Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elktj_x

Legacy Member
darkskater14 zei:
Yup sommige groepen komen signeren , men laat dit meestal op voorhand weten.

Op voorhand .. hebben ze al groepen gezegd? of is dat maar de dag ervoor ofzo dat ze dat bekend maken ?

Bart Religion

Legacy Member
handtekeningen op een "punk" festival. Hoe kansloos. Diegenen die daar aan meedoen snappen het duidelijk niet dan

S.conceiçao7

Legacy Member
bartreligion zei:
handtekeningen op een "punk" festival. Hoe kansloos. Diegenen die daar aan meedoen snappen het duidelijk niet dan

is da nie "punk" genoeg dan :sop:
tis nogal erg zeg, een handtekening te krijgen van favoriete band. ik vind da eigelijk maar meer dan normaal . een leuk aandenken

Carrion

Legacy Member
groezrock is geen puur punk festival, 't is punkrock, hardcore, screamo,...

ma manne, ik zie het nie zitte met het weer ze :sad:

darkskater14

Legacy Member
Elktj_x zei:
Op voorhand .. hebben ze al groepen gezegd? of is dat maar de dag ervoor ofzo dat ze dat bekend maken ?

Ik denk dat ze dat ter plekke op de weide een paar uur op voorhand bekend maken.

6stwb

Legacy Member
Kheb hier een poster hangen met de handtekeningen op van rise against.:) vind ik wel cool maar kga er nooit voor zitte te wachte op een festival. khoop dak dees jaar weer een poster kan bemachtigen. zou wel cool zijn voor op m'n kamer

Carrion

Legacy Member
man man =( vandaag en morge, ideaal festival weer, volgend weekend, 70% kans op regen

darkskater14

Legacy Member
Carrion zei:
man man =( vandaag en morge, ideaal festival weer, volgend weekend, 70% kans op regen

Mijn moeder vertelde me vandaag nog dat het super goe weer ging worre volgend weekend -,-

6stwb

Legacy Member
Carrion zei:
man man =( vandaag en morge, ideaal festival weer, volgend weekend, 70% kans op regen

ge moet u daar nu nog geen zorgen over make ze. De kans dat da klopt is echt maar miniem. Het weer voorspellen een week op voorhand is gwn ontzettend moeilijk. Den dag ervoor moet ge is kijke:)geen moment vroeger

Carrion

Legacy Member
weer gelijk vandaag zou gewoon ideaal zijn, +- 24° + licht briesje

en voor ge geïntresseerde, de 2 tenten staan al :p waaren daarstraks de 3de aan het opzetten, grote merch tent staat er ook al, en al 1 tent voor de drank

S.conceiçao7

Legacy Member
naar aanleiding van groezrock, ben ik ook beginnen luisteren naar THURSDAY, omdat die toch ook één vd grote headliners zijn vrijdag.

hun nieuwste cd heb ik binnen gehaald. common existence.
vind hem vrijwel geslaagd over de gehele lijn. heb vroeger al enkele nummers van hen gehoord, vanop hun CITY BY LIGHTS DEVIDED cd, maar die vond ik toen toch wel niet zo goed.

kan iemand me nog goeie albums van hen aanbevelen. en liefst de ietwat hardere, zoals deze laatste nieuwe hier.
en wat vinden jullie eigelijk van thursday.

groetjes

Proto

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
naar aanleiding van groezrock, ben ik ook beginnen luisteren naar THURSDAY, omdat die toch ook één vd grote headliners zijn vrijdag.

hun nieuwste cd heb ik binnen gehaald. common existence.
vind hem vrijwel geslaagd over de gehele lijn. heb vroeger al enkele nummers van hen gehoord, vanop hun CITY BY LIGHTS DEVIDED cd, maar die vond ik toen toch wel niet zo goed.

kan iemand me nog goeie albums van hen aanbevelen. en liefst de ietwat hardere, zoals deze laatste nieuwe hier.
en wat vinden jullie eigelijk van thursday.

groetjes

War all the time vind ik persoonlijk hun beste album.
Staan een paar heerlijke nummers op.
Maar idd, de nieuwe common existence vind ik ook erg sterk.

Ronnie86

Legacy Member
Carrion zei:
weer gelijk vandaag zou gewoon ideaal zijn, +- 24° + licht briesje

en voor ge geïntresseerde, de 2 tenten staan al :p waaren daarstraks de 3de aan het opzetten, grote merch tent staat er ook al, en al 1 tent voor de drank

jagermeister?:woohoo:

Carrion

Legacy Member
neeh ( die stond vorig jaar toch langs de red bull toren he? )

ma het waren volgens mij de gewone dranktente voor bier enzo ma main stage staat echt halve meter van het straat :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan