Fré_
Legacy Member
Carrion zei:welke schmink bands staan der dan op -_-
de vrijdag is 90% vd bands schmink bands..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:welke schmink bands staan der dan op -_-
Carrion zei:lol, wa is daar schmink band aan behalve da het 90% screamo is fzo?


Carrion zei:nja, ieder genre heeft zowa z'n eigen kleding stijl he, van die echte hardcore kereltjes lopen rond met brede sport shortjes, kort afgeschoren haar & new era pet, deathcore & hardcore metal wa strakkere broek, band shirt of kleurig spul van drop dead & dead serious and een frou, punk gewoon wa ge kunt vinden en der wa slordig bij lope
en black metal... nuja, daar gaan we over zwijgen![]()

) en meestal korte broek en mn vans sloefen en da ist... gewoon kort haar me niks in, geen frou... maar zoals ge zij...ieder zijn manier van hoe em overkomt..
:applause:Punkrock zei:ik ben voor metalcore , deathcore en ik loop er zo niet bij ze
wel een bandshirt(offcourse) en meestal korte broek en mn vans sloefen en da ist... gewoon kort haar me niks in, geen frou... maar zoals ge zij...ieder zijn manier van hoe em overkomt..
ik stoor er mij allesinds ni aan:applause:
ma stel nu da gy naar rap (
) had geluisterd, had gy nu wss nie die vans sloefkes aan he
zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert 
Carrion zei:k zeg ook nie da iedereen da doet hema stel nu da gy naar rap (
) had geluisterd, had gy nu wss nie die vans sloefkes aan he
zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert
![]()

... da ge dan ni ga rondlope me een shirtje op met de naam van een deathcore band 


Carrion zei:zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert![]()
uiteindelijk houde we nog altijd van zo goed als dezelfde muziek ginds xdGenkenaar zei:Als ze nu nog eens een band als Suicide Silence (vorig jaar) zouden hebben, dan zou ik gaan.
Ik had echt gehoopt op een band als Carnifex (damn hoe vet waren die op Never Say Die, spijtig dat ze maar 15 minuten gespeeld hebben) ofzo.
Maar zoals het affiche er nu uitziet ga ik waarschijnlijk vrijdag gaan gewoon om te gaan voor de sfeer en omdat ik dan niet de hele dag daar moet rondlopen en omdat ik vroeger gek was van Poison The Well.
En die discussie hierboven: laat gewoon iedereen zijn hoe die wilt zijn, waarom u daarin opjagen? Oogkleppen opzetten.

Carrion zei:nja, ieder genre heeft zowa z'n eigen kleding stijl he, van die echte hardcore kereltjes lopen rond met brede sport shortjes, kort afgeschoren haar & new era pet, deathcore & hardcore metal wa strakkere broek, band shirt of kleurig spul van drop dead & dead serious and een frou, punk gewoon wa ge kunt vinden en der wa slordig bij lope
en black metal... nuja, daar gaan we over zwijgen![]()
Alcoholic Punk zei:En tis allemaal even belachelijk want merendeel draagt het niet omdat ze het echt graag zien maar om er bij te horen.
lotti zei:Carrion, stop met deze thread te bespammen.
