Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben offtopic gegaan,mag toch wel eens zeker
..t'moet nie schoon zijn ,maar liefst overzichtelijk en degelijk gebouwd(gelijk nen tank) en bruikbaar en het moet u als belangrijkste van al ,emotioneel bekoren!
Heb 250 € betaald voor m'n HD650 en heb die aangesloten op 'n koptelefoon versterker. Dat is goede kwaliteit, maar verwacht ook geen wonderen ... uiteindelijk doet het niet meer dan afspelen wat er op de CD staat gebrand. Zorg dat je hardware een middel blijft en geen doel op zich (dus ga niet doen als computer xp ... ). Trouwens, die versterkers zijn imo nogal overhyped. Is totaal geen dag/nacht verschil.Yo-Han zei:http://images.google.be/imgres?imgu...refox-a&rls=org.mozilla:en-US:official_s&sa=G
eerst, deze website geeft blijkbaar de voorkeur aan grado(promo redenen denk ik,geloof altijd uw oren eerst!)..grado is veel te hard en helder van klank in mijn mening,zeker die rs1,geef mij maar de hd650(die vind je al voor 400$,350-370€ in Europa...het verschil over een hd600 en 650 is GROOT,geen gouden oor voor nodig ..prijs kwaliteit de hd580,200€ en 80 pro van de hd600-650 klank..draadloos gaan is een 'zwakke' link creeren
Tjah electrostaten..sennheiser had er ook ene met een lampenvoorversterker bij vroeger,de orpheus, 600000fr! belachelijk..de he60 was ook een electrostaat..30000fr,was vrij ok maar ging echt nie luid
staxx maakt ook electrostatische koptelefoons van 700€ tot 1500€ en die zijn ook schitterend en gaan nog luider ook,meestal met eigen voorversterker bij
de meeste electrostaten gaan gewoon niet erg luid en de bas is wat beperkt,hun rendement is ook laag,ze hebben veel power nodig dus om te zingen..mid en hoog is nat. het ultieme bij een electrostaat omdat het niet een conventionele cone is die het geluid te weeg brengt maar een electro magnetisch veld in de lucht,dus geen vervorming van mechanische elementen
een hd 650 over een goede zachte lampenversterker komt ook heel dicht bij een electrostaat,en dat is zalig,uren luisterplezier zonder luistermoeidheid en een zeer naturel open sound,gamen(de nieuwere met goede sound) en films zijn ook zalig zo..
ik verkies ook de open design in koptelefoons...niet echt geschikt voor luide omgevingen of dj'en ,maar tjah hun voordelen,klankgewijs, wegen door
ps ik heb m'n 'conventionele' speakers hun filter geupgrade met nieuwe componenten(high grade condensatoren en spoelen) die zelfs nog niet in veel hi end te vinden is en ze klinken ook 'als' electrostaten nu..geloof mij ,ik dacht ook ooit aan electrostaten,nu niet meer
ik spreek eventjes over 500-600€ voor 12 condensatoren ,maar de speakers spelen niet meer zoals 2000€ speakers nu, maar zoals 15000€ speakers
standaard materiaal geeft dus enorm veel vervorming waar een mens snel aan gewend raak,dus ja waarom 300€ ipv 80€ : goedkope componenten,met veel vervorming is wat je krijgt
ps long reply,heb weer teveel tijd lately precies![]()
Weet ge, eigenlijk zijn jullie gewoon degene die er altijd zo een grote ramp van moeten maken als wij zeggen dat het moeilijk is om kwalitatieve producten te vinden voor bepaalde prijzen. Ondertussen help je zelf ook de TS niet verder.da_diablo zei:yo-han, revox, thorens en xp zouden beter NIET meer replyen in deze topic tbh.
dit is GEEN hi-fi topic, dus ga u met uw gebied moeien, wij zijn maar zielige stervelingen (EN ANTWOORD HIER AUB NIET OP)
shoves ftw
stop met offtopic, help die jongen


..maar enfin goed ,ik ga m'n tijd nu nie meer verdoen zie 


ReVoXBuNnY zei:Neen, maar je moet ook niet gaan doen alsof XP van een andere planeet komt omdat hij een andere opvatting van geluid heeft hé.
Had de topicstarter trouwens aangegeven wat hij onder kwaliteit verstaat?
mVg
)
... )P.S.: ik zet dit bij music omdat ik denk dat ik hier meer respons zal krijgen.




Thorens zei:Zucht, waarom heb ik geen zin om hier de technische moeilijkheden en negatieve kwaliteiten van draadloos geluid uit te leggen. Zelf in hogere prijsklasse is het moeilijk om een fatsoenlijke draadloze te vinden, hoor. Er is een reden waarom hoofdtelefoons met draad nog steeds het meest verkocht worden.
Thorens zei:Zelfmoord is de enige oplossing, vrees ik. Nice knowing you, ShoveS.

Bouree zei:Heb 250 € betaald voor m'n HD650 en heb die aangesloten op 'n koptelefoon versterker. Dat is goede kwaliteit, maar verwacht ook geen wonderen ... uiteindelijk doet het niet meer dan afspelen wat er op de CD staat gebrand. Zorg dat je hardware een middel blijft en geen doel op zich (dus ga niet doen als computer xp ... ). Trouwens, die versterkers zijn imo nogal overhyped. Is totaal geen dag/nacht verschil.
