ChrisRiley
Legacy Member
Dj-Marinus zei:Nou mensen, het is zeker niet m'n beste video ooitheb ook niet zo veel opgenomen. Maar heb er toch nog wat van kunnen maken. Hier een kleine video van op de rush.
24 H Dj Rush Aftermovie
Enjoy!
Heerlijk!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dj-Marinus zei:Nou mensen, het is zeker niet m'n beste video ooitheb ook niet zo veel opgenomen. Maar heb er toch nog wat van kunnen maken. Hier een kleine video van op de rush.
24 H Dj Rush Aftermovie
Enjoy!

_-X!rOn-_ zei:Bartel, al nieuws over de sletjes? =)


djXeeder zei:Streaming via ustream of iets dergelijks volgend jaar lijkt mij idd een leuk idee. Ik zou wel nog eens uitkijken naar of er geen andere alternatieven bestaan. Ik heb onlangs een setje uitgezonden via ustream, en aangezien dat een Amerikaanse website is durft dat al eens wat haperingen geven. De site was zelf even volledig gek aan het worden eigenlijk. Als we zoiets tijdens de rush tegenkomen hebben we dus wel een probleem. Geluidskwaliteit is natuurlijk ook veel lager dan wat we gewoon zijn. Ook is het niet eenvoudig om meerdere camera standpunten te gebruiken, aangezien je via een flash applicatie uitzend en die maar één enkele camera kan gebruiken.
We zullen die alles eens goed moeten bekijken denk ik. Ik wil wel eens opzoeken hoe we dit best aanpakken volgend jaar. Zodat gebruikers heel eenvoudig en zonder al teveel bottleneck de stream te pakken krijgen.

bugoff zei:Een WMP server is wat je zoekt, die deed het 2 jaar geleden perfect.
Dan zijn alle problemen ook opgelost, dan moet er maar iemand een flash app maken die en de video en de chat in elkaar kan integreren![]()

