TRFluffy
Legacy Member
ik woon in sint amandsberg, nie ver van u, voor mijn part moogt ge ook wel es afkomen om es te testen of da u wa ligt da draaien (nuja, ge kent anderen ier veel beter
)
Ik heb ier ook weinig plaats, en int eerste stond m'n dj tafel bena int midden van m'n kamer. Nu ist al veel beter maar nog steeds een probleem in die zin dat mijn bed bena tegen m'n kleerkast geplakt staat waardoor ik daar ver niemer tussen kan om deftig aan mijn kast te kunnen
't is zoeken. En soms kiezen tussen de pest en de cholera lijk da ze zeggen.
heb je al dj software geprobeerd om es de feel te krijgen?
@ eagle: niemand weet hoe luid haar speakers gaan gaan eh
(doordenkertje)
)Ik heb ier ook weinig plaats, en int eerste stond m'n dj tafel bena int midden van m'n kamer. Nu ist al veel beter maar nog steeds een probleem in die zin dat mijn bed bena tegen m'n kleerkast geplakt staat waardoor ik daar ver niemer tussen kan om deftig aan mijn kast te kunnen
't is zoeken. En soms kiezen tussen de pest en de cholera lijk da ze zeggen. heb je al dj software geprobeerd om es de feel te krijgen?
@ eagle: niemand weet hoe luid haar speakers gaan gaan eh

(doordenkertje)
scary!


en der zijn er hier genoeg op dees forum die dat kunnen beamen imo