Archief - Hoofdtelefoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFT]Poky

Legacy Member
ga er dan werken en verspreid u wijsheid daar hé, en probeer wat minder arrogant over te komen :s.

Sorry hoor

ComputerVISTA

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
ga er dan werken en verspreid u wijsheid daar hé, en probeer wat minder arrogant over te komen :s.

Sorry hoor

Das nie arrogant das de waarheid. Nu waarom is dat de waarheid:

- Die mensen zijn verkopers en kunnen maar 1 ding goed en daarvoor hebben ze geleerd op school: het product aanpraten zonder enige ziel of verdere detailles omdat ze enkel de specifiekaties vanbuiten geleerd hebben/moeten leren

- Die mensen staan daar niet voor eigen zaak en moeten dan ook geen moeite doen om zo veel mogelijk te verkopen want elke maand krijgen ze hetzelfde loon.

En dan nog, eender welke verkooper. Geloof ze niet nooit maar blijf nuchter en ga nooit zo maar kopen wat de verkoper ja aanraad want weet dat hij zo snel mogelijk de kassa wilt horen rinkelen.

Voor audio is het eigenlijk best simpel, ga in een zaak binnen en luister zelf naar wat je eventueel wil kopen en de enige die je voor 100% kan vertrouwen zijn je eigen oren en niet wat een verkoper graag snel kwijt wil.

IPV me arrogant te noemen denk er eerst zelf eens over na waarom ik dat zou kunnen zeggen.

killgore

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
mja de beste stuurlui staan aan wal zeker
wat een antwoord

n/o ze, computer xp zegget mssch vrij onverbloemd (beke positief gezegd :p), ma em heeft wel gelijk ze, over zowat ganse thread.

[TFT]Poky

Legacy Member
ik weet da hem gelijk heeft tis gewoon de manier waarop dat mij een beetje stoort

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Inderdaad, de fnac wil gewoon verkopen. Een goede verkoper kan daar volgens mij sowieso niet lang blijven werken. Of hij krijgt de mentaliteit van ginder over...

Vertrouw gewoon je eigen oren, zijn nog altijd de beste. Want daarmee moet je het wel doen hé...

@XP, waarom zien we je niet meer op het andere forum? Er is er trouwens een nieuw ook.

ComputerVISTA

Legacy Member
Goh ik verlies al die fora soms wat uit het oog. Heb er zoveel en er zijn er zoveel die ik modereer ook (die niks met elkaar te maken hebben hoor) dus soms verlies ik er wel eens eentje uit het oog.

audioforum.be was dat zeker? Zal nog is dag komen zeggen maar nu even niet want lig in't kliniek he :D

Merci voor de bijval @ all

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
mensen die iets van geluid kennen zijn van nature uit eigenwijs.

:D

ComputerVISTA

Legacy Member
Op audiofreaks heb ik laats nog een topic geopend op surround dinges en nooit geen antwoord op gehad :sad:

Yo-Han

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
mensen die iets van geluid kennen zijn van nature uit eigenwijs.

:D

not me
...
al zwaar ondervonden in audiowinkels...ze denken allemaal dat hun merken HET zijn...

mijn diy kenissen doen wat de klant verlangt en maken geen geldcompromissen in ontwerpen en hoeven geen r&d te betalen,ze doen ook niet wat een of andere 'guru' denkt wat goed is

aarh tikfouten

ReVoXBuNnY

Legacy Member
computer xp zei:
Op audiofreaks heb ik laats nog een topic geopend op surround dinges en nooit geen antwoord op gehad :sad:

Jah, ik ben niet actief op suround vlak. Geef mij maar gewone stereo :) :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan