Archief - Je gestoordste feestje?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
Flipkikker zei:
ik leef met je mee :(

flirt int vervolg met wat jongere, welriekende schoonheden ;)
wie weet gebeurt hetzelfde ^^

Yeah right . :p
(die oudere dame was redelijk wanhopig denkik :D )

da_diablo

Legacy Member
erm, nen maat van mij spant de kroon

een avondje meegegaan met een vrouw van 40, en de 2 weken daarvoren ook al met een ******* die hij totaal nie kende in zo een rnb keet waar we om 6u nog binnensukkelden

en OT: moest ik hier vertellen wat ik allemaal al heb meegemaakt, lol...

kzou hier in ongenade vallen, die feestjes in brussel, das iets anders ze

Hmgrwngd

Legacy Member
da_diablo zei:
en de 2 weken daarvoren ook al met een ******* die hij totaal nie kende in zo een rnb keet waar we om 6u nog binnensukkelden

O nee, toch geen ******* ... :sop:

No offense, maar ik zie het probleem niet.
Huidskleur is toch maar huidskleur ?

morph123

Legacy Member
da_diablo zei:
erm, nen maat van mij spant de kroon

en de 2 weken daarvoren ook al met een ******* die hij totaal nie kende in zo een rnb keet waar we om 6u nog binnensukkelden

wa is daar mis mee,als da een knappe is waarom ni?kheb daar geen probleem mee ze.

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
barbeque bij een vriend
uiteindelijk 4 dagen feesten ... met gemiddeld constant 17 man aanwezig ofzo
iedereen lag te drinken/ smoren/ slapen/ barbeque/ playstationen/ film te zien/ te babbelen/ te crasen in heel da huis ... iedereen zat vrij dicht

der was €300 wiet ingekocht en nog een vette stapel bakken + leuke voorraad sterke drank

Was echt het leukste dat ik heb meegemaakt ... super chill op sommige momenten, op andere momenten super heftig
Dit jaar gaan we het normaal proberen te evenaren


Ben ik terug uitgenodigd? :unsure:

Want dat was idd wel een strak weekend, ook al drink ik enkel ;)
En ik ben nogaltijd (bijna) ongeslagen op tekken he ;)
Was echt wel heerlijk, al die mensen die heel da weekend verspreid over heel da huis ergens lagen :p Overal was der wel iets te doen, goeie muziek, schrale spellekes, grappige verhalen :p
Om hiermee ook maar ineens te zeggen dat de leukste feestjes meestal de geïmproviseerde zijn

^^pathfinder^^

Legacy Member
Ether zei:
Iemand dak ken heeft da ook keer gehad, wel iets jonger + ze was nog vrij lekker, maar toch, daar wordt nog veel mee gelachen :lol:
gelachen?

die kerel verdient respect!

Baloo

Legacy Member
Thuisfeestjes zijn echt de beste die er zijn ...

Kort verhaal :

Ik was 15 jaar , in de fleur van mij leven , begon zowat den alcohol en de groene sferen te ontdekken en besloot om mijn school populariteits status omhoog te vuren .

Door een feestje te organiseren ....

Plan : Iedereen brengt eigen drank mee , en crasht in den tuin.
Twas zomer.


Uitvoering;

17:00 hours =

Eerste volk komt toe , ik begroet ze , en de sfeer zit er sebiet al in.

17:30 hours =

Volk blijft toestromen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ..

18:00 =

Heb ik echt zoveel volk uitgenodigd ?

18:30 =

Volkstroom houdt wat op , ik schat zon 100 man in mijnen tuin , allemaal pubers van 14 - 18.

18:30 - 21:00 =

Aangezien ik maar nen kleinen dwerg was liep ik al heel snel te zingen,
ik vond het super ! Iedereen was in de wind , lekker weertje, sfeer zat super!

Ik heb een zwembad met een soort terrasje rond waar ge kunt chille enzo , dus wij zaten dan een tijke daar , gewoon , te smoren en wa bier te drinken.

Toen begon het allemaal ....

Mijn zus is een gymnast en heeft een grote trampoline in de tuin staan...
Zatte manne hadde die trampoline onder mijn kamervenster gezet , tussen het zwembad en de muur.

Ze hadden er niet beter op gevonden om uit het venster te springen , om dan weer de lucht in gekatapulteerd te worden en zo te landen in het water.
Dolle pret !

Dan ben ik ff scheefgegaan en had ik voor een klein half uurtje een black out.
Dit was omstreeks 11 uur.

Toen ik weer wist wat ik deed; besefte ik dat ik in mijn onderbroek op het garagedak stond te walsen met zon dik vet margi wijf, terwijl al mijn ledematen bespanne waren met condooms. Inclusief mijn hoofd...

Vanaf toen ga ik door het leven als Rubberdude.

Binnen hebben we enkele levensontdekkingen gemaakt , zoals het resultaat te bekijken wat er gebeurde als je een tomaat in de micorgolf steekt , of e stuk of 5 bommekes in nen pompoen gooide.

Dit was 1 van mijn beste avonden van mijn leven.
Nu nog , 3 jaar later wordt er nog gepraat over het beruchte feestje bij Rubberdude.

Smorgens: Ik word wakker in mijn living achter mijnen zetel met
1.Een verkeerbord tussen mijn armen
2.Een fiets zonder zadel 10 cm verwijderd van mijn hoofd.

Ik sta suf op en bekijk de schade.

Overal in de planten lagen nog wat lijken ,
Op de trampoline lag Vince , den stoner van de groep te pitten in zijn blootje.
Gewikkeld in een jas van wc papier , gecombineerd met papier mache.

Die jongen heeft hem 4 uur niet meer kunnen bewegen.
Ze hadden hem helemaal beplakt met krantenpapier en behangerslijm.

Dat was nu es lache.


Voor zo een feestje ben ik altijd te vinden !

Bram

Baloo

Legacy Member
Thuisfeestjes zijn echt de beste die er zijn ...

Kort verhaal :

Ik was 15 jaar , in de fleur van mij leven , begon zowat den alcohol en de groene sferen te ontdekken en besloot om mijn school populariteits status omhoog te vuren .

Door een feestje te organiseren ....

Plan : Iedereen brengt eigen drank mee , en crasht in den tuin.
Twas zomer.


Uitvoering;

17:00 hours =

Eerste volk komt toe , ik begroet ze , en de sfeer zit er sebiet al in.

17:30 hours =

Volk blijft toestromen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ..

18:00 =

Heb ik echt zoveel volk uitgenodigd ?

18:30 =

Volkstroom houdt wat op , ik schat zon 100 man in mijnen tuin , allemaal pubers van 14 - 18.

18:30 - 21:00 =

Aangezien ik maar nen kleinen dwerg was liep ik al heel snel te zingen,
ik vond het super ! Iedereen was in de wind , lekker weertje, sfeer zat super!

Ik heb een zwembad met een soort terrasje rond waar ge kunt chille enzo , dus wij zaten dan een tijke daar , gewoon , te smoren en wa bier te drinken.

Toen begon het allemaal ....

Mijn zus is een gymnast en heeft een grote trampoline in de tuin staan...
Zatte manne hadde die trampoline onder mijn kamervenster gezet , tussen het zwembad en de muur.

Ze hadden er niet beter op gevonden om uit het venster te springen , om dan weer de lucht in gekatapulteerd te worden en zo te landen in het water.
Dolle pret !

Dan ben ik ff scheefgegaan en had ik voor een klein half uurtje een black out.
Dit was omstreeks 11 uur.

Toen ik weer wist wat ik deed; besefte ik dat ik in mijn onderbroek op het garagedak stond te walsen met zon dik vet margi wijf, terwijl al mijn ledematen bespanne waren met condooms. Inclusief mijn hoofd...

Vanaf toen ga ik door het leven als Rubberdude.

Binnen hebben we enkele levensontdekkingen gemaakt , zoals het resultaat te bekijken wat er gebeurde als je een tomaat in de micorgolf steekt , of e stuk of 5 bommekes in nen pompoen gooide.

Dit was 1 van mijn beste avonden van mijn leven.
Nu nog , 3 jaar later wordt er nog gepraat over het beruchte feestje bij Rubberdude.

Smorgens: Ik word wakker in mijn living achter mijnen zetel met
1.Een verkeerbord tussen mijn armen
2.Een fiets zonder zadel 10 cm verwijderd van mijn hoofd.

Ik sta suf op en bekijk de schade.

Overal in de planten lagen nog wat lijken ,
Op de trampoline lag Vince , den stoner van de groep te pitten in zijn blootje.
Gewikkeld in een jas van wc papier , gecombineerd met papier mache.

Die jongen heeft hem 4 uur niet meer kunnen bewegen.
Ze hadden hem helemaal beplakt met krantenpapier en behangerslijm.

Dat was nu es lache.


Voor zo een feestje ben ik altijd te vinden !

Bram

CFK

Legacy Member
idd tuinfeesten zijn gewoon zwaar de beste

nu in mei geef'k mijn 3de editie van mijn poolpartys die ook al faam hebben in sleine en opt school
de decadentie op die tuinfeestjes is niet te schatten, altijd veel te veel morsen met drank, flessen champagne die er letterlijk doorvliegen etc etc

de avond zelf is wijs, volgende ochtend suckt altijd zwaar, een volledig gehavend huis aantreffen, overal modder (da ebt ge als ge een zwembad in combinatie met wiet/drank hebt), overal lege flessen, sigarenpeuken, as, drank, aangekoekt eten (!) etc etc


in sleine geven we ook enen keer opt jaar een feestje in onze lokalen zwemvijver
is nen groten vijver met int midden een eilandje de grote van een basketplein ofzo en daarrond allemaal bos en met een roeibootje in en een brugske enzo
en dan allemaal drank meepakken iemand die installatie meepakt en dan feesten en hopen dat we geen flikken hebben (da laatste lukt wel nie altijd...)
noot: zwemvijver is privédomein :evil:

CFK

Legacy Member
Finarfin zei:
Ken ik u? Ik ben zelf van Oosteeklo, niet ver uit de buurt.
geen id, mijn naam is bernard schuermans, zit in evergem op school, woon in sleine en ben actief in onzen jeugdcafee den orbit...
kent ge iemand uit sleine?

Bontus

Legacy Member
Ik ook thuisfeestje, maar niet bij mezelf gelukkig. Kerel zijn ouders waren op reis, villa+zwembad: begin juli, mooi weer, perfecte sfeer dus.
Tis al 3 jaar geleden binnenkort maar het was een zalig feestje, zwemmen en boozen op goeie muziek.
Mensen die niet uitgenodigd waren kwamen langs de tuin binnen (omdat ze muziek gehoord hadden ;))
Iemand die ook van het feestje wist maar dienst had bij de politie kon dus niet komen maar besloot een grapje uit te halen. En kwam in combi met zwaailicht afgereden. Best grappig want drugs werden weggesmeten en mensen liepen het veld in.
Dan ook dat huis toch beetje afgebroken geraakt, daar blijven slapen en filmpkes gekeken op PC.
's morgens ('s middags) gaan ontbijten in het frietkot.
goeie tijd, zo'n feestjes worden spijtig genoeg geen tweede keer georganiseerd wegens schade aan huis :D

Baloo

Legacy Member
Welja :p

Mijn huis was toen ook niet te genieten ....

Heb heel de dag opgekuist .
Das wel het enige nadeel na zo een VET feestje.
Voor wat hoort wet ...

De leute !
Bram

gilles.be

Legacy Member
respect @ baloo

ik heb ook zo keer iets gedaan in mijn huis mee alleen mensen van mijn scouts, stuk of 30 man.
echt overdreven was et nie, ma wél zeer leuk

TRFluffy

Legacy Member
vind persoonlijk nie echt een leuke beschrijving daar van baloo...
nuja, ik drink, rook en smoor niet. Ik moet toch wel een heleboel lol missen

kuch

Hmgrwngd

Legacy Member
TRFluffy zei:
vind persoonlijk nie echt een leuke beschrijving daar van baloo...
nuja, ik drink, rook en smoor niet. Ik moet toch wel een heleboel lol missen

kuch

Het gaat hem om de losbandigheid en de gestoordheid.

En veel mensen lijken dat niet nuchter te kunnen bereiken.
(ik ook niet hoor. :$ )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan