Archief - ZOMERIRL! ;) jaja

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
6 augustus vertrek ik naar Spanje voor 2 weken, dan zullen jullie my hier opt forum moeten missen, maar don't worry onze coach (van Sky en ik) komt een oogje in het zeil houden ;)

Sacristar

Legacy Member
yes sir drillsargeant sir !!


spacemountain was de coolste pretpark attraktie waar ik ooit heb opgezeten... den eerste keer. Den 2de keer was gewoon neig en den 3de keer was van jah, dat hebben we dan ook weer gehad.


Ooit, als ek het geld heb dus ;), gaan ek hier naartoe. Daarbij vergeleken valt spacemountain in het niets :D

jens_vc

Legacy Member
kristos zei:
yes sir drillsargeant sir !!


spacemountain was de coolste pretpark attraktie waar ik ooit heb opgezeten... den eerste keer. Den 2de keer was gewoon neig en den 3de keer was van jah, dat hebben we dan ook weer gehad.


Ooit, als ek het geld heb dus ;), gaan ek hier naartoe. Daarbij vergeleken valt spacemountain in het niets :D
wouw crazy :crazy: :D
waar is da ergens?:p

Sacristar

Legacy Member
COMPANY ADDRESS:
Cedar Point Amusement Park
1 Cedar Point Drive
Sandusky, Ohio 44870-5259

the US of A maw ;)

Pestilence_007

Legacy Member
pit24 zei:
alst in Augustus is liefst in weekend, en niet op pukkelpop (tenzij IRL op pukkel)

das eigenlijk, zowat iedereen zit daar :/

mss is iedereen daar mor kem dan echt geen goesting dan af te spreken zenne :) crashin' it is :)

mailke is verstuurd alleen naar jonasis ni want diene jongen zijn email vindik ni :D gimme your email sletjah

Sofieke

Legacy Member
erm eel toffe mail enal mor tis soFie kzijn vlaams en gen franse trut

Pestilence_007

Legacy Member
kmoet u toch gewoon op een of andere manier kunnen pesten eh :)

men excuses :p

Pestilence_007

Legacy Member
als de mensen die een mail hebben gehad gelieve zouden willen antwoorden voor verdere organisatie want ik ben deze vrijdag voor 10 dagen weg en dan kannik ni organiseren eh :)

bbq zal doorgaan Hoogstwss de laatste week van august , 2e week kan ook nog mor zal voor de meesten een probleem vormen en voor mij ook om te organiseren :)

als er nog mensen willen meegaan gelieve dan dit te zeggen en email te geven zoda dezen een mail krijgen...

mor EERST moet'k een goede plaats hebben want zoniet kunnen we niet verder dus als ge een een weide hebt,ne grote tuin,braakliggen stuk grond,koertje,... ergens groot genoeg om te camperen,wa muziek te maken,kampvuur,den BBQ zelf :) let me know...

anders gaan we een camping aan de zee ofzo moeten nemen (heeft ook zen charmes) mor deze gaat dan wel +- 10? kosten(met vervoer erbij) dusja :)

zoeken of betalen :D !!

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Pestilence_007 zei:
als de mensen die een mail hebben gehad gelieve zouden willen antwoorden voor verdere organisatie want ik ben deze vrijdag voor 10 dagen weg en dan kannik ni organiseren eh :)

bbq zal doorgaan Hoogstwss de laatste week van august , 2e week kan ook nog mor zal voor de meesten een probleem vormen en voor mij ook om te organiseren :)

als er nog mensen willen meegaan gelieve dan dit te zeggen en email te geven zoda dezen een mail krijgen...

mor EERST moet'k een goede plaats hebben want zoniet kunnen we niet verder dus als ge een een weide hebt,ne grote tuin,braakliggen stuk grond,koertje,... ergens groot genoeg om te camperen,wa muziek te maken,kampvuur,den BBQ zelf :) let me know...

anders gaan we een camping aan de zee ofzo moeten nemen (heeft ook zen charmes) mor deze gaat dan wel +- 10? kosten(met vervoer erbij) dusja :)

zoeken of betalen :D !!

laatste week would be best imo... en zal is rondhore voor eventueel plekske...

Smashy

Legacy Member
Pestilence_007 zei:
als de mensen die een mail hebben gehad gelieve zouden willen antwoorden voor verdere organisatie want ik ben deze vrijdag voor 10 dagen weg en dan kannik ni organiseren eh :)

bbq zal doorgaan Hoogstwss de laatste week van august , 2e week kan ook nog mor zal voor de meesten een probleem vormen en voor mij ook om te organiseren :)

als er nog mensen willen meegaan gelieve dan dit te zeggen en email te geven zoda dezen een mail krijgen...

mor EERST moet'k een goede plaats hebben want zoniet kunnen we niet verder dus als ge een een weide hebt,ne grote tuin,braakliggen stuk grond,koertje,... ergens groot genoeg om te camperen,wa muziek te maken,kampvuur,den BBQ zelf :) let me know...

anders gaan we een camping aan de zee ofzo moeten nemen (heeft ook zen charmes) mor deze gaat dan wel +- 10? kosten(met vervoer erbij) dusja :)

zoeken of betalen :D !!
get ur ass on msn :p

WoDkA

Legacy Member
iedereen stop aub met mijn tuin naar voor te schijven als eventuele locatie :unsure:

Pestilence_007

Legacy Member
WoDkA zei:
iedereen stop aub met mijn tuin naar voor te schijven als eventuele locatie :unsure:

hihi was mor joke eh vodde ;) gewoon omda ge zei da ge is bbq ging doen als ge waart afgestudeerd REMEMBER?? :p

morja kem al 2-3 eventuelen locaties (nog ff afwachten)

Pestilence_007

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
ik heb ook een tuin :unsure:
met zwembad ;)

intresting :) nuja ik stuur u ne mail en dan zien we wel

vermeld wel in mail uw woonplaats en leeftijd plz

GoUdVisKe

Legacy Member
i'm so gonna be there :p
anybody need lift ? :p

voor mij liever laatste week dan 2de week
maar als't nie anders kan kan de 2de ook wel

goeroezeboe

Legacy Member
mja, ik had in mijn email gezet dat ik waarschijnlijk wel 2de week van augustus kon. vandaag hebben we echter beslist al de 7de te vertrekken :scream: . ik kom +-den 30 ste terug, dus tenzij we de 31ste bbq (of 1/2 september) zal het zonder mij moeten zijn

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Hardcore_Virus zei:
ik heb ook een tuin :unsure:
met zwembad ;)
:love:

moa erm bbq zou voor mij nie gaan : nu tot en met 1ste augustus,14-15 augustus,7-8 augustus,vanaf september(werk+lcd :p)

als het moest zijn da het meeste volk op die datums moest kunne go have fun without me guys :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan