Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Herr Doktor

Legacy Member
zucht* mijn hardware is nu ( zo goed als ) officieel gedateerd :sad:

Wasbeer

Legacy Member
och nie om geven kheb ook 2x 5870 pas vandaag aangekregen ! en die zullen nog lang moeten meegaan xD

Oli4V

Legacy Member
Herr Doktor zei:
zucht* mijn hardware is nu ( zo goed als ) officieel gedateerd :sad:

Die van mij nu ook volledig

Ik heb geen ssd, geen HD6900 serie kaarten, geen i7 of fancy 6-core amd, geen DDR3, geen crossfire, geen SSD, man ik ben toch nen duts, maar wel fancy highend waterkoeling :unsure::cool:

meino

Legacy Member
TiroX zei:
Is die Power4Pc een betrouwbare en goede winkel? ;)

mvg

Ja. Persoonlijk heb ik er goede ervaringen mee.

Ik hoop stilletjes dat de 6950 een overclock-beestje wordt... 340 € voor een 6950 met "6970 potentieel" = mega-value for cash :p

Ik houd mijn vingers gekruist!

Fenumeher

Legacy Member
Zou een 650Watt voeding genoeg zijn om hem draaiende te houden (niet overklokken).

TX.Conn

Legacy Member
Net terug van mijn lokale PC winkel... mijn PC is daar nu al +- 2 weken binnen nadat mijn grafische kaart kapot is, goeie timing eigenlijk met de komst van de nieuwe AMD kaarten :).

Hij liet me weten dat zijn leveranciers nog geen HD6950 en HD6970 op voorraad hebben, maar zou zeker de komende dagen een oogje in het zeil houden.

Maar ie vreesde ervoor dat het niet meer voor dit jaar zal zijn dat zijn leveranciers die kaart binnen zouden krijgen.

Bestaat die kans met Belgische winkels dat die kaart pas volgend jaar beschikbaar zou kunnen zijn, terwijl online shops die kaart wel deze week/dit jaar nog kunnen bezorgen?

Ik hoop allesinds nog dit jaar mijn PC terug te hebben, anders wacht ik gewoon op de HD6990.

Mette2

Legacy Member
Wat met dit :

We managed to score a few more details regarding the mystery switch located next to the Crossfire connectors on the HD 6970 card.

According to what we know so far, the HD 6970 will have a dual BIOS and the switch is used exactly for that. The switch has two settings and according to AMD's own slides, the setting 2 makes it "protected as factory default", while the setting 1 is unprotected for user updates.

Either it means that AMD will release a BIOS that gives you more performance but also raises power consumption or something else, it is still not clear, but it sure does sounds pretty interesting.

Of course, we will know for sure on 15th of December.

Reference HD 6970 has dual-BIOS

Ik ben benieuwd wat hier het nut van gaat zijn...

PS : hier zie je duidelijk die switch.

Fenumeher

Legacy Member
Naar wat ik heb horen zeggen zou er toch een ruime voorraad zijn voorzien voor onze markt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan