BlackOccult
Legacy Member
Aaaaaaaaah! 
Ik had al spijt dat ik hun moest missen in februari. Nu enkel hopen dat ze beter zijn als 2 jaar geleden op Groez.

"Rise against op Groezrock '09 ?" geschreven door SilentAlarm op 21:06 op 07-01-2009
Als we de myspace agenda van Rise Against mogen geloven wel!
“Apr 19 2009 – Groezrock Festival – Meerhout”
MySpace.com - Rise Against - Chicago - Punk / Hardcore / Rock - www.myspace.com/riseagainst
Ik had al spijt dat ik hun moest missen in februari. Nu enkel hopen dat ze beter zijn als 2 jaar geleden op Groez.

ad:
nee laat maar.

