Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorryfreak zei:Khoop het ook. Mja, vorig jaar was dat begin mei tegenover nu half april.
In ieder geval, kheb mijn ticket op zak.

Carrion zei:bwa, 2 jaar of 3 jaar geleden was het ook midden april, toen het 15 jaar groez was dacht ik, en toen was het door de dag wel goed, wel enorm koud 's nachts, ma da is goe om uw bier koel te houde![]()
hoe doen jullie da eigenlijk, want gewoon koelbox mee paar elementen in werkte ook nie hard vorig jaar, kan ook aan het weer gelegen hebben natuurlijk![]()

Punkrock zei:ja...3 jaar gelede dacht ek.. zeeeeeeer koud snachts... slapen mé 2 paar kouse aan en er lag zelfs ijs op die toitoi wckes![]()
Carrion zei:nog iemand die op donderdag al naar de camping gaat?
reavX zei:slapen me sokken is zowa het slechtste waje kan doen