Meex
Legacy Member
Carrion zei:w00t, camping is donderdag openextra dagske feeste
En hoe hebt gij vernomen dat camping donderdag al open is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:w00t, camping is donderdag openextra dagske feeste
Alcoholic Punk zei:Blij dat ik mij niet op die camping leg. Niets ambetanters dan festival campings. Blijf liever nuchter en terug naar huis rijden.

Carrion zei:Gy hebt duidelijk nog nooit op de camping van groezrock gelegen![]()
en pukkelpop is toch ook gene vette moet ik zegge, vindt groez nog altijd de beste
Carrion zei:wtf, heb de voorbije 3 jaar camping gedaan, en niks anders als constant fun, de meeste zijn zeer vriendelijk en nie te vergeten alle funne duitsers, zulle altijd wel klootzakskes tussenzitten, maar die hebde echt overal zitten
en ja, dour, als ge het feit dat ze om de 5 minuten ene moete afvoeren even over het hoofd zieten pukkelpop is toch ook gene vette moet ik zegge, vindt groez nog altijd de beste
stagepotato zei:ben wel benieuwd naar Outbreak aangezien die normaal al op Ieperfest stonden vorig jaar maar toen hun tour hadden gecanceld ofzoiets, alhoewel ik wel mijn twijfels heb nu omdat er nieuwe bandleden bij Outbreak zitten omdat die andere manne nu 100% met Cruel Hand bezig zijn, maarja we'll see
ik ga alleen de 2de dag, dit jaar al duur genoeg en 1ste zuigt imo
pfft, waar is de tijd van een paar jaar geleden toen er zelfs nog geen hekken waren aan die B2B-stage, kan me nog herinneren hoe cool CBK toen was
Carrion zei:back to basic is zonder hekken he, het zijn main stage en core stage die met hekken zijn, dus kunde u op btb gaan uitleven he![]()




