Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartel

Legacy Member
Ja jongens...

T gaat toch nog ffkes duren vrees ik...
Dat knippen is echt niet eenvoudig.
En dan moet ik het ook nog gaan uppen!

MAAR: ik beloof dat eind deze week (lees: zondagavond) alles geknipt en geüpload is!

Bartel

Legacy Member
Toch nog even vermelden dat dees keer de deadline wel gehaald wordt! ^^

Heb vandaag EINDELIJK alle data kunnen recupereren!
13,3 gig --> 3,03 gig!

Juist ook alles beluisterd, gezocht en genoteerd waar de volgende dj overnam.
Sewes dan cue fileke maken, laten splitten, paar parts terug joinen. En dan morgen laten uppen!

Iemand die zijn setje ECHT NIET online wilt hebben staan? :)

PsYchO.p2

Legacy Member
Bartel zei:
Toch nog even vermelden dat dees keer de deadline wel gehaald wordt! ^^

Heb vandaag EINDELIJK alle data kunnen recupereren!
13,3 gig --> 3,03 gig!

Juist ook alles beluisterd, gezocht en genoteerd waar de volgende dj overnam.
Sewes dan cue fileke maken, laten splitten, paar parts terug joinen. En dan morgen laten uppen!

Iemand die zijn setje ECHT NIET online wilt hebben staan? :)
:applause:

Bartel

Legacy Member
Foor(um)wijve!

Binnen 10 min begint het uploaden!
Verwacht hier morgenvroeg dus maar een linkskeeuh!

Dj-Marinus

Legacy Member
lkkr bezig Bartel,

Voor de mensen die niet kunnen wachten maar vanavond toch nog wat muziek willen horen. Ik ben morgen jarig en speciaal daar voor vanavond een lange set op T-Spirit Radio. Ik begin rond 19:00 tot........

Hier de links om te luisteren/kijken..

Player in Internet Explorer (werkt ook alleen in internet explorer):
(vanboven accepteren, installeren & refreshen (F5))
Audio stream: Audio Stream In Internet Explorer
Video stream: Video Stream In Internet Explorer


Winamp
Audio stream: http://www.t-spirit.nl:8000/listen.pls
Video stream: http://www.xplose.be:7500/listen.pls


Windows Media Player
Audio stream: http://www.t-spirit.nl/v3/listen/listen.asx

ChrisRiley

Legacy Member
Bartel zei:
Foor(um)wijve!

Binnen 10 min begint het uploaden!
Verwacht hier morgenvroeg dus maar een linkskeeuh!

Zie ik daar nu plots een setje verschijnen op de ftp? Mooi zo! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan