Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lenvin

Legacy Member
Gaat er ook een playlist komen?
Ik ben jammer genoeg op scoutsweekend dus ik kan niet luisteren maar zou toch graag de nummer's weten die gedraaid worden zodat ik wat een idee heb wat ik gemist heb enzo ...

Progrezz

Legacy Member
lenvin zei:
Gaat er ook een playlist komen?
Ik ben jammer genoeg op scoutsweekend dus ik kan niet luisteren maar zou toch graag de nummer's weten die gedraaid worden zodat ik wat een idee heb wat ik gemist heb enzo ...

LOL? Je kan de mixjes achteraf beluisteren hoor. Je hoeft dus helemaal niets te missen. Daarbij is een mix niet persee goed omdat er een paar nummertjes inzitten die je kent :/ Het is maar dat je het weet ;)

lenvin

Legacy Member
Progrezz zei:
LOL? Je kan de mixjes achteraf beluisteren hoor. Je hoeft dus helemaal niets te missen. Daarbij is een mix niet persee goed omdat er een paar nummertjes inzitten die je kent :/ Het is maar dat je het weet ;)

Ja dat weet ik wel, maar zo leer ik misschien ook nog wat nummertjes kennen :D

djXeeder

Legacy Member
Tracklists bedoel je dus, ik zal de mijne proberen bijhouden alleszins ;).

PsYchO.p2

Legacy Member
Ik zal wss tegen 17u aankomen met de bus, de exacte uren moet ik nog eens opzoeken. :)

TRFluffy

Legacy Member
Aja, is er mogelijkheid van op een of andere manier mijn eigen laptop mijn eigen setje te laten opnemen? (is er nog een uitgang vrij?)

Ik zou'm in WAV formaat willen hebben... ALS dat mogelijk is uiteraard :) zou wel de max zijn :)

Desnoods op andere manier fzo :)

Sabe

Legacy Member
Inderdaad zou ook mijn laptop kunnen meenemen en mijn setje willen opnemen. Als het mogelijk is natuurlijk :)

Progrezz

Legacy Member
320kbit draaien, maar dan wel opnemen in wav :D :D

Het wordt sowieso opgenomen in lossless (AIFF, WAV,...), maar wordt dan achteraf gecomprimeerd naar lossy (mp3, m4a,...). Als je wil kunnen we natuurlijk je setje achteraf op een cd/dvd zetten en met de postduif naar jou versturen ;)

Edit: Main output is voor de hoofd speakers, Booth uitgang voor de monitors en record/aux voor de opname. Mixer zit dus vol.

Mike_D

Legacy Member
Beetje dom in mijn ogen alles van je dj mixer te pakken als je daar een mooie PA mixer met bussen hebt gekocht.
Dus kan je de opnamen van een bus 1 kunnen pakken en stream op bus 2 en de main boxen op de master van de PA mixer zo heb je over alles controle buiten de dj om en kan die gewoon rustig zijn ding doen ;)

Maar ja wie ben ik :p

Progrezz

Legacy Member
Ik ga niet alles meesleuren he Mike. Daarbij; hoe meer knopjes, hoe meer er verkeerd kan gaan. Vorig jaar merkte ik ook dat er 1 schuif van de EQ op de monitors volledig omhoog was geduwd. Resultaat is natuurlijk kutgeluid.

We gaan het gewoon simpel houden. Of zal ik een Midas X4 inhuren om het geluid af te mixen? :D Natuurlijk een Adamson Line Array als monitor. We moesten maar eens de volgende Tiesto worden :D Klikkedieklikklik

djXeeder

Legacy Member
Op m'n DJM-800 zijn er voldoende uitgangen (masters, booth, rec, ...) opnemen moet dus wel lukken met eigen laptop ook. Breng wel zelf een kabeltje mee (kinch > mini-jack)!

TRFluffy

Legacy Member
Progrezz zei:
320kbit draaien, maar dan wel opnemen in wav :D :D

Het wordt sowieso opgenomen in lossless (AIFF, WAV,...), maar wordt dan achteraf gecomprimeerd naar lossy (mp3, m4a,...). Als je wil kunnen we natuurlijk je setje achteraf op een cd/dvd zetten en met de postduif naar jou versturen ;)

Edit: Main output is voor de hoofd speakers, Booth uitgang voor de monitors en record/aux voor de opname. Mixer zit dus vol.

Was gewoon om 'm dan achteraf nog te kunnen bewerken (jingles en toestanden) en dan terug op te slaan zonder extra kwaliteitsverlies.

USB stick meenemen kan ik natuurlijk ook doen fzo alst via de opname/stream pc kan gedaan worden :)

Ma zal sowieso laptop en kabel meenemen, in case het wel gaat :)

ChrisRiley

Legacy Member
Kan ik daarbinnen ergens goed maffen? Want ik ben nog steeds niet volledig hersteld van mijn griep. En ik zie het niet echt zitten om in menne auto te maffen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan