Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

6stwb

Legacy Member
Tickets zijn nu ook verkrijgbaar in de winkels!! Als ik jullie was zou ik niet te lang wachten om een ticket te kopen. want met NOFX op de affische zal er wel wa volk op af komen...

S.conceiçao7

Legacy Member
het festivalterrein, ligt dat het dichtst bij hasselt, diest of geel?
kwestie dak weet welke trein ik best neem, en nadien het minst lang op die bus 299 moet zitten.

groetjes

Proto

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
het festivalterrein, ligt dat het dichtst bij hasselt, diest of geel?
kwestie dak weet welke trein ik best neem, en nadien het minst lang op die bus 299 moet zitten.

groetjes

geel

Kid_C

Legacy Member
Volledige affiche:

index.jpg


Nieuwe namen volgens festivalnoise:

No Fun At All, The Academy Is, Beneath The Massacre en Sounds Like Violence

S.conceiçao7

Legacy Member
thursday, taking back sunday, underoath...
één van die groepen toevallig beetje klinkend zoals BFMV of RA ? allicht nie zeker?
soit, ik gan vrijdag, maar eigelijk hoofdzakelijk voor BFMV (omdat die live echt wel vet zijn). die 3 zijn zowa de enige dak nog ken van naam...

poison the well vind ik nie zo goed eigelijk, is meer HC/ punk, en escape the fate is een stomme emo band vind ik :p
over bring me the horizon begin ik zelfs nog nie :help:

h0pje

Legacy Member
Ik ga enkel de vrijdag, de zaterdag is wa te hard voor mij (ja, ik word altijd als een pussy poppunker bekeken :))

edit: nope thursday, tbs & underoath klinken totaal niet zoals BFMV :) underoath komt dan nog het dichtst in de buurt

6stwb

Legacy Member
laatste 3 namen bekend!
BENEATH THE MASSACRE
THE ACADEMY IS...
NO FUN AT ALL

S.conceiçao7

Legacy Member
mijn ticket weest halen. voor vrijdag.

wat ik wel vreemd vind, is dat er op staat: doors 17 uur.
wtf, zo laat? allé gaan er nog wel treinen zijn snachts als da gedaan is? want normaal rijden die toch maar tot een uur of 23. en dan is het wachten tot de volgende ochtend om 7 uur ofzo :s

Recipe4hate

Legacy Member
Sja kaboutertje, der is een camping voor iets hé. Op een gewoon concert ga je ook vaak de laatste trein missen. (ik denk dat ik jou dit zelfs al eens gezegd heb ik de Graspop thread)

OT:
Wooh! No Fun At All en Beneath The Massacre! Leuke toevoeging :D Voor mij is dit zeker een topaffiche!

S.conceiçao7

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Sja kaboutertje, der is een camping voor iets hé. Op een gewoon concert ga je ook vaak de laatste trein missen. (ik denk dat ik jou dit zelfs al eens gezegd heb ik de Graspop thread)

OT:
Wooh! No Fun At All en Beneath The Massacre! Leuke toevoeging :D Voor mij is dit zeker een topaffiche!

ja vorig jaar heb ik ook iron maiden moeten missen op gras das waar.
maja dé headliner bullet for my valentine ga ik wel nog kunnen zien zeker, voordat mijn laatste trein arriveert? :p
ahja anders gaan we wel met de auto ja, maja dan moeten we netjes blijven :crazy:

Carrion

Legacy Member
W00T, H2O heeft afgezegd, hopelijk nog een goei groep in de plaats die wel naar m'n goesting is :p

6stwb

Legacy Member
Carrion zei:
W00T, H2O heeft afgezegd, hopelijk nog een goei groep in de plaats die wel naar m'n goesting is :p

bron? want staat toch ni op de groezrocksite...

@ Leprechaun3... zoekt nen bob:p

Carrion

Legacy Member
groezrock forum ;) eerst was het enkel de uk tour, ma hans heeft bevestigd dat de europese tour ook nie door gaat

Fré_

Legacy Member
H2O tour is idd gecancelled.

En wat een klote tijdsschema zeg. Een band als Bane (toch wel een van de toppers binnen hardcore) om 11u in de voormiddag laten spelen ... :wtf:

En @ leprechaun : bfmv is om 1u gedaan de vrijdag, en ik denk nie da ge dan nog nen trein gaat halen ze.

S.conceiçao7

Legacy Member
aja kzie het ook net.
dan maar met de auto hé.
hoeveel moeje daar betalen voor de parking :p


en final question: hebben ze daar ook band merchandise winkeltjes zoals op GMM ?

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jaas en ze rippen u niet af zoals op GMM (zijnde 5€ erbij zwieren want dat moeten ze afstaan aan organisatie)

Carrion

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
aja kzie het ook net.
dan maar met de auto hé.
hoeveel moeje daar betalen voor de parking :p


en final question: hebben ze daar ook band merchandise winkeltjes zoals op GMM ?


lilpunk, kan ook zijn da bane dit zelf heeft gevraagd omda ze nog ergens anders moeten spelen da weekend he.

En kabouter, ja er zijn merch winkels :p Er zijn 2 tenten, 1 is met de groepen die op het festival spelen, op vrijdag kunt ge de merch vinden van de bands die vrijdag spelen, en zaterdag van de bands die zaterdag spelen :p

En dan is er nog 1 mega tent met merch van verschillende kleding merken (k weet da yves daar vorig jaar zat mee dead serious) en andere bands. Maar als ik mij het goe herinner gaat die tent pas zaterdag open.

Maar moet ge tenminste wel gene inkom voor betalen gelijk op gmm (was toch 2 jaar gelede zo)

S.conceiçao7

Legacy Member
kbegin me al te beklagen dat ik enkel vrijdag ga.

nu ik die niewue cd van walls of jericho gekocht heb, ben ik mn mening over die band serieus aant herzien. deze cd is echt heerlijk, en nie meer zo duister als zn 2 eerste daar... all hail the dead, en with devils amongst us.

nee die nieuwe is subliem. had ze graag ook gezien, maja blijkbaar komen alle vette bands de zaterdag, behalve bullet dan . als die nu jnog es cancellen krijg ik het wel

Alcoholic Punk

Legacy Member
Carrion zei:
W00T, H2O heeft afgezegd, hopelijk nog een goei groep in de plaats die wel naar m'n goesting is :p

Behoorlijk kut ja, nu gaan ze er waarschijnlijk nog zo'n schmink band inde plaats zetten. Begin het mij te beklagen dat ik ga. Het was al maar voor band of 4 en dan zegt 1 daarvan al af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan