Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u e8400 zal nie bottlenecken(toch niet op een hoge resolutie) en op een lage resolutie maakt het toch niets uitkwietni zei:Ik zou een 6850 willen, maar vrees dat ik mijn processor (E8400) toch een bottleneck vormt en ik dus evengoed bij mijn 8800GT kan blijven. Ofwel moet ik ook een nieuwe processor kopen, een Core 2 Quad (socket 775), maar deze zijn serieus overpriced... Dilemma dilemma![]()
Trolle zei:u e8400 zal nie bottlenecken(toch niet op een hoge resolutie) en op een lage resolutie maakt het toch niets uit
kwietni zei:Ik zou een 6850 willen, maar vrees dat mijn processor (Core 2 Duo E8400) toch een bottleneck vormt en ik dus evengoed bij mijn 8800GT kan blijven. Ofwel moet ik ook een nieuwe processor kopen, een Core 2 Quad (socket 775), maar deze zijn serieus overpriced... Dilemma dilemma![]()

flyingdutchman zei:Ik zou wel graag zon 6870 willen hebben, maar het probleem is dat ik sowieso veel geld ga verliezen en er niet op vooruit zal gaan qua performance. heb nu een 4870x2.
Als ik de 4870x2 verkoop krijg ik daar mss 100€ voor, een 6870 kost 200€. Dus ik investeer €100 en ik krijg er een kaart voor terug die zelfs ietsje minder presteert.
dusja.

Wasbeer zei:hmm welke reso speel je kan bijna niet geloven dat een snelle dual core een oudere 8800gt bottleneck gaat spelen ...
kwietni zei:Mijn E8400 'bottleneckt' mijn 8800GT nu al in BFBC2. Hoge of lage settings, frames blijven rond de 30-40 schommelen.
Jij hebt momenteel gewoon twee 'zwakkere' onderdelen die elkaar niet bottlenecken, maar gewoon te zwak zijn om BFBC2 constant aan 60 fps te spelen in het algemeen.
)rafbanaan zei:Ik ga nu de 6000 reeks meepakken
Zit nog met 4000![]()

kwietni zei:Mijn E8400 'bottleneckt' mijn 8800GT nu al in BFBC2. Hoge of lage settings, frames blijven rond de 30-40 schommelen.
michielsjoris zei:daar geloof ik nix van, ik heb ne 8400 op 3,6 ghz, en mijn upgrade van 8800GTS naar 6850 was een enorme perfomance boost, ik speel nu op 1280*1024 alles op high, AA op 4 x en AF op 8x tegen een gemiddelde van 60FPS


michielsjoris zei:daar geloof ik nix van, ik heb ne 8400 op 3,6 ghz, en mijn upgrade van 8800GTS naar 6850 was een enorme perfomance boost, ik speel nu op 1280*1024 alles op high, AA op 4 x en AF op 8x tegen een gemiddelde van 60FPS