Archief - Hoofdtelefoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFT]Poky

Legacy Member
² dat zweebee
Het is idd nobel van jullie om te helpen maar blijf binnen budget en vraag van TS.

Misschien moeten jullie eigen audioforum maken voor de echte audiofielen (maar dan buiten telenet games) daar zal jullie mening veel meer op prijs worden gesteld imo. (voorgaande is dus helemaal niet slecht bedoeld)

Jullie blijven gewoon doorgaan over jullie high end materiaal + kennis en maar zagen dat niemand naar jullie wilt luisteren...

PapaGanz

Legacy Member
Dat is wel waar natuurlijk, maar je kan moeilijk ontkennen dat je niks geleerd hebt van hun advies ;)

Thorens

Legacy Member
Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil.

Kijk, om terug ontopic te gaan, het is héél simpel. Draadloze geluidsproducten hebben nog steeds last van ruis/uitvallen. Dat is zo omdat deze op dezelfde frequentie als al de rest vastzitten en dus zowat alles werkt in op het signaal (GSM, WiFi, ... ). Als je daar mee kan leven, goed. Koop dan het goedkoopste model, want het kwaliteitsverschil tussen goedkoop en minder goedkoop is toch miniem. Kan je daar niet mee leven, koop dan een koptelefoon met draad. Daar heb je voor het budget dat hier werd genoemd al een prachtmodel. Mijn hoofdtelefoon van Philips kostte zelfs minder dan €80, meen ik mij te herinneren.

ComputerVISTA

Legacy Member
Thorens zei:
Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien wil.

Kijk, om terug ontopic te gaan, het is héél simpel. Draadloze geluidsproducten hebben nog steeds last van ruis/uitvallen. Dat is zo omdat deze op dezelfde frequentie als al de rest vastzitten en dus zowat alles werkt in op het signaal (GSM, WiFi, ... ). Als je daar mee kan leven, goed. Koop dan het goedkoopste model, want het kwaliteitsverschil tussen goedkoop en minder goedkoop is toch miniem. Kan je daar niet mee leven, koop dan een koptelefoon met draad. Daar heb je voor het budget dat hier werd genoemd al een prachtmodel. Mijn hoofdtelefoon van Philips kostte zelfs minder dan €80, meen ik mij te herinneren.


seconded niks meer aan toe te voegen.

ze blijven enkel lezen wat ze willen lezen. Heb hier al talloze keren gezegd dat ge beter af zijt zelfs voor minder dan 80 met een bedrade hoofdtelefoon.... Maar neen hoor :p Wij zijn de arrogante, hautaine mensen. Tot ze een kabelke niet kunnen aansluiten en dan zelf het lef hebben nen thread over op te straten ipv gewoon de sticky te lezen :lol:

<RAVEheart>

Legacy Member
intussen heeft onzen threadstarter al veel hulp gehad :p

Skullbasher_31

Legacy Member
ReVoXBuNnY zei:
Ok, ik heb het gevonden. Ik heb gevonden wat ik al die jaren al gezocht heb. Als ik kwaliteit wil hebben moet ik een ghettoblaster kopen. Want daar kan ik ZEKER 200meter mee lopen en die bassen gaan lekker hard (srr, diep kan je daar niet gebruiken)...

Dus mensen:kwaliteit is als je er blokje rond mee kan lopen en als het maar diep gaat. Dus allemaal MP3 binnen pakken, gaat lekker diep maar klinkt wel ERG slecht. Mensen, dat is geen opvatting van kwaliteit hé...

Als iemand zijn set om die redenering buiten gooit, let me know. Ik zal er zijn om het materiaal op te vangen en de auto in te gooien :P

ShoveS zei:
hallo professionals :),

ik heb een philips draadloze koptelefoon en die heeft me 60 euro gekost, hij speelt muziek af tegen - voor mij - degelijke kwaliteit, en ik kan er mee het gras in de tuin maaien :):):)

moet ik nu zelfmoord plegen omdat hij niet aan jullie kwaliteitsnormen voldoet en hij toch wel 200 meter ver geraakt???
graag jullie professioneel advies, dankje :)

:rofl:

als ge de plezante wil uithangen, doe dat dan ergens anders e
toch goe geprobeerd:)


ik bedoel (heb trouwens da phillips gedoe achter een maand buitengesjot) wa hebt ge meer nodig?
doe jongen stelt niet eens hoge eisen, alleen een draadloze hoofdtelefoon dat niet achter een week uiteenvalt (bij wijze van spreken)
hij dj'ed, producedl niet
waarom zou de gewone consument dan een van een aantal honderden euro's kopen?:wtf:

er is hier nog niks deftig gepost op zijn vraag
hij stelt een vraag, dus beantwoord die dan met een gewoon antwoord ipv zoiets bestaat niet voor minder dan x-aantal euro's boven zijn budget

er zijn genoeg producten in zijn prijscategorie, dus waarom heb ik hier nog niks gezien van hoofdtelefoons?
we zijn 3 pagina's ver (p.4 niet gelezen wegens tijdgebrek) en ik val in herhaling, nog niks gezien van antwoord op zijn vraag

BraveHeart

Legacy Member
computer xp zei:
Ik ben nuchter het zijt gij dat voor 15 euro denkt iets deftig te hebben.

Toch heel curieus dat deze zelfingenomen pretentievolle mens al zoveel in de faq schreef om anderen te helpen en zelf een nieuwe aankoopsadvies samen met thorens en dakantochnie op hardware en aankoopadvies.

Ik zou zeggen lees ze eens misschien leert ge der nog iets van!

Voor deze keer ga ik het gooi geld door de ramen front van Computer XP steunen.

Koss & Sennheiser rulen :lol:

Kom nu weer nie af met uwe technics hé j/k.

ReVoXBuNnY

Legacy Member
Waar koop ik voor 40.000 euro een aston martin??? Dacht altijd dat die iets duurder kostten...

w00p

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
er is hier nog niks deftig gepost op zijn vraag
hij stelt een vraag, dus beantwoord die dan met een gewoon antwoord ipv zoiets bestaat niet voor minder dan x-aantal euro's boven zijn budge.
Moeten we dan liegen en zeggen dat DIT kwaliteit is? Dat het meer dan 3 maanden gaat heel blijven?
Als hij komt vragen achter een sportwagen met een 6 liter V8 voor onder 3000€ moeten we dan beweren dat het bestaat, of gewoon zwijgen, want we mogen van u niet zeggen "dat bestaat niet onder de 50.000€" ?

Of mogen we hier ook beginnen aankoopadvies geven ffs...

btw:
ReVoXBuNnY zei:
Waar koop ik voor 40.000 euro een aston martin??? Dacht altijd dat die iets duurder kostten...
2ehands met een JOEKEL van een bluts in de deur! :p

ReVoXBuNnY

Legacy Member
w00p zei:
Moeten we dan liegen en zeggen dat DIT kwaliteit is? Dat het meer dan 3 maanden gaat heel blijven?
Als hij komt vragen achter een sportwagen met een 6 liter V8 voor onder 3000€ moeten we dan beweren dat het bestaat, of gewoon zwijgen, want we mogen van u niet zeggen "dat bestaat niet onder de 50.000€" ?

Of mogen we hier ook beginnen aankoopadvies geven ffs...

btw:

2ehands met een JOEKEL van een bluts in de deur! :p


@XP, mooi voorbeeld met die V8...

mVg

ShoveS

Legacy Member
voor die leesbril, MINSTENS 350 euro betalen of je hebt géén kwaliteit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan