[TFT]Poky
Legacy Member
² dat zweebee
Het is idd nobel van jullie om te helpen maar blijf binnen budget en vraag van TS.
Misschien moeten jullie eigen audioforum maken voor de echte audiofielen (maar dan buiten telenet games) daar zal jullie mening veel meer op prijs worden gesteld imo. (voorgaande is dus helemaal niet slecht bedoeld)
Jullie blijven gewoon doorgaan over jullie high end materiaal + kennis en maar zagen dat niemand naar jullie wilt luisteren...
Het is idd nobel van jullie om te helpen maar blijf binnen budget en vraag van TS.
Misschien moeten jullie eigen audioforum maken voor de echte audiofielen (maar dan buiten telenet games) daar zal jullie mening veel meer op prijs worden gesteld imo. (voorgaande is dus helemaal niet slecht bedoeld)
Jullie blijven gewoon doorgaan over jullie high end materiaal + kennis en maar zagen dat niemand naar jullie wilt luisteren...

Wij zijn de arrogante, hautaine mensen. Tot ze een kabelke niet kunnen aansluiten en dan zelf het lef hebben nen thread over op te straten ipv gewoon de sticky te lezen 
,

