Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, gaan ek hier naartoe. Daarbij vergeleken valt spacemountain in het niets 
wouw crazykristos zei:yes sir drillsargeant sir !!
spacemountain was de coolste pretpark attraktie waar ik ooit heb opgezeten... den eerste keer. Den 2de keer was gewoon neig en den 3de keer was van jah, dat hebben we dan ook weer gehad.
Ooit, als ek het geld heb dus, gaan ek hier naartoe. Daarbij vergeleken valt spacemountain in het niets
![]()


pit24 zei:alst in Augustus is liefst in weekend, en niet op pukkelpop (tenzij IRL op pukkel)
das eigenlijk, zowat iedereen zit daar :/
crashin' it is
gimme your email sletjah
let me know...
!!Pestilence_007 zei:als de mensen die een mail hebben gehad gelieve zouden willen antwoorden voor verdere organisatie want ik ben deze vrijdag voor 10 dagen weg en dan kannik ni organiseren eh![]()
bbq zal doorgaan Hoogstwss de laatste week van august , 2e week kan ook nog mor zal voor de meesten een probleem vormen en voor mij ook om te organiseren![]()
als er nog mensen willen meegaan gelieve dan dit te zeggen en email te geven zoda dezen een mail krijgen...
mor EERST moet'k een goede plaats hebben want zoniet kunnen we niet verder dus als ge een een weide hebt,ne grote tuin,braakliggen stuk grond,koertje,... ergens groot genoeg om te camperen,wa muziek te maken,kampvuur,den BBQ zelflet me know...
anders gaan we een camping aan de zee ofzo moeten nemen (heeft ook zen charmes) mor deze gaat dan wel +- 10? kosten(met vervoer erbij) dusja![]()
zoeken of betalen!!
get ur ass on msnPestilence_007 zei:als de mensen die een mail hebben gehad gelieve zouden willen antwoorden voor verdere organisatie want ik ben deze vrijdag voor 10 dagen weg en dan kannik ni organiseren eh![]()
bbq zal doorgaan Hoogstwss de laatste week van august , 2e week kan ook nog mor zal voor de meesten een probleem vormen en voor mij ook om te organiseren![]()
als er nog mensen willen meegaan gelieve dan dit te zeggen en email te geven zoda dezen een mail krijgen...
mor EERST moet'k een goede plaats hebben want zoniet kunnen we niet verder dus als ge een een weide hebt,ne grote tuin,braakliggen stuk grond,koertje,... ergens groot genoeg om te camperen,wa muziek te maken,kampvuur,den BBQ zelflet me know...
anders gaan we een camping aan de zee ofzo moeten nemen (heeft ook zen charmes) mor deze gaat dan wel +- 10? kosten(met vervoer erbij) dusja![]()
zoeken of betalen!!

WoDkA zei:iedereen stop aub met mijn tuin naar voor te schijven als eventuele locatie![]()

WoDkA zei:iedereen stop aub met mijn tuin naar voor te schijven als eventuele locatie![]()
gewoon omda ge zei da ge is bbq ging doen als ge waart afgestudeerd REMEMBER??
Hardcore_Virus zei:ik heb ook een tuin![]()
met zwembad![]()
nuja ik stuur u ne mail en dan zien we wel Hardcore_Virus zei:ik heb ook een tuin![]()
met zwembad![]()
)