Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
haha :p echt?

ik binne een uurke se :p

hopelijk blijft het bij het licht gedruppel dat er nu is

Alcoholic Punk

Legacy Member
Carrion zei:
tr00 :p ma manne :p ik gaan my douche, kabas klaar make en vertrekke :p

wie weet zien ik elle daar nog rondlopen :p
mss staan wie hier allemaal wel langs elkaar zonder het te weten :o

yuw :p

Bij degelijk weer zal ik niet moeilijk te herkennen zijn. Draag dan een korte broek en denk niet dat er nog volk zal rondlopen met een West Ham United tattoo op hun been.

Carrion

Legacy Member
Denk wel dat da beetje raar gaat zijn als ik naar iedereen z'n benen ga kijken he :p

scheer ze, dan valt ge op xd

Proto

Legacy Member
Fuck yea !
sebiet al gaan slapen want we vertrekken morgen wel iets te vroeg naar mijn goesting :P

xDama

Legacy Member
Proto zei:
Fuck yea !
sebiet al gaan slapen want we vertrekken morgen wel iets te vroeg naar mijn goesting :P

Moet morgen om 8u uit mijn bed om om 9u al te vertrekken en ik ga binnen het eerste uur nog niet slapen ze ^^

Damn, ik heb er echt pokkehard zin in!

S.conceiçao7

Legacy Member
idd. en voor morgen ook nie veel beterschap.
ik ga alvast mijn jas aan doen . wat een party outfit :woohoo:

Just me

Legacy Member
Iemand een idee welk merk bier het daar is kan het mij niet herrineren precies :(

S.conceiçao7

Legacy Member
De vrijdag was alvast geslaagd.

enige minpunt was da we om 5 uur toekwamen en 1,5 uur bijna hebben moeten aanschuiven om binnen te raken. achja nie zo erg, de beste bands kwamen op het einde.

senses fail: aangenaam verrast, op cd vind ik ze niet zo goed, maar een strakke show desalniettemin.

innerpartysystem: vette band! had er nog nooit van gehoord, maar man, hier wil ik wel es een cd'tje van kopen hoor. lekkere dnb' sounds gemixt met rock/punk muziek. best origineel

poison the well: vond ik nix aan. paar ouwe gasten die staan te roepen, totaal mijn genre niet

bring me the horizon: scene kids die wouden stoer doen door te roepen en te tieren. belachelijk ventje ook eigelijk "who in here likes to smoke weed???" "who in here likes to have sex ???" hell yeah :cool: ...... :sop: zeer volwassen jongen, zo gajet nog ver schoppen in je leven. kutband

taking back sunday: simpele rockmuziek, maar wel een heel leuke show, het publiek smaakte ze wel. ik vond het allemaal beetje te 'common' wat ze brachten, ben nie zo voor die gewone rock, maar kon het wel nog apprecieren.

thursday: vette vette show! ik kon maar een half uur kijken, omdat BFMV een half uur later begon, en vond dit echt spijtig. ik ben het meest van al door thursday verschoten, want op cd vind ik ze wel goed, maar ook niet meer. maar live zijn ze werkelijk super.

bullet for my valentine: was de hoofdreden waarom ik ging, en ze begonnen verdomme een kwartier later :s das een kwartier dat ik van thursday heb moeten missen, om daar te staan wachten . enfin , de show op zich was wel goed, al hun vetste nummers kwamen wel aan beurt, maar ik had de indruk dat thursday stiekem nog beter was. soit, toch blij hen nog es gezien te hebben, want hand of blood, 4 words to choke upon, en tears don't fall klonken echt vet , ook live.
geslaagd vrijdagje
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan