Archief - [9Lives 24h Rush] FINAL thread!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYchO.p2

Legacy Member
man man :)
de volle 24u zonder slaap is wel sterven naar't einde toe, snel een douche pakken en wat frisser voor de dag komen. :)
Toffe rush! :)
Wat was dat allerlaatste liedje, allé, die stem gans op't einde?

JackM

Legacy Member
Allé, tzit er weer op, twas toch leuk voor den tijd dat ek er was.
Tof van es met den sabe te draaien, zeker voor herhaling vatbaar!
Twas mss wel iets harder dan voorzien, maja, wslk niemand die daar om zal getreurd hebben :D
Da laatste liedje was 'butane - this is you brain on music'

lenvin

Legacy Member
Ik hoop dat de tracklist + de sets (het herbeluisteren ervan) er snel zal zijn :D

Bartel

Legacy Member
Het lijkt erop dat ik de 8 & 4gb recorded wav files nog ga kunnen redden xD.

Binnen 20 min weet ik meer ;)

Progrezz

Legacy Member
Volgende keer nemen we de stream op met een Mac en een ander programma dan Audacity :P

djXeeder

Legacy Member
Stream is niet opgenomen met audacity, tis opgenomen met hdrec of iets dergelijks, kweet niet wat het was. Maar volgende keer met een Mac idd! :-P

Bartel

Legacy Member
HDDogg idd!

Maar windhoos kan gewoon niet omgaan met wav files.
Als je het bestand renamed naar .pcm (wat het ook eigenlijk is) is er geen probleem meer!

Exporting naar (320kb/s) mp3 as we speak ^^
Dan knippen, evt nog eens bitrate verlagen en uppen!

Mike_D

Legacy Member
Windhoos of Windows ?

In het geval van Windows heb ik nog nooit problemen ge had met .wav of begrijp ik jullie niet :p

TRFluffy

Legacy Member
Groter dan 4gb geeft vodden heb ik ook al gemerkt. Ik vermoed een 32bit probleem :)

Mijn set suckte dus niemand moet die dl. Kwam 2 cd's te kort met nummers die ik "nodig" had. Nuja, had me totaal mispakt in de verdeling van stijlen dus ik kwam op een punt waar ik gewoon geen platen meer had die hard genoeg waren, dus moest ik gas terug nemen, en rond 10% punt mixen is klote. Had wat meer jump en hardstyle moeten spelen. Ook veel platen die ik voor de 1ste x draaide, dusja. Was gewoon een kutset:) Don't bother dl'ing ;)

Desperatozz

Legacy Member
Bartel zei:
HDDogg idd!

Maar windhoos kan gewoon niet omgaan met wav files.
Als je het bestand renamed naar .pcm (wat het ook eigenlijk is) is er geen probleem meer!

Exporting naar (320kb/s) mp3 as we speak ^^
Dan knippen, evt nog eens bitrate verlagen en uppen!

ge moogt mijn setje in 320kbps laten als ge wilt, kan u altijd mijn webspace lenen voor 1 gieg aan setjes ofzo :)

Addow

Legacy Member
Ik heb me alleszins weer enorm geamuseerd. Doet deugd iedere keer weer dezelfde bende te zien opdagen. Toffe bende op een zalige locatie. Ik heb weer hotdogs genoeg gemaakt en gegeten voor een tijdje :P

Technisch verliep het allemaal een pak vlotter dan verleden jaar en hebben we precies maar weinig trafiek gehad :) Stond de bitrate zo laag dan? :P

En straks goed slapen, I have been an ass today ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan