Archief - Hoofdtelefoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
Als het is voor games en af en toe een beetje muziek te luisteren, vindt ge zeker iets wat u aanstaat voor €50 tot €80 euro. Normaal gezien zal je zeer content zijn van de kwaliteit van een Sennheiser/philips hoofdtelefoon. (Hint: Ga naar de mediamarkt, daar kunt ge ze allemaal uitproberen :) )

Ben je een echte audiofiel, produceer je muziek, moet de muziek die je afspeelt 100% nauwkeurig zijn? Koop iets wat de prijs heeft van een 2de hands auto.

///EDIT///
Nog iets, wilt ge iets hebben dat gewoon wat geluidjes afspeelt, wat schieten van Counterstrike gecombineert met een 64kbps mp3? Koopt u iets van 0-15€

ReVoXBuNnY

Legacy Member
@XP: maar hoe dat er bij jouw staat vind ik nu ook wel zielig hoor... Zet dat eens in een rekje of op een kastje. Ziet er meteen veel beter uit. nu is dat precies een hoop rommel dat je hebt staan...

Groeten,
BunnY

ComputerVISTA

Legacy Member
ReVoXBuNnY zei:
@XP: maar hoe dat er bij jouw staat vind ik nu ook wel zielig hoor... Zet dat eens in een rekje of op een kastje. Ziet er meteen veel beter uit. nu is dat precies een hoop rommel dat je hebt staan...

Groeten,
BunnY


is allemaal voorlopig hoor dit is de 5.1 in opbouw echt dat komt nog anders, trouwens dat mormel van een schouw moet ook nog uitgebroken worden en zo.

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Allé, die breek je toch niet uit... Dat is een stuk kunst.

mVg

TRFluffy

Legacy Member
omfg... sorry computer xp ma da ga er me toch over van "estetiek maakt me nie uit... "

allezja :$ mijn mening eh... nuja, ik ben dan ook een gast die meer en meer op estethiek van dinge gaat letten... :/

'k wil sfeerlicht in m'n kamer, go figure

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Ik vind uiterlijk niet belangrijk. Maar het moet er daarom allemaal niet rommelig bijstaan...

mVg

Thorens

Legacy Member
Ik ben een vieze design-slet. Het moet niet alleen goed klinken, het moet er nog sexy uitzien ook.

ComputerVISTA

Legacy Member
ReVoXBuNnY zei:
Allé, die breek je toch niet uit... Dat is een stuk kunst.

mVg


das een absoluut mormel en die gaat eruit, alle kabels etc... worden proper gelegd en alles opgeruimd maar ik blijf wel met enorme subs zitten die ik gewoon prachtig vindt....


maar zoals ik al zei: dit is enkel een probatie opstelling enkel voor wat klank te hebben.

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Grote kasten maakt niet uit. Zolang ze maar proper staan. Maar aan bijvoorbeeld rommelige kabels kan ik me doodergeren...

mVg

ComputerVISTA

Legacy Member
ik ga het nie nog eens zeggen he :p

DIT IS VOORLOPIG :p

Maar de boxen moeten trouwens nog geschuurd worden en een nieuwe mooie bruin met zwarte laag krijgen. dat alles wat met elkaar past en zo.

Baloo

Legacy Member
Draadloos is echt nutteloos ...

Kwil je erop wijzen dat je voor dit bedrag geen enkele goed klinkende vindt.
Kwaliteit is geld, hoe spijtig het ook is.

Bram

da_diablo

Legacy Member
mensen toch, die jongen is geen hi-fi fanaat, hij is geen dj en hij is geen producer. wa komde gulle toch af met al die zever van er bestaat geen goeie in die prijsklasse. voor ulle niet nee, maar voor de gewone mensen wél. en ga aub niet offtopic.

christ, er komt hier een vriendelijke vraag en al de "pro's" moeten direct zeggen da ge minstens 300€ (das dus 12000FR eh!) moet dokken voor ne koptelefoon, en da voor ne mens die rustig een beetje muziek wil luisteren zonder zich iets aan te trekken van de kwaliteit

antwoord gewoon op zn vraag BINNEN ZN BUDGET kthx

ComputerVISTA

Legacy Member
Maar voor 15 euro? Komaan he da_diablo.... Voor 80 euro nen draadlozen... Ga voor met draad en dan is kwaliteit gegarendeerd bij verschillende merken maar draadloos heeft dat ietsje meer nodig om goed te zijn.

Skullbasher_31

Legacy Member
computer xp zei:
Maar voor 15 euro? Komaan he da_diablo.... Voor 80 euro nen draadlozen... Ga voor met draad en dan is kwaliteit gegarendeerd bij verschillende merken maar draadloos heeft dat ietsje meer nodig om goed te zijn.

och jon zever^^

kheb nog ooit es ne draadloze philips gehad, waarmee ge 200 meter ver kon lopen(dus ne keer rond den blok lopen)
en die ging lekker diep in de bassen :)
het enige wat beter kon was de batterijlengte

en hoeveel heeft dat gekost?:)
35.00€

een hoop kwaliteit dus :music:

fr1sb33

Legacy Member
da_diablo zei:
mensen toch, die jongen is geen hi-fi fanaat, hij is geen dj en hij is geen producer. wa komde gulle toch af met al die zever van er bestaat geen goeie in die prijsklasse. voor ulle niet nee, maar voor de gewone mensen wél. en ga aub niet offtopic.

Skullbasher_31 zei:
och jon zever^^

kheb nog ooit es ne draadloze philips gehad, waarmee ge 200 meter ver kon lopen(dus ne keer rond den blok lopen)
en die ging lekker diep in de bassen :)
het enige wat beter kon was de batterijlengte

en hoeveel heeft dat gekost?:)
35.00€

een hoop kwaliteit dus :music:

Eindelijk 2 mensen met gezond verstand, ik had het niet beter kunnen zeggen.
Als je zelf graag 1000€ voor een hoofdtelefoon betaalt, dan is dat jouw probleem.
Hij vraagt toch niet naar het beste van het beste, maar gewoon een degelijke (naar zijn normen) voor max 80€.

Thorens

Legacy Member
Zucht, waarom heb ik geen zin om hier de technische moeilijkheden en negatieve kwaliteiten van draadloos geluid uit te leggen. Zelf in hogere prijsklasse is het moeilijk om een fatsoenlijke draadloze te vinden, hoor. Er is een reden waarom hoofdtelefoons met draad nog steeds het meest verkocht worden.

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
och jon zever^^

kheb nog ooit es ne draadloze philips gehad, waarmee ge 200 meter ver kon lopen(dus ne keer rond den blok lopen)
en die ging lekker diep in de bassen :)
het enige wat beter kon was de batterijlengte

en hoeveel heeft dat gekost?:)
35.00€

een hoop kwaliteit dus :music:


Ok, ik heb het gevonden. Ik heb gevonden wat ik al die jaren al gezocht heb. Als ik kwaliteit wil hebben moet ik een ghettoblaster kopen. Want daar kan ik ZEKER 200meter mee lopen en die bassen gaan lekker hard (srr, diep kan je daar niet gebruiken)...

Dus mensen:kwaliteit is als je er blokje rond mee kan lopen en als het maar diep gaat. Dus allemaal MP3 binnen pakken, gaat lekker diep maar klinkt wel ERG slecht. Mensen, dat is geen opvatting van kwaliteit hé...

Als iemand zijn set om die redenering buiten gooit, let me know. Ik zal er zijn om het materiaal op te vangen en de auto in te gooien :P

ShoveS

Legacy Member
hallo professionals :),

ik heb een philips draadloze koptelefoon en die heeft me 60 euro gekost, hij speelt muziek af tegen - voor mij - degelijke kwaliteit, en ik kan er mee het gras in de tuin maaien :):):)

moet ik nu zelfmoord plegen omdat hij niet aan jullie kwaliteitsnormen voldoet en hij toch wel 200 meter ver geraakt???
graag jullie professioneel advies, dankje :)

en nog eventjes revoxbunny nadoen:
dus mensen: als iemand een gerichte vraag stelt op het forum moet ge het product waar hij achter vraagt gaan afbreken en volledig zijn vraag negeren. Mensen, dat is geen opvatting van een deftig antwoord hé...

mVg

Real

Legacy Member
ShoveS zei:
hallo professionals :),

ik heb een philips draadloze koptelefoon en die heeft me 60 euro gekost, hij speelt muziek af tegen - voor mij - degelijke kwaliteit, en ik kan er mee het gras in de tuin maaien :):):)

moet ik nu zelfmoord plegen omdat hij niet aan jullie kwaliteitsnormen voldoet en hij toch wel 200 meter ver geraakt???
graag jullie professioneel advies, dankje :)

en nog eventjes revoxbunny nadoen:
dus mensen: als iemand een gerichte vraag stelt op het forum moet ge het product waar hij achter vraagt gaan afbreken en volledig zijn vraag negeren. Mensen, dat is geen opvatting van een deftig antwoord hé...

mVg
idd...

Ik steun Shoves voor de volle 100% in deze reply!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan