Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pana

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Maarja, iedereen altijd maar kakken op minimal en zagen dat techno dood is, dusja, dan zouden de meeste het wel goed moeten gevonden hebben :D


Zeer zeker :D

NinjaTune

Legacy Member
Ik heb eigenlijk enkel jack'm en sabe kunnen checken, wat een zeer leuke set was!

In't vervolg idd beter via ustream werken. Want anders wordt het wat omslachtig allemaal. Want ik wou es eerder intunen ook, en toen werkte de link gewoon helemaal niet. Ook nog es extra een plugin installeren om video te checken, is allemaal niet zo uitnodigend voor sommigen denk ik.

TRFluffy

Legacy Member
Geachte,

Aangezien Rootspirit niet langer commercieel actief is, zal uw domein (djthefluff.be) niet verlengd worden.

Gelieze de transfer zo spoedig mogelijk aan te vragen bij een andere DNS.be agent. djthefluff.be zal in quarantaine komen te staan op 17/01/2010.

Onze excuses voor het ongemak.

--
Kind regards,
Yeri Tiete
Rootspirit.com

meen daar toch uit op te maken da ze stoppen? :)

Mike_D

Legacy Member
Ze willen jou gewoon niet meer hebben man :p

Het lijkt er idd wel op dat ze dan stoppen :)

Progrezz

Legacy Member
Weet je, de radio hoeft helemaal niet te verdwijnen. We zullen eens zien om een ustream kanaal op te stellen, dan kan iedereen daar gewoon lekker inloggen en plaatjes draaien. Kan zelfs nog leuk worden :D


Zou een 9lives radio mogelijk zijn? Of gaan ze daar om legale redenen niet zo happig om zijn?

lenvin

Legacy Member
Dat zou idd wel SUPERNICE zijn een 9Livesradio!
Ik wil zeker een DJ worden van die radio dan :D

JackM

Legacy Member
Tof idee, dan heb ek mss es meer luisteraars dan gewoon op tspirit :p

Desperatozz

Legacy Member
zullen er ns werk van moeten maken :)
zal er ns achter horen of dat wat de naam betreft tot de opties behoort!

Dj-Marinus

Legacy Member
Nou mensen, het is zeker niet m'n beste video ooit :p heb ook niet zo veel opgenomen. Maar heb er toch nog wat van kunnen maken. Hier een kleine video van op de rush.

24 H Dj Rush Aftermovie

Enjoy!

Mike_D

Legacy Member
Ik wil geen spel bederver zijn dat t-spirit zo goed als dood is dat is mijn bekend.

Ik denk alleen niet dat je met ustream meer luisteraars gaat krijgen als dj’s maar komen draaien als ze een keer zin hebben voor de luisteraars is het wel zo prettig dat ze op vasten tijden weten waneer hun favoriete dj draait dus vaste tijden.

Ik denk ook dat er niemand zit te wachten op de zoveelste dj mix stream als je naar de kanalen kijkt op de kanalen van usstream hebben hun een meer journalistieke in houd en niet alle kanalen hebben een hoog luister aantal.
Het is ook nog eens zo dat als iemand zijn favorieten dj wil horen hij wel een mix van hem download en beluistert waneer het hem uit komt we hebben het immers allemaal vrij druk.

Maar ja mijn zegen hebben jullie en wie weet kom ik ook nog wel wat schijfkes draaien :)

X1RON

Legacy Member
Btw, nog eens 3 hoeratjes voor .ex3 om een uurtje te wisselen met mij. Mijn excuses omdat ik perongeluk de kabel van zn mixer had uitgetrokken, en te laat door had dat hij wegging waardoor ik hem niet heb kunnen trakteren! Volgende keer 3 pintjes van mij :$!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan