Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gromme zei:Mogelijkheid voor Parkway Drive?

lilpunk zei:bah, bring me the horizon
kutband nummer zoveel op de affiche :/

Carrion zei:als er toch zoveel kutbands zijn kan ik er fijn vanuit gaan dat ge nie komt toch?![]()

lilpunk zei:de vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet nee.
zaterdag wel![]()

²thatLeprechaun3 zei:idd. zeg wat je wilt, maar bullet for my valentine live is toch wel kickass hoor, zowel in 06 als 08 gezien, en fuck die sound live is echt super hoor. ze weten ook een publiek mee te krijgen.

Sorryfreak zei:Kdacht dat Campus ook kwam maar dat zal nog niet bevestigd zijn door Groezrock zelf. Tenement Kids heb ik hier in het jeugdhuis nog gezien, 'k weet al niet meer wat ik daarvan vond.
Mxpx is nogwel fijn daarentegen. ^^
Carrion zei:zal nie echt zijn want die waren er vorig jaar nie![]()
... ben al zoveel geweest da ik nimeer weet wie ik wanneer heb gezien. kheb mxpx ook al is op pukkelpop gezien ma vraag mij ook nimeer in wa jaar ze
6stwb zei:het jaar daarvoor dan... ben al zoveel geweest da ik nimeer weet wie ik wanneer heb gezien. kheb mxpx ook al is op pukkelpop gezien ma vraag mij ook nimeer in wa jaar ze
![]()

Proto zei:vorig jaar![]()
(ook eerste jaar hogeschool btw
) achja. dusja ze zijn al is nen andere keer naar pukkel geweest ook. wss 2 jaar ervoor