Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WoDkA

Legacy Member
in Sept. kan ik enkel 5 en 12 Sept.
en nog in Augustus enkel 27, 28 of 29 .. that's it :\

T_N_T

Legacy Member
Gewoon slechte datums:p
In september is iedereen weer naar school...

Pestilence_007

Legacy Member
kristos zei:
Ik wil mijn tuin wel ter beschikking stellen maar of het zo interessant is weet ik niet:

Lubbeek --> dno wat de busregeling moet voorstellen in de vakantie (laat staan in't weekend) maar meer als 1 per half uur gaat er niet naar Leuven rijden.

Tuin is niet bepaald een schoon aanzicht. 1 grote rommelhoop, net als binnen in't huis :D buiten dat het gras wordt wel afgereden en er is een zitput maar da's ook al. Vooral voor de zatladders is het een ware deathtrap.


Langs de andere kant is ma 't grootste deel van augaustus wel weg en zijn de buren hier echt wel tollerant.

BBQ GAAT DUS DOOR!!! bij kristos thuis is het mogelijk..
den 29e wss mor Kristos moet nog laten weten of dit mogelijk is :)

ge krijgt allen nog een mailke als'k meer weet :)

GoUdVisKe

Legacy Member
AHA !! :p

als het doorgaat dus:
willen de mensen die willen komen, maar er moeilijk geraken omwille van vervoersproblemen ofzo iets laten weten hier op't forum ofzo

normaal gezien kan ik een paar mensen meenemen wel liefst niet te ver uit de richting :-)

Sacristar

Legacy Member
we gaan ni naar de UK sow da past voor mij, mailke is al naar Pesti verstuurt, die zal ulle wel verder inlichten.

Pestilence_007

Legacy Member
"Ik zal wel zien da'k thuis ben. Stoelen genoeg, als't in de zitput te doen is is da tafelke wel ni toereikend ma als't 't weer het toestaat kunnen we den tafel van binnen naar buiten halen om te eten. Drank voorkeur zulde nog moeten laten weten da'k wa kan gaan halen bij den dranken discount. 'k denk dat het wel valt aan te raden dat ge uw eigen muziek en "boombox" voor buiten zou meebrengt.

Adres:
Korte Herendaalstraat 16A
3210 Lubbeek
"
das dus adres en de benodigdheden wa we nog moeten hebben...

nu nog ff mailke sturen en we zijn rond :)

LacrimA

Legacy Member
Waar de hel ligt lubbeek? :p

En ik kom wel als ik weet waar het is enzo maar de maandag moe ik dus wel werken.

Vis, You drive? :p

GoUdVisKe

Legacy Member
sure lac
maar ik ben zaterdag bij vriendin (bonheiden) dus 't zou wel helpen als gij met trein naar ergens kunt komen da ik u ergens kan oppikken, ga eerst naar dilbeek ofzo ? daar ga ik tib toch prolly oppikken ALS hij gaat :p
anders wa nog izi is is mechelen, als ge naar daar kunt gaan,

maar 't is wa idioot als ik van bonheiden (da's 20 km van leuven) eerst naar drongen ga :p en dan helemaal terug he :p

Sacristar

Legacy Member
Lubbeek ligt midden tussen den driehoek Leuven-Diest-Tienen

piece of cake van den E40 afrit 23(?) Haasrode Blanden Bierbeek ...

Links onder de autobaan door (rechts als ge van Luik komt :p) den expressweg op

70 want er staan camera's ;)

dead end naar rechts (is de Tiense steenweg vanuit Leuven naar euh ... Tienen? :D)

Doorrijden tot aan de lichten met de FIAT garages links en rechts en daar links indraaien.

Doorrijden door Pellenberg totdat ge Pijleke rechts naar Lubbeek ziet (rechts afslaan dus, straat noemt Bollenberg)

Eerste straat (=/= veldweg) links is Kleine Herendaalstraat et voila ge moet al wreed scheef zijn om het dan nog niet te vinden :D



Ah btw, ook ff laten weten welk vlees er de voorkeur wegdraagt vanaf dat er geweten is wie komt, dan kan dat ook al in de frigo :)

Pestilence_007

Legacy Member
eigen vlees en drank word meegebracht mor mss handig da ge bak bier voorziet kristos en da we dan de kosten delen over de bierdrinkers (that would be me :p)

nuja nu slapen want kzen kapot.. zeer vermoeiende dag :p

Sacristar

Legacy Member
Aangezien er verder geen woorden worden vuilgemaakt aan "bier" vermoed ik dat Stella of Jupiler wel zullen volstaan :)

GoUdVisKe

Legacy Member
btw nog een vraagje
hoe zit het met de sla en groentjes enzo ? en sauzen
moet iedereen zijn eigen dinges ook meebrengen ? dan zitte we wel me 20 potte mayo enzo :p of gaat 1 iemand daarom en betaalt iedereen zijn deel ?
allez ja 't is maar om te weten :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan