Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)ReVoXBuNnY zei:@XP: maar hoe dat er bij jouw staat vind ik nu ook wel zielig hoor... Zet dat eens in een rekje of op een kastje. Ziet er meteen veel beter uit. nu is dat precies een hoop rommel dat je hebt staan...
Groeten,
BunnY
ReVoXBuNnY zei:Allé, die breek je toch niet uit... Dat is een stuk kunst.
mVg
computer xp zei:Maar voor 15 euro? Komaan he da_diablo.... Voor 80 euro nen draadlozen... Ga voor met draad en dan is kwaliteit gegarendeerd bij verschillende merken maar draadloos heeft dat ietsje meer nodig om goed te zijn.



da_diablo zei:mensen toch, die jongen is geen hi-fi fanaat, hij is geen dj en hij is geen producer. wa komde gulle toch af met al die zever van er bestaat geen goeie in die prijsklasse. voor ulle niet nee, maar voor de gewone mensen wél. en ga aub niet offtopic.
Skullbasher_31 zei:och jon zever^^
kheb nog ooit es ne draadloze philips gehad, waarmee ge 200 meter ver kon lopen(dus ne keer rond den blok lopen)
en die ging lekker diep in de bassen
het enige wat beter kon was de batterijlengte
en hoeveel heeft dat gekost?
35.00€
een hoop kwaliteit dus![]()
Skullbasher_31 zei:och jon zever^^
kheb nog ooit es ne draadloze philips gehad, waarmee ge 200 meter ver kon lopen(dus ne keer rond den blok lopen)
en die ging lekker diep in de bassen
het enige wat beter kon was de batterijlengte
en hoeveel heeft dat gekost?
35.00€
een hoop kwaliteit dus![]()

,



idd...ShoveS zei:hallo professionals,
ik heb een philips draadloze koptelefoon en die heeft me 60 euro gekost, hij speelt muziek af tegen - voor mij - degelijke kwaliteit, en ik kan er mee het gras in de tuin maaien
moet ik nu zelfmoord plegen omdat hij niet aan jullie kwaliteitsnormen voldoet en hij toch wel 200 meter ver geraakt???
graag jullie professioneel advies, dankje
en nog eventjes revoxbunny nadoen:
dus mensen: als iemand een gerichte vraag stelt op het forum moet ge het product waar hij achter vraagt gaan afbreken en volledig zijn vraag negeren. Mensen, dat is geen opvatting van een deftig antwoord hé...
mVg