Archief - Hoofdtelefoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killgore

Legacy Member
klein vraag eigenlijk: als et ma +/- 80€ mag kosten zijde blijkbaar niet zo extreem veel met muziek bezig.

Hebde dan echt een draadloze nodig? Vo 80€ hebde al een relatief deftige sennheiser met draad ze :).

Just wondering, der zijn immers zoveel mensen die gewoon da speciaal extratje (draadloos) willen hebben ma eigenlijk nie nodig hebben.

ComputerVISTA

Legacy Member
ShoveS zei:
voor die leesbril, MINSTENS 350 euro betalen of je hebt géén kwaliteit

Ja hihihih erg goeie mopjes hoor. Van de scheurkalender hoop ik of je moet echt wel enorm debiel zijn.

Maar toch: hihihihihi

zweebee zei:
???

klein kind :)


Jij was het die de kenner uitmaakt van idioot...

killgore zei:
klein vraag eigenlijk: als et ma +/- 80€ mag kosten zijde blijkbaar niet zo extreem veel met muziek bezig.

Hebde dan echt een draadloze nodig? Vo 80€ hebde al een relatief deftige sennheiser met draad ze :).

Just wondering, der zijn immers zoveel mensen die gewoon da speciaal extratje (draadloos) willen hebben ma eigenlijk nie nodig hebben.

Hebben we hier al een paar keer gezegd maar wordt niet naar geluisterd.

killgore

Legacy Member
computer xp zei:
Hebben we hier al een paar keer gezegd maar wordt niet naar geluisterd.
Mja, tussen alle flames kunde da er moeilijk uithalen he ;), srry vo repo dan :).

ComputerVISTA

Legacy Member
killgore zei:
Mja, tussen alle flames kunde da er moeilijk uithalen he ;), srry vo repo dan :).


das niks jong lol :p moet u tegen mij nie verexcuseren hoor ^^

ReVoXBuNnY

Legacy Member
zweebee zei:
de kenner die met 2 voeten in de val trapt waarnaast een bord PAS OP prijkt ... yép !


laat maar hange :)


De sarcastische noot is precies niet begrepen door iedereen :help: :oink: ...

mVg

ReVoXBuNnY

Legacy Member
zweebee zei:
de kenner die met 2 voeten in de val trapt waarnaast een bord PAS OP prijkt ... yép !


laat maar hange :)


De sarcastische noot is precies niet begrepen door iedereen :help: :oink: ...

En mijn kennis niet onderschatten hé... ik lul iedereen in dit topic onder tafel als het op mijn/ons gebied aan komt...

mVg

w00p

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
Wauw, je bent mijn held, wat nuttig!

Kijk es naar de specs...
Geluid - Kwaliteitsgeluid
Bereik - Niet vermeld
Aanpasbare boog - Ja
Maximale kracht - Niet vermeld
Als ze zo vaag en ontwijkend antwoorden moet ge niet veel verwachten...
Als ze de specs goed vonden dan zouden ze wel moeite gedaan hebben om het luid te verkondigen.
Dan noeme ze da nog hifi, analoog dat er op mijn Gemini PT-1000's "High Torque Direct-Drive Professional Turntable" staat.
1.7kg/cm, genoeg speling op de toonarm om een tandenstoker bij te proppen in de lager en zo'n slechte demping da ge het wss zelfs door de boxe hoort als ge erop spuwt...

Een beetje kritisch lezen kan wel eens veel ontgoocheling vermijden.

Mr. SLASH

Legacy Member
w00p zei:
Wauw, je bent mijn held, wat nuttig!

auu , ik ben blij dat ik je held ben , echt you rock my world :ironic:

heb ik gezegd dat gij dit moet kopen , neen het is maar een vb , ik heb er trouwens de link bij gezet naar alle andere hoofdtelefonen , maarja dat had je prolly niet gezien eh .

en als em zijn max prijs op 80€ zet voor draadloos eh dan wil dat zeggen zoals velen hier al gezegd hebben dat kwaliteit niet top moet zijn .

ik weet ook wel dat diene koptelefoon die ik getoond heb , niet het beste van het beste is , maar em kon er toch eens naar kijken eh , desnoods op site van diene hoofdtelefoon zelf gaan kijken naar specs .

oja srr dat ik zo debiel reageer maar je lokt het zelf uit met uw even debiele comment .

maar goed als dat niet nuttig overkomt , dan kan deze thread beter geclosed worden .

w00p

Legacy Member
Wel, tbh, het enigste wat mij stoorde is dat je met die statement precies zegt dat alles wat hier gezegd was nutteloos was.

Maar je hebt gelijk, hier kan beter verdomd snel een slot op komen voor der hier brokken van komen, en tis niet alsof de threadstarter hier nog komt trugkijken...

Mr. SLASH

Legacy Member
w00p zei:
Wel, tbh, het enigste wat mij stoorde is dat je met die statement precies zegt dat alles wat hier gezegd was nutteloos was.

Maar je hebt gelijk, hier kan beter verdomd snel een slot op komen voor der hier brokken van komen, en tis niet alsof de threadstarter hier nog komt trugkijken...


oke kwam mss beetje verkeerd over (stond nochtans smileyke bij :D), maar vele reacties hier waren niet echt ontopic , het was meer een discussie over "wat versta ik onder kwaliteit ?"

maar zoals velen aanhaalden voor die prijs zal je op draadloos gebied niet ver komen kwa kwaliteit .

nuja em kan nekeer zien op die site , prijzen gaan tot 260€ dacht ik . zal wel iets goe tussen zitten denkek

edit

den RS120 , kost iets van een 120€

http://www.sennheiser.com/belux/icm_fla.nsf/root/09920#

laat de experts oordelen of het iets van waarde heeft .

Inv`

Legacy Member
Thorens zei:
Ja echt, ik lig werkelijk plat van het lachen.
Gaat iemand anders belachelijk maken é, Shoves.
ja da vind ik nu ook eens se!! :naughty: :naughty:


:naughty:

lotter.be

Legacy Member
Aangezien ik zelf geen goede ervaring heb met draadloze technologie, geef ik je hier 2 goede vben van bedrade headsets (dus met microfoon):

1. Icemat Syberia
2. Steelseries Steel 5H

Ze kosten alletwee rond de 65 euro.
Heb ze allebei en ze evenaren elkaar qua geluidskwaliteit. De Steel 5H is iets steviger maar boet dan in in comfort.

mvg

Baloo

Legacy Member
Wahaha,
ziek gelache met dezen thread hier :d

Man , ga naar de fnac , pakt uw 80 euro in de hand , vraag aan die meneer die daar achter da kasken staat:

Meneer, ik heb 80 euro en wil nen draadlozen koptelefoon.
Help mij.

5 minuten later hebde uwen koptelefoon in uw bruin wit zakske, en hadde al dien zever hier niet moeten aanhoren.

Just my 2 cents...

Bram

Thorens

Legacy Member
En het zijn vooral de verkopers van Fnac, Mediamarkt, ed. die er véél van afweten é. :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
Thorens zei:
En het zijn vooral de verkopers van Fnac, Mediamarkt, ed. die er véél van afweten é. :ironic:


Inderdaad :lol:

En dan nog de FNAC, meest incompetente winkel als het komt op computer materiaal of audio :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan