Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mike_D

Legacy Member
idd TRFluffy :)

Een wav kan niet groter worden als 4 GB dat is een fysiek limiet van dat bestands type in Windows 32bit
Op een mac is wav nog steeds een wav dus nog steeds 4 GB limiet dus toch Windows 64bit gebruiken of je wave in stuken knippen tijdens het opnemen

Progrezz

Legacy Member
Mike_D zei:
idd TRFluffy :)

Een wav kan niet groter worden als 4 GB dat is een fysiek limiet van dat bestands type in Windows 32bit
Op een mac is wav nog steeds een wav dus nog steeds 4 GB limiet dus toch Windows 64bit gebruiken of je wave in stuken knippen tijdens het opnemen

Daarom zullen de meeste recorders alles opnemen in aiff of iets dergelijks ;)

lenvin

Legacy Member
Willen jullie nu zeggen dat we het niet gaan kunne herbeluisteren? :S

Progrezz

Legacy Member
Chill chill :D

Herbeluisteren? Jij was dus 1 van die enkele mensen die echt hebben geluisterd?

lenvin

Legacy Member
Neen eigenlijk niet
Ik was op scoutsweekend weet je nog?
Maarja hoe moet je het anders noemen?

Flipkikker

Legacy Member
Hoe zat het eigenlijk met het aantal luisteraars?

Ik heb de zaterdagnacht tot 5u 's ochtends geluisterd, maar zondag enkel snamiddags nog kunnen meepikken, de rest lag ik te slapen :p

Progrezz

Legacy Member
Cool

Geen reacties op de setjes / muziek??

Ikzelf vond de setjes van Glexx, exe, Real en Phill zaterdags heel leuk. We waren perfect begonnen, muziek was super. Na Real zijn setje probeerde ik in te pikken op zijn laatste plaat. De Tiesto remix van Silence, die natuurlijk veel te snel was voor mijn volgende plaatje :D Lekker diep gedraaid, daarna wel weer wat andere dingen. Vond het zelf wel leuk. Dat anderhalf uur ging supersnel voorbij. Dura zijn setje was ook leuk. Verder draaide Dochy ook best goed voor nog maar een half jaar bezig te zijn, niet 100% mijn smaak qua trance, maar kon er evenzeer van genieten. Jay Melis was bijna een spektakel met zijn faderfoxjes. Had niet verwacht zo leuke diepe progressive te horen. I like :D :D Addow zijn setje was ook leuk, iets rustiger, maar toch nog leuk om naar te luisteren.

Hop naar de volgende!!
Volgend jaar gaan we het streamen trouwens op een andere manier aanpakken. Niet meer via T-Spirit (die host stopt er mee), maar waarschijnlijk via een site als ustream.tv

Veel makkelijker voor de luisteraars. Je gaat naar de link en kijkt de stream in je browser scherm (werkt in elke browser, zolang je flashplayer hebt), ook kan je er meteen chatten, twitteren, delen op facebook en comments nalaten. Volgens mij kan je zelfs recorden, recht vanuit de site met video en alles erbij.

JackM

Legacy Member
De setjes die ik gehoord heb, een stukje hutsepot (vooral met marinus) was wel tof. De marinus is dan ook nogal eentje ne pee :p
Addow die goeie plaatjes speelde, dochy die voor wa afwisseling zorgde en jay melis die ook wel iets tof uit zen laptop schudde :p
Men setje samen met sabe vond ek ook wel tof. Den eerste keer dat ek met hem samenspeelde. Alleen was het niet echt heel minimaal.
Maarja, iedereen altijd maar kakken op minimal en zagen dat techno dood is, dusja, dan zouden de meeste het wel goed moeten gevonden hebben :D

Progrezz

Legacy Member
Jot, het viel best mee hoor. De eerste 4 en de laatste 4 nummertjes vond ik echt heel goed. Hetgeen er tussenin kwam iets minder, maar dat is ook een beetje smaak natuurlijk. Begin was lekker diep en vol. Het einde was gewoon puur geniale techno. Vond ik echt goed.

Mike_D

Legacy Member
Progrezz zei:
Hop naar de volgende!!
Volgend jaar gaan we het streamen trouwens op een andere manier aanpakken. Niet meer via T-Spirit (die host stopt er mee), maar waarschijnlijk via een site als ustream.tv

Dat jullie dat anders willen doen ok maar dat ik op deze manier er achter moet komen dat de hosting van t-spirit er mee stopt vind ik wel vreemd.
Kan je mijn vertellen waar jij die info vandaan hebt ?

Wand als dat zo is kan ik er net zo goed gelijk mee stopen zonden van mijn tijd om dan nog iets te doen voor t-spirit :s

Progrezz

Legacy Member
Fluff kreeg een mail dat rootspirit er mee gaat stoppen. Maar goed, we bespreken dat nog wel eens een keer. Nu even geen zin in :D

Wou gewoon even vermelden dat het volgend jaar een stuk interessanter zal zijn om te beluisteren. Want face it Mike, t-spirit is dood. Met de rush willen we wel nog verder.

lenvin

Legacy Member
Maar is er nu een mogelijkheid tot het beluisteren van de rush van dit jaar?
En natuurlijk ook met de tracklist erbij

EryciusPuteanus

Legacy Member
Zijn hier foto's van? Of een anderssoortig officieel verslagje?

PsYchO.p2

Legacy Member
Op facebook zijn er reeds verschillende mensen met foto's en video's, maar mss best even wachten tot dat we die ergens proberen te bundelen? :)

TRFluffy

Legacy Member
Ik vind streaming via ustream.tv wel een goed idee eigenlijk! Met chat en twitter integratie en zo. Is iedereen vaneerstekeer "verbonden" ipv afzonderlijk nog es chat moeten openzetten en dergelijke :)

Integratie met Twitter en zo ook :)

XA4

Legacy Member
Er waren inderdaad heel goede sets bij.
Dochy draait slechts een half jaar? Ow, goed bezig!
Een paar DJ's heb ik niet gehoord aangezien ik thuis wat ben gaan slapen (best wel lachen toen ik na het slapen en een douche terug in Vremde kwam en daar geconfronteerd werd met enkele lijken :D ) maar bij de meeste DJ's was ik wel bij. En ook al is het niet altijd mijn genre, een luisteraar (al dan niet op de locatie) is toch altijd leuk voor de DJ. Want de meesten zijn de 24u aanwezig geweest en moesten dan ook nog eens draaien op soms onmenselijke uren... Respect mannen :bow:
KLJ Vremde is kwa interieur veranderd, maar is echt veel beter zo.
De booth mocht er ook dit jaar zeker zijn. Amai, was met momenten echt indrukwekkend.
De micro werd dit jaar ook minimaal gebruikt (enkel een kort interview met de DJ) waardoor het voor de luisteraar ook aangenaam was. Met dank aan Marinus.
Ja, het was alweer een goede rush. Op naar de volgende...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan