Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
The Get Up Kids, ronduit ongelofelijk. Ik heb hier JAREN op gewacht.

S.conceiçao7

Legacy Member
wow bring me the horizon, ook een hele grote naam imo.
maar wel net ietsje te heavy voor mij, ben nie zo aan die deathcore toestanden :help:

Carrion

Legacy Member
Gromme zei:
Mogelijkheid voor Parkway Drive?

hebben er vorig jaar pas gestaan, zullen wel nog ne keer of 3 naar belgië komen

Ik ben vree content da bmth komt, toch al 3de keer da k ze zie, kan der geen genoeg van krijgen, ook al ziet ge overal, vooral 't groez forum, gezaag van emo, gillende wijve, blabla, die gade juist zo goed hebben bij pwd of rise against.

Hopelijk moogde al vanaf donderdag op camping, extra dagske feesten :)

Carrion

Legacy Member
lilpunk zei:
bah, bring me the horizon

kutband nummer zoveel op de affiche :/

als er toch zoveel kutbands zijn kan ik er fijn vanuit gaan dat ge nie komt toch? :)

Carrion

Legacy Member
k gaan alleen wel pissig zijn als bmth, underoath & senses fail elkaar gaan overlappen,

nonkel wulle

Legacy Member
lilpunk zei:
de vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet nee.
zaterdag wel :)

Eje gie al e tente? Want euh ik pitn bie joen e pol?:")

No one can top voetballertjes.:lol:

Vega*

Legacy Member
Nieuwe namen!

This is a Standoff
Thursday
The Flatliners

Woo !

Carrion

Legacy Member
nieuw? zijn toch ook al bena een week geleden bekend gemaakt :p

Shotty

Legacy Member
BULLET <3 WALLS OF JERICHO <3 SENSES FAIL !!! BMTH (hopenlijk de kwaliteit en performance beter als gmm 08 -_-) Rise against ! NOFX ! leuke line up :D

S.conceiçao7

Legacy Member
idd. zeg wat je wilt, maar bullet for my valentine live is toch wel kickass hoor, zowel in 06 als 08 gezien, en fuck die sound live is echt super hoor. ze weten ook een publiek mee te krijgen.

Carrion

Legacy Member
hadden alleen nooit die 2de cd moge uitbrenge, precies metallica :puke::puke:

Sambam

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
idd. zeg wat je wilt, maar bullet for my valentine live is toch wel kickass hoor, zowel in 06 als 08 gezien, en fuck die sound live is echt super hoor. ze weten ook een publiek mee te krijgen.
²that
ik luister nooit thuis vaan bullet for my valentine, maar vorige zomer bennek aangenaam verrast geweest :D

6stwb

Legacy Member
nieuwe namen!

THE VANDALS
MXPX
CATCH 22
TENEMENT KIDS
AMEN RA

BlackOccult

Legacy Member
Kdacht dat Campus ook kwam maar dat zal nog niet bevestigd zijn door Groezrock zelf. Tenement Kids heb ik hier in het jeugdhuis nog gezien, 'k weet al niet meer wat ik daarvan vond. :p
Mxpx is nogwel fijn daarentegen. ^^

6stwb

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Kdacht dat Campus ook kwam maar dat zal nog niet bevestigd zijn door Groezrock zelf. Tenement Kids heb ik hier in het jeugdhuis nog gezien, 'k weet al niet meer wat ik daarvan vond. :p
Mxpx is nogwel fijn daarentegen. ^^

camus komt hoor. kheb het hiet niet expliciet gezegt maar ze staan er al bij op de affische. vrijdag. mxpx is idd echt wel fijn live. kan ze jammer genoeg niet zien omdat ik nog in frankrijk zit vrijdag. maar kheb ze denk ik vorig jaar al op groez gezien.

6stwb

Legacy Member
Carrion zei:
zal nie echt zijn want die waren er vorig jaar nie :p

het jaar daarvoor dan:)... ben al zoveel geweest da ik nimeer weet wie ik wanneer heb gezien. kheb mxpx ook al is op pukkelpop gezien ma vraag mij ook nimeer in wa jaar ze:p

Proto

Legacy Member
6stwb zei:
het jaar daarvoor dan:)... ben al zoveel geweest da ik nimeer weet wie ik wanneer heb gezien. kheb mxpx ook al is op pukkelpop gezien ma vraag mij ook nimeer in wa jaar ze:p

vorig jaar :D

6stwb

Legacy Member
Proto zei:

nee want vorig jaar ben ik uitzonderlijk ni geweest naar pukkelpop omdak voor den eerste keer in mijn leven herexamens had:( (ook eerste jaar hogeschool btw:p) achja. dusja ze zijn al is nen andere keer naar pukkel geweest ook. wss 2 jaar ervoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan