Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike_D zei:idd TRFluffy
Een wav kan niet groter worden als 4 GB dat is een fysiek limiet van dat bestands type in Windows 32bit
Op een mac is wav nog steeds een wav dus nog steeds 4 GB limiet dus toch Windows 64bit gebruiken of je wave in stuken knippen tijdens het opnemen

Lekker diep gedraaid, daarna wel weer wat andere dingen. Vond het zelf wel leuk. Dat anderhalf uur ging supersnel voorbij. Dura zijn setje was ook leuk. Verder draaide Dochy ook best goed voor nog maar een half jaar bezig te zijn, niet 100% mijn smaak qua trance, maar kon er evenzeer van genieten. Jay Melis was bijna een spektakel met zijn faderfoxjes. Had niet verwacht zo leuke diepe progressive te horen. I like
Addow zijn setje was ook leuk, iets rustiger, maar toch nog leuk om naar te luisteren.


Progrezz zei:Hop naar de volgende!!
Volgend jaar gaan we het streamen trouwens op een andere manier aanpakken. Niet meer via T-Spirit (die host stopt er mee), maar waarschijnlijk via een site als ustream.tv



) maar bij de meeste DJ's was ik wel bij. En ook al is het niet altijd mijn genre, een luisteraar (al dan niet op de locatie) is toch altijd leuk voor de DJ. Want de meesten zijn de 24u aanwezig geweest en moesten dan ook nog eens draaien op soms onmenselijke uren... Respect mannen 