Leprechaun3, over bmth, das bullshit he, fat mike van nofx was ook bezig van high worden he
anyway
donderdag rond 8 uur daar aangekomen, wel tot 10 uur moeten wachten tot de camping open ging, ma rond 11 uur waren we helemaal geplaatst
op vrijdag, de ingang van het festival, 1 woord: kut, serieus, da ze da nog altijd niet doorhebben dat da systeem op gene zak trekt, amai ze
Campus toch kunnen gaan kijken, feesten van begin tot einde
Senses fail: aangenaam verrast, enorm veel energie, stuk beter dan 2 jaar geleden
Bring Me The Horizon: Goeie show, alleen jammer dat de originele gitarist ziek was denk ik aangezien er ne nieuwe stond is er maar 1 nummer van count your blessings, maar hebbe toch bewezen dat de nieuwe cd er staat live.
Op zaterdag:
Missery Signals even gaan bekijken, maar vond ze wa eentonig, hetzelfde telt voor Architects, zaalshows zijn stukken beter.
Rise against stond er gewoon, goede mengeling tussen nieuwe en oude nummers, energie van begin tot einde, enorm van genoten
NOFX: 1 woord: subliem, echt waar, ik had echt gedacht, bwa, zal wel redelijk worden, maar nee, fat mike die opkomt als sherlock holmes, en el heffe, coolste mexicaan ooit

Paar stevige oude nummers gelijk the brews, alleen spijtig da ze op het einde toch nie don't call me white gespeeld hebben
maar toch minpunten:
- Enorm veel kutmensen, totaal nie vriendelijk, zal mss aan het weer gelegen hebben
- Het echt KUT geluid op de core stage, B2B had beste geluid, main viel ook goed mee, ma core stage, echt ondermaats
- De ingang van het festival, zouden beter open doen, nee, om half 6 begint de eerste band en pas om 5 uur doen ze open