Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bartel

Legacy Member
Beste 9lives vrienden Dit weekend is het zover en daar willen we jullie nog even voor een laatste keer aan herinneren. Nodig al je vrienden uit, zet de facebook pagina nog eens in de kijker, bel je groepies op,... Laat van je horen!! Wij hopen er dit jaar weer een geslaagde editie van te maken, hopelijk NOG beter dan voorheen. Aan iedereen die er jammerlijk niet bij kan zijn; tune zeker in op www.t-spirit.be
_________________________ |_/\___UURROOSTER___/\_|
18.00 - 19.00 : Glexx -- House 19.00 - 20.00 : Phill -- Techhouse / Progressive 20.00 - 21.30 : .ex3 -- Trance / Progressive 21.30 - 23.00 : Chris Riley -- Trance 23.00 - 00.30 : Progrezz -- Progressive 00.30 - 02.00 : Dura -- House 02.00 - 03.00 : Desperatozz -- House 03.00 - 04.30 : Letrab -- Commercial House 04.30 - 06.00 : Xeeder -- Electro/Trash/Fidget 06.00 - 07.30 : Marinus -- Alles wat er bestaat 07.30 - 08.30 : Kernshot -- Booty 08.30 - 10.00 : Ian Fox -- Harder Styles 10.00 - 12.00 : HUTSEPOT 12.00 - 13.30 : Addow -- Tech 13.30 - 14.30 : Dochy -- Trance 14.30 - 16.00 : Jay Melis -- House 16.00 - 18.00 : Sabe vs Jack'M-- Minimal​
_________________________ |_/\___NUTTIGE INFO___/\_|
De 24h rush zal in Vremde op gang gedraaid worden op zaterdag, 31 oktober om 18.00u en eindigen op zondag, 1 november om 18.00u. Locatie... Place2be in dit geval is:
KLJ Vremde Dorpsplaats 7 2531 VREMDE (Boechout)​
_Foto's: 1 | 2 | 3 _Bus: Lijn 14 (50min vanop Antwerpen Rooseveltplaats) (afstappen: Vremde KERK) _Trein: Station Boechout (vanuit Antwerpen of Lier bereikbaar) (we pikken jullie dan wel op aant station)

Voor degenen met de auto:
E313 in beide richtingen afgesloten tussen Massenhoven en Herentals-West van 30 oktober tot 3 november
De E313 autosnelweg wordt in beide richtingen afgesloten tussen Massenhoven en Herentals-West vanaf vrijdag 30 oktober om 21 uur tot dinsdag 3 november om 6 uur. Ook de oprit Massenhoven richting Hasselt en de oprit Herentals-West richting Antwerpen worden afgesloten. Het verkeer wordt aangeraden om de E313 te vermijden. Op langere afstand wordt het verkeer omgeleid via Brussel. Plaatselijk wordt het verkeer omgeleid via de N14, de N116 en de N13.​
_____________________ |_/\___CONCEPT___/\_|
De 9lives 24h rush is een initiatief opgericht vanuit T-Spirit radio en het voormalige Telenet Games Music forum. Het idee is om een elektronisch feestje te combineren met een gezellige meeting onder DJ's en muziekliefhebbers. Dit 24h durende superevent wordt volledig uitgezonden op T-Spirit radio. Op die manier trachten wij niet alleen menig luisteraars te vermaken, maar tevens een breed arsenaal aan muziekstijlen, zowel mainstream als underground, de huiskamer in te blazen. Luisteraars van vorige edities kunnen bevestigen dat ze hebben kunnen genieten van nieuwe genres en stromingen. Muziekstijlen variëren van diepe minimal tot snoeiharde techno, dromerige trance tot relaxe chillout, stevige jump tot oorverdovende hardcore, chillhouse tot electro, scheve combo's tot nachtelijke escapades...​


Internet Explorer:
(vanboven accepteren, installeren & refreshen (F5))
Audio stream: 9lives 24h Rush 2009 Audio Stream
Video stream: 9lives 24h Rush Video Stream

Winamp:
Audio stream: http://www.t-spirit.nl:8000/listen.pls
Video stream: http://www.xplose.be:7500/listen.pls

Windows Media Player:
Audio stream: http://www.t-spirit.nl/v3/listen/listen.asx

Je kan ook live met ons meevolgen op IRC:
| Chat - T-spirit.be/.nl 3.4.2
of #t-spirit @ Quakenet​

Bartel

Legacy Member
Llo allen!

Hier alle laatste regelingen! Vervoer bv :).

Even nog een quote van den egge himself:

Eagle` zei:
In da geval jerre mag kik mijn plokke weer pekke :) Swel slim gemarchandeerd een ander zennen roemel verkopen veur een wallarooke :s:s

JackM

Legacy Member
Kan er iemand zen gsmnr pm'en of in de openingspost zetten van wie we moeten contacteren voor ophaling aant station in boechout?

ChrisRiley

Legacy Member
Ik zal der normaal gezien tegen 18u zeker zijn. Als het verkeer wat meezit tenminste.

Komt er geen nieuwspost op de 9lives hoofdpagina?

Desperatozz

Legacy Member
ben er tegen 18.15 ofzo
ik vertrek om 17h , maar gezien die verkeerstroubles ... geen idee wat ik daarvan moet denken :)

XA4

Legacy Member
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn tegen 18u.
Maar ja, is moeilijk in te schatten met dat verkeer... :ironic: ;) :D

NinjaTune

Legacy Member
Jep schoon interview! Ik kon er niet bijzijn wegens een erg druk weekend, maar ik probeer zéker wat setjes mee te pikken waar mogelijk! doe da daar goe ;-)

Addow

Legacy Member
@ Bartel/Progrezz: Deuren gaan open om 16u zaterdag. Ik ben er dan ook als alles goed gaat.

Scheun interviewke ;) Kuch*kuch*kuch en wie is er indertijd op het idee van de 24h rush gekomen? haha :D

Aangezien ik nog steeds geen rijbewijs heb (zucht), kan ikzelf niet rijden. Ik wil eventueel wel instaan voor het vervoer (ken mijn weg wel), maar dan moet ik wel mensen hebben die heel eventjes taxi willen spelen. Het station van boechout is 5 minuutjes rijden. Ik wil dus wel mn nummer doorgeven.

XA4

Legacy Member
Er zullen wel auto's genoeg zijn om even te rijden zeker?
Is dus misschien geen slecht idee om jouw (Addow) nummer te geven. Op die manier wordt ook het rijden naar het station gegroepeerd en wordt er niet onnodig over-en-weer gereden.

XA4

Legacy Member
Desperatozz zei:
schone actiefoto ook ;)
ik heb geen idee wie die foto getrokken heeft (Xeeder?) maar is zeker een goede foto.
Maar toch ook even: pfff, show-man ;)

Op die foto met The Fluff lijkt het dan weer alsof er een geest aan het draaien is :)
Maar ja, zoals algemeen geweten, is stilstaan tijdens het draaien zeker niet het sterkste punt van The Fluff ;)
(ik sta ook ergens verdoken op die foto :p )

Sabe

Legacy Member
Ik ga er maar pas kunnen geraken om half 3 (doe men best om er vroeger te zijn) de zondag. Ik neem alvast mijn camera mee.

XA4

Legacy Member
Toch nog even melden dat Bartel en Progrezz (in samenwerking met Addow en nog enkele forumleden) alles weer netjes voor elkaar hebben gekregen.
Line-up was (op 1 wijziging na ofzo) onmiddellijk in orde, flyer (Xeeder) werd direct goedgekeurd, reclame kon tijdig gemaakt worden,... Well done! :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan