Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vnze

Legacy Member
Als dat waar is zit er toch een best wel groot gat tussen de 6870 en de 6950. En ik vrees dat het voor mij een 6870 gaat worden ipv de 6970 :(

Vnze

Legacy Member
Inderdaad, hopen op het beste. Al ben ik het wachten wel beu aan het raken nu mijn pc al sinds september kapot is.

Hopelijk is het alvast NIET waar dat we moeten wachten tot 23 december voor de 6970 moest ik die toch kunnen betalen.

SiM0

Legacy Member
Whow, ben best wel onder de indruk van die kaart. Helaas laat mijn portemonnee mij niet toe om deze binnen te halen.

Herr Doktor

Legacy Member
SiM0 zei:
Whow, ben best wel onder de indruk van die kaart. Helaas laat mijn portemonnee mij niet toe om deze binnen te halen.

Hoe kan je nu al onder de indruk zijn zonder te zien wat dat ding doet? :p Voor hetzelfde geld vertegenwoordigd hij half rock werchter. Ik wil eerst de benchmarks zien voor ik mijn conclusies trek. Van prijs vind ik hem wel té duur, maar dat wisten we op voorhand.

Mette2

Legacy Member
Prijzen = afwachten...

En daarbij : hoe kan je hem nu te duur vinden als je de prestaties nog niet weet...?

chromeplus

Legacy Member
Mette2 zei:
Prijzen = afwachten...

En daarbij : hoe kan je hem nu te duur vinden als je de prestaties nog niet weet...?
²

en merdor, er is 1 letter die ik niet graag zie in uw post.

Gunstn

Legacy Member
Geduld is een schone zaak xD
Amd kennende zullen ze wel een mooi kaartje hebben ...

Herr Doktor

Legacy Member
Mette2 zei:
Prijzen = afwachten...

En daarbij : hoe kan je hem nu te duur vinden als je de prestaties nog niet weet...?

Wel hij is bijna even duur als de 5970, en het zou me sterk verbazen moest deze gekraakt worden :p. Ook maak ik me dan weer zorgen over de prijs van de 6990. =^p

Mette2

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Wel hij is bijna even duur als de 5970

De prijzen op die franse website mag je met een dikke korrel zout nemen hoor, en het waren nog pre-order prijzen ook nog...

Herr Doktor

Legacy Member
Mette2 zei:
De prijzen op die franse website mag je met een dikke korrel zout nemen hoor, en het waren nog pre-order prijzen ook nog...

Ik sprak nu wel in naam van dat bericht want ik vertrouw niks tot ze zijn uitgekomen :p. Dus maw "moest dat waar zijn". Soit de prijs verwacht ik te schommelen rond de 350 euro ( 5970 ).

Oli4V

Legacy Member
Ben us benieuwd, 'k ga sowieso wel de 6000 reeks overslaan, ook al heb 'k maar 1 5850 meer, de 7000 reeks zal der volgend jaar wel zijn denk ek ^^

'k zie de prijs van de 6970 eigenlijk wel naar de 400 euro op gaan hoor, en de 6950 miss 320 fzo, om dan niet te dicht bij de 68xx kaarten te liggen en dan is der nog een dikke 150 euro verschil van de 6970 naar de 6990(dual gpu ...)

SiM0

Legacy Member
Misschien toch eens kijken om deze in mijn computertje te gaan steken aangezien ik nu nog met een 9600GT zit, die toch wel verouderd is. Alleen zal de Kerstman mijn portemonnee dan wel moeten aanvullen.

flyingdutchman

Legacy Member
Ik zou wel graag zon 6870 willen hebben, maar het probleem is dat ik sowieso veel geld ga verliezen en er niet op vooruit zal gaan qua performance :p. heb nu een 4870x2.

Als ik de 4870x2 verkoop krijg ik daar mss 100€ voor, een 6870 kost 200€. Dus ik investeer €100 en ik krijg er een kaart voor terug die zelfs ietsje minder presteert :p.
dusja.

Lieje

Legacy Member
Ik zou een 6850 willen, maar vrees dat mijn processor (Core 2 Duo E8400) toch een bottleneck vormt en ik dus evengoed bij mijn 8800GT kan blijven. Ofwel moet ik ook een nieuwe processor kopen, een Core 2 Quad (socket 775), maar deze zijn serieus overpriced... Dilemma dilemma :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan