Ondanks dat ik altijd in de perstent aanwezig moest zijn, toch heel erg veel kunnen zien. Campingsysteem is inderdaad heel erg traag, maar we hebben max 1 uur moeten wachten (we waren er rond 13u00). De camping zelf was wel heel erg vol, maar onze buren hebben ons niet teveel last bezorgd.
Kid Down: niet ons genre, maar wel een leuke opwarmer. Hele toffe gasten om een babbeltje mee te slaan.
Bring Me The Horizon: best wel in vorm. Vind ze wel leuker op cd. (Lepre, jou commentaar slaat weer nergens op)
Poison The Well: kende ik wel van naam, maar ze waren best te pruimen! Ga eens eens van dichterbij bekijken ^^
Taking Back Sunday: Echt niet mijn ding, maar toch heb ik wel van de show genoten. Leuk wat de zanger ondersteboven deed aan de paal.
Ben naar de camping gegaan voor Bullet begon, en dat beklaag ik me niet.
Zaterdag te laat opgestaan om Tackleberry te zien, jammer!
Outbreak: leuk! Publiek was nog niet wakker, wat leidde tot een saaie sfeer.
Bane: Hardcore zoals 't moet zijn, niet veel aan toe te voegen.
The Flatliners: Op cd een van mijn favoriete bands, maar hun liveprestatie was dit jaar niet goed. Vorig jaar waren ze beter....
Gino's Eyeball: Super! Kende ze niet, maar heb me heel erg geamuseerd. Toffe mannen ook om een babbeltje mee te doen. Heb mij maar direct een tshirtje aangeschaft (kreeg 2 cds bij

)
The Unseen: Jammer genoeg niet live gezien, maar wel vanop 't scherm backstage.
Street Dogs: Waw! Die band blijft steengoed. Leuke performance, leuke gastoptredens. Ik ga akkoord dat ze hoger op de affiche moeten. Bijzonder sympathieke kerels om mee te praten.
Ghost Of A Thousand: Aangenaam verrast door de mannen. Niet zo bekend, maar als ze zo bezig blijven, gaan ze wel naam maken.
Darkest Hour: Vanop afstand gezien. De moeite, maar was te moe om mij te mengen.
Death Before Dishonor moeten missen

Mad Sin: gezien op afstand. Ze kregen wel het publiek mee! Voordeel was natuurlijk dat 't regende en de tent lekker vol zat.
No Fun At All: Zoals hun naam zegt. Leuke nummers gespeeld, maar de stageperformance is er echt uit. Misschien had het bij 1 reunie-optreden moeten blijven?
The Get Up Kids: Jammer genoeg gemist door interview met Mad Sin.
Bleeding Through: Op cd vind ik ze niet goed, maar ik was weggeblazen door hun optreden vorige keer. Dit maal werd ik ook niet teleurgesteld. Ik vind het enthousiasme van de keyboardspeelster enorm vermakelijk

Rise Against: niet hun beste keer, speelden een lite-versie van hun set in 't AB. Deze band is nooit slecht natuurlijk, maar het was net iets te druk.
Wall of Jericho: jammer, maar helaas niet gezien. Ik wou het niet riskeren om mijn mooie plekje voor NOFX op te geven.
NOFX: Zalig! Leuke pits vooraan, vermakelijke mannen; Ze zeverde wel iets teveel, maar dat kon de pret niet drukken.
Wat het geluid in de Core betreft: ondermaats! Voor de rest blijft Groezrock een topper onder de festivals!