Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
lol, wa is daar schmink band aan behalve da het 90% screamo is fzo?

Fré_

Legacy Member
Carrion zei:
lol, wa is daar schmink band aan behalve da het 90% screamo is fzo?

as ge bands gelijk bring me the horizon en escape the fate opt podium ziet komen ga je da wel snappen ; )

Carrion

Legacy Member
k heb bmth al 2 keer gezien in de mod, daar is niks schmink aan, omg een tightpants & frou, schmink band!!! wa ne bullshit, ok, etf ziet er wa extreem uit, ma zo kunde in elk muziek genre gaan zoeken he

Alcoholic Punk

Legacy Member
Tuurlijk alleen tvalt mij helaas serieus op dat het in dat genre meer en meer begint te draaien rond allemaal naar dezelfde coiffeur gaan, in uw zusters kleren kruipen, houthakkershemdje en ohja dan daarna eens de muziek.

Je hebt er in ieder genre waarbij het imago blijkbaar belangrijker is dan den inhoud, alleen bij het ene wa meer dan het andere.

Ronnie86

Legacy Member
heb bmth ook al een paar keer gezien... vind ze wel sava...who cares what the look like :)

Carrion

Legacy Member
nja, ieder genre heeft zowa z'n eigen kleding stijl he, van die echte hardcore kereltjes lopen rond met brede sport shortjes, kort afgeschoren haar & new era pet, deathcore & hardcore metal wa strakkere broek, band shirt of kleurig spul van drop dead & dead serious and een frou, punk gewoon wa ge kunt vinden en der wa slordig bij lope :p

en black metal... nuja, daar gaan we over zwijgen :p

Ronnie86

Legacy Member
Carrion zei:
nja, ieder genre heeft zowa z'n eigen kleding stijl he, van die echte hardcore kereltjes lopen rond met brede sport shortjes, kort afgeschoren haar & new era pet, deathcore & hardcore metal wa strakkere broek, band shirt of kleurig spul van drop dead & dead serious and een frou, punk gewoon wa ge kunt vinden en der wa slordig bij lope :p

en black metal... nuja, daar gaan we over zwijgen :p

ik ben voor metalcore , deathcore en ik loop er zo niet bij ze :)

wel een bandshirt(offcourse :) ) en meestal korte broek en mn vans sloefen en da ist... gewoon kort haar me niks in, geen frou... maar zoals ge zij...ieder zijn manier van hoe em overkomt..

ik stoor er mij allesinds ni aan :):applause:

Carrion

Legacy Member
Punkrock zei:
ik ben voor metalcore , deathcore en ik loop er zo niet bij ze :)

wel een bandshirt(offcourse :) ) en meestal korte broek en mn vans sloefen en da ist... gewoon kort haar me niks in, geen frou... maar zoals ge zij...ieder zijn manier van hoe em overkomt..

ik stoor er mij allesinds ni aan :):applause:

k zeg ook nie da iedereen da doet he :p ma stel nu da gy naar rap ( :puke: ) had geluisterd, had gy nu wss nie die vans sloefkes aan he :p zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert :p

Ronnie86

Legacy Member
Carrion zei:
k zeg ook nie da iedereen da doet he :p ma stel nu da gy naar rap ( :puke: ) had geluisterd, had gy nu wss nie die vans sloefkes aan he :p zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert :p

tuurlijk hebt ge gelijk! 100%:bow:

voor een stuk zijn we beinvloed(door vb bands die zulke dingen dragen, piercings , tatts,...)
... ma tis natuurlijk wel logisch da als ge naar Rap luisterd (dont do it kids:naughty:) ... da ge dan ni ga rondlope me een shirtje op met de naam van een deathcore band :)

ma goe , we dwalen af van het groezrock topic :D:p

Carrion

Legacy Member
nog 1 maand :p en dan weer 2 dage zuipe tege de sterre omhoog, hoop da het zeker weer wordt gelijk vandaag, minstens :p

Fré_

Legacy Member
Carrion zei:
zonder da ge het weet laat ge u toch altijd een stuk beïnvloeden door de muziek waar ge hene luistert :p

juist, maar daarom moet niet iedereen zijn haar tzelfde kleuren (tfeit da ze da kleuren alleen al), dezelfde spannende broekjes willen dragen en wa nog allemaal.

das gwn vragen om uitgelachen te worden imo

Carrion

Legacy Member
bwa, waarom is het zo raar da ne jong z'n haar zwart verft of als een meiske haar haar verft? Een meiske draagt toch ook broeken...

Waarom moete alle rappers broeken dragen die 2x zo breed zijn als zijzelf, waarom moeten zwarte metal jongens hun gezicht schminke met mama's poederdoos? zo kunde bezig blijven he :p uiteindelijk houde we nog altijd van zo goed als dezelfde muziek ginds xd

* kan nie wachten om te feeste met zatte duitsers

Genkenaar

Legacy Member
Als ze nu nog eens een band als Suicide Silence (vorig jaar) zouden hebben, dan zou ik gaan.
Ik had echt gehoopt op een band als Carnifex (damn hoe vet waren die op Never Say Die, spijtig dat ze maar 15 minuten gespeeld hebben) ofzo.

Maar zoals het affiche er nu uitziet ga ik waarschijnlijk vrijdag gaan gewoon om te gaan voor de sfeer en omdat ik dan niet de hele dag daar moet rondlopen en omdat ik vroeger gek was van Poison The Well.

En die discussie hierboven: laat gewoon iedereen zijn hoe die wilt zijn, waarom u daarin opjagen? Oogkleppen opzetten.

Carrion

Legacy Member
Genkenaar zei:
Als ze nu nog eens een band als Suicide Silence (vorig jaar) zouden hebben, dan zou ik gaan.
Ik had echt gehoopt op een band als Carnifex (damn hoe vet waren die op Never Say Die, spijtig dat ze maar 15 minuten gespeeld hebben) ofzo.

Maar zoals het affiche er nu uitziet ga ik waarschijnlijk vrijdag gaan gewoon om te gaan voor de sfeer en omdat ik dan niet de hele dag daar moet rondlopen en omdat ik vroeger gek was van Poison The Well.

En die discussie hierboven: laat gewoon iedereen zijn hoe die wilt zijn, waarom u daarin opjagen? Oogkleppen opzetten.

Ik jaag meneige der nie in op :p

en suicide silence was vorig jaar inderdaad vetjes, maar volgens mij heeft carnifex toch een goed half uur gespeeld op never say die tour (hoe vet was pwd wel nie)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Carrion zei:
nja, ieder genre heeft zowa z'n eigen kleding stijl he, van die echte hardcore kereltjes lopen rond met brede sport shortjes, kort afgeschoren haar & new era pet, deathcore & hardcore metal wa strakkere broek, band shirt of kleurig spul van drop dead & dead serious and een frou, punk gewoon wa ge kunt vinden en der wa slordig bij lope :p

en black metal... nuja, daar gaan we over zwijgen :p

En tis allemaal even belachelijk want merendeel draagt het niet omdat ze het echt graag zien maar om er bij te horen.

Carrion

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
En tis allemaal even belachelijk want merendeel draagt het niet omdat ze het echt graag zien maar om er bij te horen.

tja, zo hebde der in elke stijl rondlopen he...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan