zelf van Oosteeklo, niet ver uit de buurt.
)
TRFluffy zei:vind persoonlijk nie echt een leuke beschrijving daar van baloo...
nuja, ik drink, rook en smoor niet. Ik moet toch wel een heleboel lol missen
kuch
)