Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Di3t3r

Legacy Member
ik ga ook zeker:D
als is het maar omdat het op wandelafstand is en omdat nu al prachtige affiche heeft!

Dieterg

Legacy Member
bwa ik vind affiche dit jaar minder :S

2 jaar geleden DAT was nog eens een affiche.
ben 2 jaar op rij geweest. Denk dat ik dit jaar ga passen

6stwb

Legacy Member
Mam zei:
bwa ik vind affiche dit jaar minder :S

2 jaar geleden DAT was nog eens een affiche.
ben 2 jaar op rij geweest. Denk dat ik dit jaar ga passen

Er komen er nog veel bij hoor:)
En meestal komen de beste namen er laatste bij;)

S.conceiçao7

Legacy Member
kunt ge daar ook voor 1 dag naartoe?

en wanneer komt het tijdschema online?
ik wil eigelijk alleen WoJ , bfmv en CBK zien :)

6stwb

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
kunt ge daar ook voor 1 dag naartoe?

en wanneer komt het tijdschema online?
ik wil eigelijk alleen WoJ , bfmv en CBK zien :)

ja ge kunt er 1nen dag naartoe
Dan moede chance hebben da ze op de zelfde dag zijn e:D

weer 3 nieuwe namen:
THE LIVING END
STREETDOGS
UNITED NATIONS

Proto

Legacy Member
wow united nations !
ik had nie verwacht dat die zouden komen :D
groezrock wordt maar beter en beter voor mij :p

Proto

Legacy Member
taking back sunday en underoath !!!
verdomme :D dit gaat een goeie groezrock worden voor mij

S.conceiçao7

Legacy Member
Proto zei:
taking back sunday en underoath !!!

onder het mom : "laten we de kinideren ook iets gunnen" ? :$
muzikaal vind ik dit echt ondermaatse bandsd. vooral underoath dan.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
onder het mom : "laten we de kinideren ook iets gunnen" ? :$
muzikaal vind ik dit echt ondermaatse bandsd. vooral underoath dan.
Hier meneer avenged sevenfold, bullet for my emo zal eens iets zeggen.

Bad Religion

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Hier meneer avenged sevenfold, bullet for my emo zal eens iets zeggen.

:')

jammer dat ik het 'oude' underoath niet meer zal kunnen zien ...

vroeger hebben ze een dipje gehad met 'there only chasing safety' maar nu mogen ze er ook wel zijn :p

imo !

Fré_

Legacy Member
Bah, twas echt goed begonnen met bane,outbreak,comebak kid
dan nog get up kids enzo derbij

maar nu pff

tbs en underoath, :unsure:

bosklapper

Legacy Member
en de aquabats kome! dik feest! hopelijk komen dr nog wa goei ska en punkrock groepe bij anders ga het ni al te vet zijn vind ik

Max1906

Legacy Member
Idd ik zou alleen al gaan voor NOFX!! Maar kben ook blij dat street dogs, H2O en Misery Signals kome, tziet er goe uit dit jaar!!

Pilatus

Legacy Member
nofx :drool:
dat zou wel het enige zijn waarvoor ik daar naartoe zou gaan, de rest boeit mij niet

edit: + aquabats :D

Sambam

Legacy Member
Bleeding Through was vet op gras vorig jaar, mss terug es gaan zien :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan