Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kristos zei:Ik wil mijn tuin wel ter beschikking stellen maar of het zo interessant is weet ik niet:
Lubbeek --> dno wat de busregeling moet voorstellen in de vakantie (laat staan in't weekend) maar meer als 1 per half uur gaat er niet naar Leuven rijden.
Tuin is niet bepaald een schoon aanzicht. 1 grote rommelhoop, net als binnen in't huisbuiten dat het gras wordt wel afgereden en er is een zitput maar da's ook al. Vooral voor de zatladders is het een ware deathtrap.
Langs de andere kant is ma 't grootste deel van augaustus wel weg en zijn de buren hier echt wel tollerant.



en dan helemaal terug he 
idem ditoLacrimA zei:Waar de hel ligt lubbeek?![]()

) den expressweg op
)
