Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlackOccult

Legacy Member
Carrion zei:
manne :p

1. meerhout ligt geen 5 km van de zandgronden van mol, dus de temperatuur is altijd al ne graad of 2 warmer
2. in belgie hebt ge al geluk da de voorspelling van 's morgens al klopt voor de rest van den dag
3. vrijdag is er ma ongeveer 25% kans op regen, en da wilt nie zegge 24/24 stortvloed, een paar druppelkes zijn ook regen
4. zaterdag ging de regen in de ardennen blijven hangen, dus daar ook nie veel last van
5. gvd stoppe mee zage over het weer, het zal wel goe zijn :p

Goed.. Dankzij deze post zie'k het al wat meer zitten! :p

Carrion

Legacy Member
bwa, ge kunt er wel zeker van zijn da het op ne gegeven moment gaat regenen, ma het weer in België, tja, nie te voorspellen, vandaag ging het 25° en droog worden, da heeft ook tot 4 uur geduurd, toen was da ook gedaan

dusja, 't is wel jammer, enige festival int jaar -_- zoude het beter altijd in mei doen, klote bamboozle festival -_-

xDama

Legacy Member
Ik denk dat we wel vrij zeker kunnen zijn dat het daar ferm gaat gieten. Op de nacht van donderdag naar vrijdag geven ze op sommige plaatsen meer dan 20l neerslag :') Kuuuuuut!

Carrion

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik denk dat we wel vrij zeker kunnen zijn dat het daar ferm gaat gieten. Op de nacht van donderdag naar vrijdag geven ze op sommige plaatsen meer dan 20l neerslag :') Kuuuuuut!

het gaat hier nie ferm gieten, in de voormiddag zou het hier ook normaal moeten stormen, heb nog gene druppel regen gezien, dus stoppe mee zage :p straks vertrekke & feeste

en anders drinkt ge ma genoeg bier om te vergete da het regent!

xDama

Legacy Member
Welja, ik heb mij al mentaal voorbereid dat het gaat regenen, juist daarom dat ik extra veel booze & weed ga meenemen, dan let je daar toch niet op ^^

Goed of slecht weer: ik heb er zin in verdomme!

Carrion

Legacy Member
alle, volges de 20ste verandering in 2 dage gaat het overwegend droog blijven :p

en tenten zijn toch overdekt :p

w00t, nog 7 en half uur en dan vertrekke :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
Carrion zei:
Gy hebt duidelijk nog nooit op de camping van groezrock gelegen :wtf:

Al 3-4 keer alsook andere festival campings. Sinds vorig jaar nooit nog festival campings, kbetaal nog liever meer voor een hotel in de buurt.

Reden?

- tot e gat in de morgen gelijk ne idioot staan roepen of kloppen op iets noem ik geen fun maar ambetant
- respect voor elkanders gerief is ook ver te zoeken
- gezien ik e ganse week mijn botten ga afdraaien heb ik graag een beetje rust. Iets dat niet samengaat met punt 1.
- als ik een stort wil zien ga ik wel naar 1, is gratis en evenveel vuiligheid als op een festivalcamping
- ten laatste en dit is mijn hoofdreden: slapen in een tent = 2-3 dagen rugpijn achteraf. Dat vermijd ik graag.

Kben wel volledig akkoord dat het overdag aangenaam is tussen paar bands door om er u ff te zetten en te leuteren en drinken.

Carrion

Legacy Member
1. Bwa, ik heb in 3 jaar of 4 jaar da ik daar op camping zit nooit echt geweten dat ze mensen echt ambeteren voor 't plezier, meestal zijn die half zat en zit ge der iets later zelf mee een pint te pakken :p
2. Das waar, zitte altijd wel zo'n paar idiote tent bashers in, ma die vinde overal natuurlijk, der zit bena 10.000 man op die camping, dus ja
3. Das natuurlijk uw eigen keuze
4. Kom, van 2 dagen met wa blikskes rond u te leven gade ook nie dood
5. ook weer persoonlijk natuurlijk

xDama

Legacy Member
Het enige 2 dingen dat ik enorm vervelend vind aan 3-4 dagen op een camping liggen is het feit dat ik me nooit is deftig kan wassen/naar het wc kan gaan en dat je die periode nooit is deftig kan eten.

Op het einde van een festival ben ik dan meestal ook volledig 'op'. Voor de rest amuseer ik mij altijd rot op die campings ^^

Carrion

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Het enige 2 dingen dat ik enorm vervelend vind aan 3-4 dagen op een camping liggen is het feit dat ik me nooit is deftig kan wassen/naar het wc kan gaan en dat je die periode nooit is deftig kan eten.

Op het einde van een festival ben ik dan meestal ook volledig 'op'. Voor de rest amuseer ik mij altijd rot op die campings ^^

k ga meestal gewoon naar de frituur dan in de buurt als het voor ne nummer 2 is :p op die wc's op groez ga ik echt nie schijte, komt ge mee een ziekte thuis fzo :p

Douche kunde daar toch wel :p als de boiler nie ontploft :unsure:

Alcoholic Punk

Legacy Member
Carrion Ik zeg niet dat ze dat lawaai maken om mensen te ambeteren. Kweet dat dit niet hun bedoeling is. Enkel werkt het op mijn zenuwen als ze daar uren aan een stuk staan te kloppen op iet.

Lawaai zal er altijd zijn op zo'n camping, is logisch ook met zoveel mensen. Als ik daar bv om 23u mijn tent zou in kruipen ga ik niet klagen over lawaai. Dan neem ik dat erbij maar als ze daar in de morgen nog steeds bezig zijn jah dan werkte serieus op mijn zenuwen.

Paar blikskes is idd niet erg alleen is het helaas vaak zo dat velen hun vuiligheid bij e ander deponeren. Opstaan en met uw voet in andermans vuiligheid trappen omdat diene te tam is om zijn eigen boel bij te houden versterkt enkel maar mijn ochtendhumeur.

Gezien dat zaken zijn die nu éénmaal eigen zijn aan zo'n camping blijf ik er dus liever weg. WIN WIN situatie gezien ik op mijn gemakken kan maffen en degene die tot e gat in de nacht willen feesten, roepen,... kunnen dat blijven doen.

Carrion

Legacy Member
Ja, is natuurlijk iedereen z'n eigen keuze he :p

ik kan niemeer wachte gvd :p zit hier mee ne mega smile op m'n gezicht omda k binne 6 uur kan vertrekke :')

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ik vertrek pas zaterdag morgen.
En mogelijks toch op de camping, de company die meegaat ga misschien op camping blijven en alleen rijden heb ik ook geen zin in zie dat ik in slaap val na zo'n dag tsjolen en doen.

Amuseerd u en niet te zat é dat ge nog iets ziet/hoort van de bands :p

Carrion

Legacy Member
haha :p juist te horen gekregen van ne kameraad die nu bij z'n lief in geel zit :p de eerste duitsers zijn er al xd

Frey

Legacy Member
Carrion zei:
k ga meestal gewoon naar de frituur dan in de buurt als het voor ne nummer 2 is :p op die wc's op groez ga ik echt nie schijte, komt ge mee een ziekte thuis fzo :p

Douche kunde daar toch wel :p als de boiler nie ontploft :unsure:
:')

gelijk 2 jaar gelede, den brandweer da ons uit ons tent komt sleure omda we 2 meter van die brandende douches lage, echt zo van :wtf:

Anyway, dit jaar wss niet op de camping door gebrek aan tent :')
Tgaat in den auto maffen worden voor mij..

Carrion

Legacy Member
Fr3nzY zei:
:')

gelijk 2 jaar gelede, den brandweer da ons uit ons tent komt sleure omda we 2 meter van die brandende douches lage, echt zo van :wtf:

Anyway, dit jaar wss niet op de camping door gebrek aan tent :')
Tgaat in den auto maffen worden voor mij..

zijt blij da ge in uw tent lag en nie in die douches stond xd

half naakte mensen die wegrennen, k vergeet het nooit meer :rofl:

Alcoholic Punk

Legacy Member
Idd mocht wel wa meer vrouwelijk schoon tussen zitten.
En ondertussen ma flauw moppen over bbq maken.

Carrion

Legacy Member
tr00 :p ma manne :p ik gaan my douche, kabas klaar make en vertrekke :p

wie weet zien ik elle daar nog rondlopen :p
mss staan wie hier allemaal wel langs elkaar zonder het te weten :o

yuw :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan