Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
pa van de vriendin van ne kameraad helpt da mee organiseren, en die vertelde dat de camping donderdag open is mits betaling.

En het feit dat da de voorbije jaren ook al was dat ge tegen een vergoeding donderdag ook al op de camping moogt

Alcoholic Punk

Legacy Member
Blij dat ik mij niet op die camping leg. Niets ambetanters dan festival campings. Blijf liever nuchter en terug naar huis rijden.

Carrion

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Blij dat ik mij niet op die camping leg. Niets ambetanters dan festival campings. Blijf liever nuchter en terug naar huis rijden.

Gy hebt duidelijk nog nooit op de camping van groezrock gelegen :wtf:

ClayDavis

Legacy Member
Carrion zei:
Gy hebt duidelijk nog nooit op de camping van groezrock gelegen :wtf:

De camping sfeer op Groez suckt toch echt apekloten man? Tis nog niet zo slecht als op Werchter, maar pukkelpop & Dour (duh) zijn op dat gebied echt pakken beter

Carrion

Legacy Member
wtf, heb de voorbije 3 jaar camping gedaan, en niks anders als constant fun, de meeste zijn zeer vriendelijk en nie te vergeten alle funne duitsers, zulle altijd wel klootzakskes tussenzitten, maar die hebde echt overal zitten

en ja, dour, als ge het feit dat ze om de 5 minuten ene moete afvoeren even over het hoofd ziet :p en pukkelpop is toch ook gene vette moet ik zegge, vindt groez nog altijd de beste

Carrion

Legacy Member
vandaag inkopen gaan doen

ne mens slaagt toch al wa vettigheid en liters bier binnen op zo paar dagen ze :oink:

Fré_

Legacy Member
billy the kill ipv static radio

jammer, had toch nog gehoopt op een stevige vervanger.

stagepotato

Legacy Member
ben wel benieuwd naar Outbreak aangezien die normaal al op Ieperfest stonden vorig jaar maar toen hun tour hadden gecanceld ofzoiets, alhoewel ik wel mijn twijfels heb nu omdat er nieuwe bandleden bij Outbreak zitten omdat die andere manne nu 100% met Cruel Hand bezig zijn, maarja we'll see :)

ik ga alleen de 2de dag, dit jaar al duur genoeg en 1ste zuigt imo

pfft, waar is de tijd van een paar jaar geleden toen er zelfs nog geen hekken waren aan die B2B-stage, kan me nog herinneren hoe cool CBK toen was

Ronnie86

Legacy Member
Carrion zei:
wtf, heb de voorbije 3 jaar camping gedaan, en niks anders als constant fun, de meeste zijn zeer vriendelijk en nie te vergeten alle funne duitsers, zulle altijd wel klootzakskes tussenzitten, maar die hebde echt overal zitten

en ja, dour, als ge het feit dat ze om de 5 minuten ene moete afvoeren even over het hoofd ziet :p en pukkelpop is toch ook gene vette moet ik zegge, vindt groez nog altijd de beste

groez camping is wel sva.

de rest ook ze...
thangt allemaal af van wie ge rond u liggen hebt....

Fré_

Legacy Member
stagepotato zei:
ben wel benieuwd naar Outbreak aangezien die normaal al op Ieperfest stonden vorig jaar maar toen hun tour hadden gecanceld ofzoiets, alhoewel ik wel mijn twijfels heb nu omdat er nieuwe bandleden bij Outbreak zitten omdat die andere manne nu 100% met Cruel Hand bezig zijn, maarja we'll see :)

ik ga alleen de 2de dag, dit jaar al duur genoeg en 1ste zuigt imo

pfft, waar is de tijd van een paar jaar geleden toen er zelfs nog geen hekken waren aan die B2B-stage, kan me nog herinneren hoe cool CBK toen was

ik baal er eigenlijk ook wel van dat cbk op een stage met hekkens speelt.

maja, ze gaan waarschijnlijk toch vooral nieuwere nummers spelen dus zo'n ramp is het nog nie

Carrion

Legacy Member
back to basic is zonder hekken he, het zijn main stage en core stage die met hekken zijn, dus kunde u op btb gaan uitleven he :p

Fré_

Legacy Member
Carrion zei:
back to basic is zonder hekken he, het zijn main stage en core stage die met hekken zijn, dus kunde u op btb gaan uitleven he :p

bands op core stage > bands op btb stage ; )

Carrion

Legacy Member
da wel, ma in de tijde da core geen hekken had, waren die groepen nie zo groot die er toen speelden en minder volk. Als er +- 13000 man per dag komt, kunt ge nu eenmaal nie anders dan hakken zetten, is veiliger voor de bands, materiaal en de mensen

Carrion

Legacy Member
donderdag ging het vanaf de namiddag al trug droog worden, vrijdag en zaterdag mss 10% kans op regen, en nie te vergeten, zitten vlak bij de zandgronde van mol, dus de temperatuur is altijd wel iets hoger in deze straak ;)

nie panikeren manne, vorig jaar, 2 dage voor groezrock: bakken regen, op groez zelf => bakken in de zon

don't worry, god likes hardcore music ;)

xDama

Legacy Member
Pff, ik hoop toch dat het weer nog wat gaat meezitten, want momenteel zijn de voorspellingen niet echt schitterend :/

Vitabis

Legacy Member
hopelijk
het wordt precies altijd maar slechter

vrijdag 8 14 ZW -> NW 2 - 3 zwaar bewolkt, eerst droog later matige of hevige regen
zaterdag 8 15 N 2 - 3 zwaar bewolkt met kans op regen of buien

Carrion

Legacy Member
manne :p

1. meerhout ligt geen 5 km van de zandgronden van mol, dus de temperatuur is altijd al ne graad of 2 warmer
2. in belgie hebt ge al geluk da de voorspelling van 's morgens al klopt voor de rest van den dag
3. vrijdag is er ma ongeveer 25% kans op regen, en da wilt nie zegge 24/24 stortvloed, een paar druppelkes zijn ook regen
4. zaterdag ging de regen in de ardennen blijven hangen, dus daar ook nie veel last van
5. gvd stoppe mee zage over het weer, het zal wel goe zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan