Jaws
Legacy Member
man als ge zo'ne technolover bent dan hebde die compilatiecd juist ni nodig want dan hebde al de platen dat ge wilt al apart, die compilatiecd is bedoelt voor de niet absolute freaks die ook wel eens wat techno willen horen, doe toch ni zo alsof dat die cd alleen ma van de pure technoliefhebbers isBastaspast zei:nee Fluff, verkeerd, de manier die jij beschrijff is de verkeerde om er mee bezig te zijn. Jij ziet het concept waarin die 25 full classics cd uitkomt verkeerd. Die platen zijn juist gekozen door Technokenners, Technolovers om een mooie beeldschets te maken van platen die veel over de origine en het gevoel van techno blootgeven, het zijn platen door en voor technoliefhebbers. Als non-technoliefhebbers die muziek dan kopen, en er in feite ni veel boodschap aan hebbe, dan is dat verkeerd, of net zoals je zei in vorige topic dat je je schaamde voor het in handen hebben van bepaalde platen, als je dan nog bovendien op plaatsen draait waar mensen kunnen vragen, draai eens wa techno ? dan ist ni eens techno da ze vrage , en dat zijn de vekeerde plaatsen, een echte DJ, NO REQUESTS ... een echte dj koopt alleen waar hij achter staat, niet om de allround party animal dj uit te hangen die overal wilt goedoen ... ik ben van het principe: don't like my music, then get the f*cking hell out of here ... soit ...
daarnaast ben ik het er wel mee eens dat ge gewoon u eigen goesting draait en niet op requests reageert, alhoewel u eigen goesting wel een beetje relatief is, op een jump feesje zal een dj die jump en hardcore draait wss vooral jump draaien ook al heeft hij meer goesting in hardcore


). Imo moogt ge nooit vergeten dj's <=> muzikanten.

)