Elktj_x
Legacy Member
darkskater14 zei:Yup sommige groepen komen signeren , men laat dit meestal op voorhand weten.
Op voorhand .. hebben ze al groepen gezegd? of is dat maar de dag ervoor ofzo dat ze dat bekend maken ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
darkskater14 zei:Yup sommige groepen komen signeren , men laat dit meestal op voorhand weten.
bartreligion zei:handtekeningen op een "punk" festival. Hoe kansloos. Diegenen die daar aan meedoen snappen het duidelijk niet dan

Elktj_x zei:Op voorhand .. hebben ze al groepen gezegd? of is dat maar de dag ervoor ofzo dat ze dat bekend maken ?
Carrion zei:man man =( vandaag en morge, ideaal festival weer, volgend weekend, 70% kans op regen
Carrion zei:man man =( vandaag en morge, ideaal festival weer, volgend weekend, 70% kans op regen
geen moment vroegerLeprechaun3 zei:naar aanleiding van groezrock, ben ik ook beginnen luisteren naar THURSDAY, omdat die toch ook één vd grote headliners zijn vrijdag.
hun nieuwste cd heb ik binnen gehaald. common existence.
vind hem vrijwel geslaagd over de gehele lijn. heb vroeger al enkele nummers van hen gehoord, vanop hun CITY BY LIGHTS DEVIDED cd, maar die vond ik toen toch wel niet zo goed.
kan iemand me nog goeie albums van hen aanbevelen. en liefst de ietwat hardere, zoals deze laatste nieuwe hier.
en wat vinden jullie eigelijk van thursday.
groetjes
Carrion zei:weer gelijk vandaag zou gewoon ideaal zijn, +- 24° + licht briesje
en voor ge geïntresseerde, de 2 tenten staan alwaaren daarstraks de 3de aan het opzetten, grote merch tent staat er ook al, en al 1 tent voor de drank
