Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeromancer

Legacy Member
Ben ook gisteren geweest , 3 kwartier zitten aanschuiven aan de ingang , daardoor al een band gemist die ik wilde zien. Lol Wat wel een + punt was is dat door dat het zo hellemaal in et rond liep aan de ingang hebben ze mij en mijn vriendin een 2 dagen bandje gegeven indeplaats van enkel vrijdag :p kan dus als ik wilde vandaag terug gaan gratis. Maar buiten rise against vin ik et gene vette vandaag , dusja.

Frey

Legacy Member
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom de Streetdogs nog altij geen later uur heeft gekregen terwijl ze elk jaar ze komen de lappe van de tent spelen? :wtf:

Twas weer bon ^^ juist terug van combi, na Rise Against vertrokken aangezien het daar al te druk was (vrij kut, had nog teveel energie, té druk bij RA om nog maar uw arm in de lucht te kunne steken, niet verder geraakt dan de PA.., en WOJ & Backfire zijn nu gwn men ding niet)

Back 2 Basic was wel vet heerlijk (ook knap wat Billy The Kill daar heeft gedaan, was aangenaam verrast).
Laat de kindjes op Groezforum maar klagen over de prijsverhoging, die B2B tent is het wel waard!

Cryp

Legacy Member
Ik ben niet geweest niet veel bands die mij aanstonden
maar eeft iemand Mad Sin gezien zoja goed ?

darkskater14

Legacy Member
Was een geslaagde editie
En idd, sjiek van Billy The Kill
Heb me daar echt hard geamuseerd , binnen 2 weken nog is gaan zien ;-)

nixie

Legacy Member
lilpunk zei:
True Colors

'nuff said

die waren inderdaad NIIIICE

darkskater14 zei:
Was een geslaagde editie
En idd, sjiek van Billy The Kill
Heb me daar echt hard geamuseerd , binnen 2 weken nog is gaan zien ;-)

WALL OF DEATH!!!!!

Fr3nzY zei:
Twas weer bon ^^ juist terug van combi, na Rise Against vertrokken aangezien het daar al te druk was (vrij kut, had nog teveel energie, té druk bij RA om nog maar uw arm in de lucht te kunne steken, niet verder geraakt dan de PA.., en WOJ & Backfire zijn nu gwn men ding niet)

Back 2 Basic was wel vet heerlijk (ook knap wat Billy The Kill daar heeft gedaan, was aangenaam verrast).
Laat de kindjes op Groezforum maar klagen over de prijsverhoging, die B2B tent is het wel waard!

ik stond vrij vooraan int begin, toen het begon doorgestoken naar 2de-3de rij en dan echt moeten vechten om ni op de grond te gaan. na 4-6 nummers mij echt een weg naar de zijkant moeten banen omda mijn borstkas gewoon geplet was. 1 keer op mijn bek gegaan samen met nog nen andere maar GOD THANKS da er paar rond ons kwamen staan om iedereen tegen te houden...

Back 2 Basic was echt een vet concept. Daarvoor alleen al wil ik volgend jaar terug.



vandaag ben ik wel geraadbraakt

Just me

Legacy Member
weet er iemand waar je kan vinden welke dj er gisteren aan het draaien was in da tentje naast de back2basic?

Carrion

Legacy Member
Leprechaun3, over bmth, das bullshit he, fat mike van nofx was ook bezig van high worden he

anyway

donderdag rond 8 uur daar aangekomen, wel tot 10 uur moeten wachten tot de camping open ging, ma rond 11 uur waren we helemaal geplaatst

op vrijdag, de ingang van het festival, 1 woord: kut, serieus, da ze da nog altijd niet doorhebben dat da systeem op gene zak trekt, amai ze

Campus toch kunnen gaan kijken, feesten van begin tot einde

Senses fail: aangenaam verrast, enorm veel energie, stuk beter dan 2 jaar geleden

Bring Me The Horizon: Goeie show, alleen jammer dat de originele gitarist ziek was denk ik aangezien er ne nieuwe stond is er maar 1 nummer van count your blessings, maar hebbe toch bewezen dat de nieuwe cd er staat live.

Op zaterdag:

Missery Signals even gaan bekijken, maar vond ze wa eentonig, hetzelfde telt voor Architects, zaalshows zijn stukken beter.

Rise against stond er gewoon, goede mengeling tussen nieuwe en oude nummers, energie van begin tot einde, enorm van genoten

NOFX: 1 woord: subliem, echt waar, ik had echt gedacht, bwa, zal wel redelijk worden, maar nee, fat mike die opkomt als sherlock holmes, en el heffe, coolste mexicaan ooit :p Paar stevige oude nummers gelijk the brews, alleen spijtig da ze op het einde toch nie don't call me white gespeeld hebben


maar toch minpunten:

- Enorm veel kutmensen, totaal nie vriendelijk, zal mss aan het weer gelegen hebben
- Het echt KUT geluid op de core stage, B2B had beste geluid, main viel ook goed mee, ma core stage, echt ondermaats
- De ingang van het festival, zouden beter open doen, nee, om half 6 begint de eerste band en pas om 5 uur doen ze open

nixie

Legacy Member
net ontdekt dat ik ook een combi bandje heb gehad ipv enkel voor de zaterdag ^^

Carrion

Legacy Member
NiXiE zei:
net ontdekt dat ik ook een combi bandje heb gehad ipv enkel voor de zaterdag ^^

bandjes die ge op zaterdag krijgt zijn altijd dezelfde als die mensen met een combi krijgen

Johnny Sniper

Legacy Member
Hoogtepunten voor mij waren wel senses fail en taking back sunday, twas echt zalig om daar vooraan te staan.

Underoath kende ik niet maar tviel wel mee vond ik. Thursday was ook nog goed.

BFMV wou ik gewoon eens zien om gezien te hebben, in het begin was ik aangenaam verrast, maar na een tijdje was het iets teveel hetzelfde. Die wall of death was wel eens leuk.

Comeback kid was ook vet, voor den eerste keer gecrowdsurft :p

The Get Up Kids waren ook goed, jammer dak maar een paar liedjes kende, en de rest van het publiek precies ook, twas nogal kalm :)

Rise Against kende ik jammer genoeg ook nie zoveel van, maar die waren wel goed.

NOFX was ook goed natuurlijk, en grappig.


Zeker al mijn beste festival tot nu toe, enige minpunten waren het lang aanschuiven de eerste dag (voor camping én de weide, campus gemist daardoor :/).

Pluspunten: propere wc's op de weide, en da hoekje waar ge gratis elektriciteit had waar alle emo's hun haar stonden te stijlen :')

6stwb

Legacy Member
ben vooral naar main stage geweest. streetdogs, living end, aquabats,... alles heel goed maar toch niet te vergelijken met rise against en nofx. vond ze alletwee machtig. Nofx nog iet beter dan rise agaist maja komt wss omdak rise against al zoveel gezien heb en nofx nog nooit. twas echt weer geslaagt.

en de camping was zalig. ok irritante mensen, ok vuile wc's,... ma der gaat echt niks boven een fris pintje te drinke bij u vriende aan u tent. zker met zo goe weer als zaterdag. tis ni de beste groez dak al heb meegemaakt ma ben echt wel blij dak zen geweest.

darkskater14

Legacy Member
NiXiE zei:
die waren inderdaad NIIIICE



WALL OF DEATH!!!!!



ik stond vrij vooraan int begin, toen het begon doorgestoken naar 2de-3de rij en dan echt moeten vechten om ni op de grond te gaan. na 4-6 nummers mij echt een weg naar de zijkant moeten banen omda mijn borstkas gewoon geplet was. 1 keer op mijn bek gegaan samen met nog nen andere maar GOD THANKS da er paar rond ons kwamen staan om iedereen tegen te houden...

Back 2 Basic was echt een vet concept. Daarvoor alleen al wil ik volgend jaar terug.



vandaag ben ik wel geraadbraakt
Idd , was echt blij bij die Wall of Death , da ze die hebbe gedaan xD

BlackOccult

Legacy Member
Ik heb ook twee geslaagde dagen achter de rug. ^^
Rise Against was veruit de beste band die ik gezien heb, ik vond ze véél beter dan twee jaar geleden. Kheb vele nummers luidkeels zitten meezingen. \o/
Twas daar echt enorm druk, maarja, was te verwachten denk ik. Ook Billy The Kill verraste me aangenaam, een vriendin van me is na hun optreden nog een CD gaan kopen (en ik een t-shirt van RA).
Mid Air Collision (de band van VJ Niko van Jim TV) vond ik ook niet slecht (en diene blonde bassist mocht er ook gerust zijn :unsure:).
Vrijdag waren het vooral Innerpartysystem, Senses Fail en Bullet For My Valentine die ik ok vond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan