Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:manne
1. meerhout ligt geen 5 km van de zandgronden van mol, dus de temperatuur is altijd al ne graad of 2 warmer
2. in belgie hebt ge al geluk da de voorspelling van 's morgens al klopt voor de rest van den dag
3. vrijdag is er ma ongeveer 25% kans op regen, en da wilt nie zegge 24/24 stortvloed, een paar druppelkes zijn ook regen
4. zaterdag ging de regen in de ardennen blijven hangen, dus daar ook nie veel last van
5. gvd stoppe mee zage over het weer, het zal wel goe zijn![]()

666-Damarus-666 zei:Ik denk dat we wel vrij zeker kunnen zijn dat het daar ferm gaat gieten. Op de nacht van donderdag naar vrijdag geven ze op sommige plaatsen meer dan 20l neerslag :') Kuuuuuut!
straks vertrekke & feesteCarrion zei:Gy hebt duidelijk nog nooit op de camping van groezrock gelegen![]()

666-Damarus-666 zei:Het enige 2 dingen dat ik enorm vervelend vind aan 3-4 dagen op een camping liggen is het feit dat ik me nooit is deftig kan wassen/naar het wc kan gaan en dat je die periode nooit is deftig kan eten.
Op het einde van een festival ben ik dan meestal ook volledig 'op'. Voor de rest amuseer ik mij altijd rot op die campings ^^
op die wc's op groez ga ik echt nie schijte, komt ge mee een ziekte thuis fzo 
als de boiler nie ontploft 

:')Carrion zei:k ga meestal gewoon naar de frituur dan in de buurt als het voor ne nummer 2 isop die wc's op groez ga ik echt nie schijte, komt ge mee een ziekte thuis fzo
Douche kunde daar toch welals de boiler nie ontploft
![]()

Fr3nzY zei::')
gelijk 2 jaar gelede, den brandweer da ons uit ons tent komt sleure omda we 2 meter van die brandende douches lage, echt zo van
Anyway, dit jaar wss niet op de camping door gebrek aan tent :')
Tgaat in den auto maffen worden voor mij..
