Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lenvin zei:Gaat er ook een playlist komen?
Ik ben jammer genoeg op scoutsweekend dus ik kan niet luisteren maar zou toch graag de nummer's weten die gedraaid worden zodat ik wat een idee heb wat ik gemist heb enzo ...

Progrezz zei:LOL? Je kan de mixjes achteraf beluisteren hoor. Je hoeft dus helemaal niets te missen. Daarbij is een mix niet persee goed omdat er een paar nummertjes inzitten die je kent :/ Het is maar dat je het weet![]()

djXeeder zei:Tracklists bedoel je dus, ik zal de mijne proberen bijhouden alleszins.




Natuurlijk een Adamson Line Array als monitor. We moesten maar eens de volgende Tiesto worden
KlikkedieklikklikProgrezz zei:320kbit draaien, maar dan wel opnemen in wav![]()
Het wordt sowieso opgenomen in lossless (AIFF, WAV,...), maar wordt dan achteraf gecomprimeerd naar lossy (mp3, m4a,...). Als je wil kunnen we natuurlijk je setje achteraf op een cd/dvd zetten en met de postduif naar jou versturen
Edit: Main output is voor de hoofd speakers, Booth uitgang voor de monitors en record/aux voor de opname. Mixer zit dus vol.

