Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leprechaun3 zei:het festivalterrein, ligt dat het dichtst bij hasselt, diest of geel?
kwestie dak weet welke trein ik best neem, en nadien het minst lang op die bus 299 moet zitten.
groetjes



Voor mij is dit zeker een topaffiche!Recipe4hate zei:Sja kaboutertje, der is een camping voor iets hé. Op een gewoon concert ga je ook vaak de laatste trein missen. (ik denk dat ik jou dit zelfs al eens gezegd heb ik de Graspop thread)
OT:
Wooh! No Fun At All en Beneath The Massacre! Leuke toevoegingVoor mij is dit zeker een topaffiche!


Carrion zei:W00T, H2O heeft afgezegd, hopelijk nog een goei groep in de plaats die wel naar m'n goesting is![]()

Leprechaun3 zei:aja kzie het ook net.
dan maar met de auto hé.
hoeveel moeje daar betalen voor de parking
en final question: hebben ze daar ook band merchandise winkeltjes zoals op GMM ?
Er zijn 2 tenten, 1 is met de groepen die op het festival spelen, op vrijdag kunt ge de merch vinden van de bands die vrijdag spelen, en zaterdag van de bands die zaterdag spelen 
Carrion zei:W00T, H2O heeft afgezegd, hopelijk nog een goei groep in de plaats die wel naar m'n goesting is![]()