Archief - Groezrock 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fré_

Legacy Member
Pff , een jaar of 2/3 geleden zou Rise Against dé reden geweest zijn voor mij om te gaan. The Unraveling en Revolutions Per Minute zijn nog altijd 2 van mn all time favoriete albums. Dat album daarna, (met Give It All en The First Drop, kan nu nie op de titel komen) vond ik ook nog goed, maar sinds the Sufferer and the Witness ist toch da nie meer.

Mja als ik ga, ga ik ze zeker checken en hopen op oude nummers.

BlackOccult

Legacy Member
Nja, is een kwestie van smaak denk ik. Ik heb ook zowel oude als nieuwe nummers (alle albums in feite) en ik vond de laatste nieuwe, Appeal to Reason, ook wennen. Maar na enkele luisterbeurten vond ik die ook nog best wel goed. ^^

6stwb

Legacy Member
Ik ben gisteren mijn ticket gaan halen van rise against in den ab. Ik vind alle cd's van hun echt goed. kheb ze al zoveel gezien en kvond ze elke keer zalig. dus voor mij mogen ze zeker komen:love:

Rubmifer

Legacy Member
een hele hoop nieuwe namen, waaronder dus ook rise against.
De ticketprijzen blijven maar verhogen. 88€ voor vrijdag en zaterdag incl camping :sad:

6stwb

Legacy Member
rubmifer zei:
een hele hoop nieuwe namen, waaronder dus ook rise against.
De ticketprijzen blijven maar verhogen. 88€ voor vrijdag en zaterdag incl camping :sad:

idd de ticketprijzen liggen heel hoog. maarja met nofx op de affiche kunnen ze veel permiteren e. Veel mensen willen die eens gezien hebben (zoals ik). Ik vind senses fail en rise against toch een mooie toevoeging. aluwel ik toch senses fail ni ga zien wat kga alleen zaterdag

S.conceiçao7

Legacy Member
waarom staat er fr: 40/45 €
sat: 58/65 € ?

wa is da eerste en het 2de bedrag juist? voorverkoop / aan de deur allicht?


ik ga allicht enkel zaterdag, dus bullet fmv laten schieten (heb ze vorig jaar gezien, dusja veel nieuwe nummers ga ik nie moeten verwachten allicht..)
trouwens vrijdag is eerder zo'n emo / kiddie day : senses fail, escape the fate, taking back sunday :wtf: nee laat maar.

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
trouwens vrijdag is eerder zo'n emo / kiddie day : senses fail, escape the fate, taking back sunday :wtf: nee laat maar.

Dat is al jaren zo dat vrijdag meer 'emo' (tussen haakjes, aangezien ik het weiger emo te noemen) geprogrameerd staat.

6stwb

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
waarom staat er fr: 40/45 €
sat: 58/65 € ?

wa is da eerste en het 2de bedrag juist? voorverkoop / aan de deur allicht?.

ja idd voorverkoop en aan de kassa. en voor mij kan emo al lang niks meer schelen. ze noemen zoveel emo tegenwoodig. ik luister gwn naar wa ik goe vind. en als da nu toevallig emo muziek is. ja ok dan ist zo e. kga daardoor ni in mijn armen snijde.:lol:

S.conceiçao7

Legacy Member
weet er iemand of er de zaterdag eigelijk veel rockbands tussen zitten?

allé, mn maat hoort eigelijk nie graag metal en hardcore, dusja het enige da hem allicht ga anstaan is RA en heel mss NOFX... (punk)rock is eerder wel zijn smaak .

Bart Religion

Legacy Member
Zwakste line-up ooit tot nu toe. Alleen NOFX & The Get Up Kids boeien mij. H2O is ook nog cava.

6stwb

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
weet er iemand of er de zaterdag eigelijk veel rockbands tussen zitten?

allé, mn maat hoort eigelijk nie graag metal en hardcore, dusja het enige da hem allicht ga anstaan is RA en heel mss NOFX... (punk)rock is eerder wel zijn smaak .

streetdogs is nogal rockig

Fré_

Legacy Member
3 stages dit jaar blijkbaar ?

Is er iemand die weet of die 3e stage ook met hekkens en een paar meter tussen publiek en band is ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan